zwrot podatku za internet

Data: 2012-12-27 03:41:15
Autor: karolmarchewka
zwrot podatku za internet
Kończy się ulga internetowa. W tym roku dotychczas poniosłem wydatki około 200 zł. Przed świętami podpisałem umowę na dostęp do sieci (Play) i co miesiąc będę opłacał 60 zł. Moje pytanie jest następujące: Ponieważ odliczeniu od podatku podlegają wydatki FAKTYCZNIE poniesione w danym roku kalendarzowym a związane z dostępem do internetu czy w dniu 31 grudnia mogę opłacić z góry np 10 faktur i w zeznaniu podatkowym odliczyć stosowną kwotę od dochodu.

Karol

Data: 2012-12-27 08:53:31
Autor: witek
zwrot podatku za internet
karolmarchewka%gazeta.pl@gtempaccount.com wrote:
[...]

mozesz.
Co prawda US sie czepiaja, ale moim zdanim podstaw nie maja.
Pogooglaj troche to pewnie znajdziesz interpretacje tegoz.

zwrot podatku za internet