zwrot kaucji za wynajem mieszkania a brudne ści any

Data: 2009-05-09 10:58:32
Autor: Adrian
zwrot kaucji za wynajem mieszkania a brudne ści any
u mnie w umowie było, że najemca musi oddać lokal w stanie nie gorszym
niż zastał, obie strony się pod tym podpisały a więc dla mnie jest
oczywiste ze oczekuje odmalowania ścian (gdy są brudne, pomazane),
wymiany zepsutych drzwi, wysprzątania lokalu, jednym słowem ma
wyglądać jak w momencie jego przekazywania
kwestia kto doprowadzi lokal do stanu poprzedniego jest już do
uzgodnienia, albo najemca ponosi koszty albo on sam na własną rękę
maluje i wymienia uszkodzone rzeczy

zwrot kaucji za wynajem mieszkania a brudne ści any