[pit37] zwrot i niedopłatę

Data: 2009-03-30 09:20:11
Autor: inst4nce
[pit37] zwrot i niedopłatę
Za 2007 rok miałem nadpłatę podatku w wysokości 5 zł. Oczywiście US nie zwraca takiej kwoty. Za 2008 rok mam niedopłatę 1 zł. Czy te wcześniejsze 5 zł zostało na moim koncie i odejmą teraz tą złotówkę od poprzedniej nadpłaty?

inst4nce

Data: 2009-03-31 10:02:54
Autor: Ianus
[pit37] zwrot i niedopłatę

Użytkownik "inst4nce" <inst4nce@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqprrg$934$1inews.gazeta.pl...
[...]

Możesz spróbować skontaktować się ze swoim US i poprosić o zaliczenie tej nadpłaty na poczet tego roku. Nadpłaty w małych kwotach można odebrać zawsze w kasie US - oczywiście nie od razu po złożeniu PIT.
W US Tarnowskie Góry wystarczy telefonicznie wyjaśnić taką sytuację i bez problemu zaliczają stare nadpłaty na poczet bieżących zobowiązań.

JS

[pit37] zwrot i niedopłatę