zwolnienie z pracy z dniem...

Data: 2013-01-29 09:46:16
Autor: Iza
zwolnienie z pracy z dniem...
Prosze o pomoc.

Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

Data: 2013-01-29 08:14:54
Autor: witek
zwolnienie z pracy z dniem...
Iza wrote:
Prosze o pomoc.

Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz
się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

15 marca to piątek, więc od soboty jesteś wolna o ile ....

bo tak naprawdę nie wiem co złożyłaś.

a) czy złożyłaś wypowiedzenie umowy o pracę i obowiązuje cię okres wypowiedzenia, wiec tak naprawdę z pracodawcą rozstaniesz się za od 2 tygodni do 3 miesiecy

b) czy złożyłaś wniosek o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i czy pracodawca się zgodził i czy w tym wniosku było coś na temat "bez okresu wypowiedzenia

bo w najgorszym wypadku wolna bez konsekwencji będzie dopiero 1 lipca, a wcześniej to z dyscyplinarką.

Data: 2013-01-30 17:53:02
Autor: cef
zwolnienie z pracy z dniem...

Pracodawca może prośby nie uwzględnić. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2013-01-30 10:57:35
Autor: witek
zwolnienie z pracy z dniem...
cef wrote:
witek wrote:

Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku.

bo tak naprawdę nie wiem co złożyłaś.

Przecież wyraźnie napisała co złożyła :-)
Pracodawca może prośby nie uwzględnić.

to znaczy co zlozyla?

Niniejszym prosze zeby zwolnil pan mnie z pracy?

Data: 2013-01-30 23:41:36
Autor: cef
zwolnienie z pracy z dniem...
witek wrote:
cef wrote:
witek wrote:

[...]

Prośba to prośba. Prośba nie jest wypowiedzeniem umowy.

Data: 2013-01-30 17:51:15
Autor: witek
zwolnienie z pracy z dniem...
cef wrote:
witek wrote:
cef wrote:
witek wrote:

[...]

No nie jest.
Dlatego pytam co napisała.

Data: 2013-01-29 10:33:15
Autor: Bydlę
zwolnienie z pracy z dniem...
On 2013-01-29 09:46:16 +0100, "Iza" <iza04@usun.to.o2.pl> said:

Prosze o pomoc.

Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

A o co prosiłaś?
O zwolnienie z dniem 14 marca, czy 15 marca?

--
Bydlę

Data: 2013-01-29 10:39:58
Autor: Iza
zwolnienie z pracy z dniem...

Użytkownik "Bydlę"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ke850r$qlb$1@cougar.axelspringer.pl...

Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

A o co prosiłaś?
O zwolnienie z dniem 14 marca, czy 15 marca?

Prosiłam o zwolnienie z dniem 15 marca. Zakładałam, że pracownikiem będę do 14 marca a 15 mogę już podjąć inną pracę.
To dla mnie ważne, proszę o pomoc w rozstrzygnięciu moich wątpliwości.

Iza

Data: 2013-01-29 13:36:10
Autor: Gotfryd Smolik news
zwolnienie z pracy z dniem...

On 2013-01-29 09:46:16 +0100, "Iza" <iza04@usun.to.o2.pl> said:

Prosze o pomoc.

Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku.
Teraz się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

A o co prosiłaś?
O zwolnienie z dniem 14 marca, czy 15 marca?

  Hak tkwi z pytaniu, czy dzień zwolnienia to dzień pracy czy dzień
bez pracy. Co do zasady termin kończy się z końcem dnia.
  Z opisów wynika, że "wypowiedzenie z dniem" oznacza ostatni
dzień pracy, nie wolności od pracy :| (praca trwa od rozpoczęcia
do wypowiedzenia).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-29 13:59:30
Autor: Bydlę
zwolnienie z pracy z dniem...
On 2013-01-29 13:36:10 +0100, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> said:

  Hak tkwi z pytaniu, czy dzień zwolnienia to dzień pracy czy dzień
bez pracy. Co do zasady termin kończy się z końcem dnia.

No właśnie...

--
Bydlę

Data: 2013-01-29 12:03:52
Autor: PrivateLan
zwolnienie z pracy z dniem...
W dniu 29.01.2013 09:46, Iza pisze:
Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku.
Pracownikiem u nowego pracodawcy będziesz z dniem 16 marca

--
         (__)
         (oo)

Data: 2013-01-29 12:22:58
Autor: Iza
zwolnienie z pracy z dniem...

Użytkownik "PrivateLan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ke8aao$46a$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 29.01.2013 09:46, Iza pisze:
Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku.
Pracownikiem u nowego pracodawcy będziesz z dniem 16 marca

Serdecznie dziękuję
Iza

Data: 2013-01-29 12:24:09
Autor: Liwiusz
zwolnienie z pracy z dniem...
W dniu 2013-01-29 12:03, PrivateLan pisze:
W dniu 29.01.2013 09:46, Iza pisze:
Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku.
Pracownikiem u nowego pracodawcy będziesz z dniem 16 marca

Skąd wiesz?

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 12:45:15
Autor: Marcin N
zwolnienie z pracy z dniem...
W dniu 2013-01-29 09:46, Iza pisze:
Prosze o pomoc.

Złożyłam prośbę o zwolnienie z pracy z dniem 15 marca 2013 roku. Teraz
się zastanawiam, czy jestem pracownikiem do dnia 14 czy 15 marca?

A co z okresem wypowiedzenia?
Jak masz 3-miesięczny, to pracownikiem możesz być jeszcze kwartał. Wszystko zależy, co powie pracodawca.

--
MN

zwolnienie z pracy z dniem...