[Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta

Data: 2010-12-07 18:52:16
Autor: Bartosz Feński aka fEnIo
[Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idlghb$bq2$1news.onet.pl...
Witajcie.

Na allegro juz dosc dlugo roznie pierdoly sprzedaje ale to mnie w sumie pierwszy raz spotyka.

Sprzedalem jakos miesiac temu uzywany, stary kineskopowy TV Sony, w sumie za niewielka kwote, bo juz mi nie byl potrzebny.
Wady byly opisane.

Kupily jakies studentki, przyjechaly odebrac osobiscie, obejrzaly, podlaczylismy do UPC, bylo wiadomo ze obraz jest juz nieco wyblakly i pilot niekontaktuje.

No i dzis dostaje @ ze TV nie dziala i chca zwrotu pieniedzy ! No dobra zeby to bylo dzien, dwa po sprzedaniu, no rozne rzeczy sie moga stac, ale miesiac...

pewnie pizdy same zjebały na melanżu
nie daj się szefie
chyba, że przy zwrocie zaoferują dupcenie to wtedy bierz z powrotem

[Allegro] zwrot przedmiotu przez klienta