zwrot środki przez operatora voip

Data: 2012-10-01 17:16:09
Autor: zlotowinfo
zwrot środki przez operatora voip
1. gadu gadu wypowiada mi usługę voip (1 miesiąc, kończy z usługą)
mam tam ok. 30zł, jak na voip to dość duża kwota (komórkę też mam)

2. operator do którego chcą przenieść moje środki
ma najgorszą opinię (sam doświadczyłem, easycall)
w dodatku terminy ważności środków, w gadugadu nie było

3. zmienia sie regulamin, stawki, strona, serwery, wszystko

pytanie:
Czy mogę żądać zwrotu moich środków na konto bankowe?
(środki były opłacone smsem)

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-01 17:56:44
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "zlotowinfo" <dupa@dupa.xx> napisał w wiadomości news:k4cc3h$ilj$1news.task.gda.pl...
[...]

A co wynika z regulaminu czy też umowy? Bo jak nie ma jakiegoś unormowania ich propozycja jest tylko propozycją. Nie przyjmujesz i umowa ulega rozwiązaniu, a oni mają obowiazek zwrócić Ci środki. Przelewem im najprościej, ale co do zasady mogą osobiście przynieść Ci do domu.

zwrot środki przez operatora voip