[Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta

Data: 2010-12-07 15:31:31
Autor: Adam Szewczak
[Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta
Witajcie.

Na allegro juz dosc dlugo roznie pierdoly sprzedaje ale to mnie w sumie pierwszy raz spotyka.

Sprzedalem jakos miesiac temu uzywany, stary kineskopowy TV Sony, w sumie za niewielka kwote, bo juz mi nie byl potrzebny.
Wady byly opisane.

Kupily jakies studentki, przyjechaly odebrac osobiscie, obejrzaly, podlaczylismy do UPC, bylo wiadomo ze obraz jest juz nieco wyblakly i pilot niekontaktuje.

No i dzis dostaje @ ze TV nie dziala i chca zwrotu pieniedzy ! No dobra zeby to bylo dzien, dwa po sprzedaniu, no rozne rzeczy sie moga stac, ale miesiac...

Jak ja po tej stronie wygladam jako sprzedajacy prywatny ?

PZDr
Adam

Data: 2010-12-07 15:34:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.12.2010 15:31, Adam Szewczak pisze:

[...]

1). widziały gały co brały, a poza tym
2). pewnie to one zepsuły

Generalnie: wysłać na drzewo. Sprzęt używany, bez gwarancji - ryzyko
kupującego, że może zdechnąć.

Data: 2010-12-07 15:36:33
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cfe462d$1@news.home.net.pl...
[...]

    Tak troche sie zastanawiam, bo dosc czesto cos tam znajde w szafie niepotrzebnego co sie przez lata nazbieralo.
Bo np w niemieckim serwisie aukcyjnym wielu sprzedajacych dodaje informacje w stylu "sprzedaz prywatna, bez gwarancji i bez zwrotu"
Ale moze tam jest inne prawo, nie wiem czy u mnie moge sobie cos takiego wpisac.

PZDr
Adam

Data: 2010-12-07 20:16:03
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.12.2010 15:36, Adam Szewczak pisze:

[...]

Jeśli faktycznie sprzedajesz coś prywatnie, używane i bez gwarancji -
oczywiście, że możesz. Ale, podobnie jak w przypadku informowania, że
nagrywasz rozmowę - nie musisz. Taki dupochron  ;)

Data: 2010-12-07 16:32:15
Autor: Michał Gut
[Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta
1). widziały gały co brały, a poza tym

Generalnie: wysłać na drzewo. Sprzęt używany, bez gwarancji - ryzyko
kupującego, że może zdechnąć.

wszystko w temacie:)

Data: 2010-12-07 18:44:01
Autor: .B:artek.
W dniu 07-12-2010 15:34, Andrzej Lawa pisze:
1). widziały gały co brały, a poza tym
2). pewnie to one zepsuły

Generalnie: wysłać na drzewo. Sprzęt używany, bez gwarancji - ryzyko
kupującego, że może zdechnąć.

A rękojmia?

--
..B:artek.

Data: 2010-12-07 20:26:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.12.2010 18:44, .B:artek. pisze:
[...]

Sam jesteś rękojmia.

Człowiek wyraźnie pisze, że sprzedaje starego rupiecia jako osoba
prywatna i nie w ramach działalności - po zakupie działał, a potem
przestał. Jaka wada to spowodowała? Zaawansowany wiek? Było to wiadome
od początku. (557KC) Coś się zepsuło? Sprzedający nie odpowiada za wady
fizyczne, które powstały po przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
(559KC).

Data: 2010-12-07 18:52:16
Autor: Bartosz Feński aka fEnIo

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idlghb$bq2$1news.onet.pl...
[...]

pewnie pizdy same zjebały na melanżu
nie daj się szefie
chyba, że przy zwrocie zaoferują dupcenie to wtedy bierz z powrotem

[Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta