zwrot kosztów przejazdu do sądu

Data: 2010-08-31 23:47:14
Autor: Bear
zwrot kosztów przejazdu do sądu
witam

mam pytanie,

jestem (jednym z wielu) wierzycieli upadłej spółki (mojego dawnego handlowego partnera). Dostałem wezwanie na posiedzenie sądowe - sprawa upadlościowa - na które się stawiłem. Później złożyłem wniosek o zwrot kosztów przejazdu (z mojej miejscowości do sądu i z powrotem) a sąd mi odmówił przyznania ze względu na to, ze nie moze obciążać masy upadłości tymi kosztami. Nie rozumiem o co chodzi.

z góry dzięki za wyjasnienie

Piotr

Data: 2010-09-01 16:21:50
Autor: mecenas
zwrot kosztów przejazdu do sądu

Użytkownik "Bear" <bear_bear@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:4c7d7861$0$27036$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wniosek o zwrot kosztów złożyłeœ na rozprawie czy już po niej. jeżeli po niej to Sšd ma rację.

Pozdrawiam
Michał

zwrot kosztów przejazdu do sądu