zwrot VAT w budownictwie (remont)

Data: 2011-04-03 22:44:08
Autor: itam
zwrot VAT w budownictwie (remont)
Witam,

w tym roku chcę po raz pierwszy złożyć wniosek o zwrot. Generalnie większość problemów rozwiązałem
szukając w sieci, ale...
Wszystkie faktury będą z tego roku, czyli vat23%. Czy zatem muszę wypełniać formularze vzm-1/A i 1/B?
Mam wątpliwości, bo dotyczą one wydatków dla vat22%, a ja nie będę takich miał. Logika podpowiada, że nie ma potrzeby, ale logika w rozliczeniu ze skarbówką nie zawsze ma zastosowanie.....

dziękuję za pomoc

zwrot VAT w budownictwie (remont)