zwrot podatku od zakupu materiałów budowlanych

Data: 2012-11-25 17:53:33
Autor: julek13
zwrot podatku od zakupu materiałów budowlanych
Przeglądając w internecie informacje dotyczące zwrotu Vatu od zakupu materiałów budowlanych znalazłem taki zapis określający przypadki w których ten zwrot przysługuje
  "podatnik lub jego małżonek nie działał jako podatnik podatku VAT czynny lub podatnik VAT zwolniony, w celu wykonywania czynności podlegających opodatkowaniu tym podatkiem i to czynności zarówno opodatkowanych konkretną stawką podatku, jak i czynności zwolnionych"

Czyli jeżeli jestem płatnikiem VAT to ten zwrot mi nie przysługuje?

Data: 2012-11-25 20:27:57
Autor: cef
julek13 wrote:
[...]

Wyjęte z kontekstu tak brzmi. Chodziło pewnie o to,
że jedną ze stron podatkowych w czynnosciach,
dla których korzysta się z odliczenia nie może być podatnik
czy współmałżonek. Zacytuj całość albo podaj źródło.

zwrot podatku od zakupu materiałów budowlanych