zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach

Data: 2012-12-21 03:56:19
Autor: az.anonim
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
Jak w temacie.

Czy po ostatnich obostrzeniach regulaminowych Sync zwraca 5% za zakup biletów lotniczych płacąc kartą przez internet? Podejrzewam, że sytuacja może być niejednorodna, tzn jeśli operator jest w Polsce to pewnie jest szansa na zwrot, kupując za granicą - raczej zwrot nie przysługuje.

Macie jakieś doświadczenia?

Data: 2012-12-21 05:51:31
Autor: akarm
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 12:56:19 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
Jak w temacie.

O jakim jaku w temacie nas informujesz? Chodzi o zwierzę czy samolot? Napisz o tym coś więcej, o jaki bank chodzi, gdzie tego jaka umieszcza, itd...

Czy po ostatnich obostrzeniach regulaminowych Sync zwraca 5% za zakup biletów lotniczych płacąc kartą przez internet?

Sync nigdy nie zwracał pięciu procent płacąc kartą przez internet, to jakiś niewyobrażalny idiotyzm by był. Zawsze przelewał na konto.

Data: 2012-12-21 05:57:41
Autor: akarm
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 12:56:19 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
Jak w temacie.

O jakim jaku w temacie nas informujesz? Chodzi o zwierzę czy samolot? Napisz o tym coś więcej, o jaki bank chodzi, gdzie ten jak jest umieszczony, itd...
Czy po ostatnich obostrzeniach regulaminowych Sync zwraca 5% za zakup biletów lotniczych płacąc kartą przez internet?

Sync nigdy nie zwracał pięciu procent płacąc kartą przez internet, to jakiś niewyobrażalny idiotyzm by był. Zawsze po prostu zwrot był księgowany na koncie.

--         Akarm

Data: 2012-12-21 06:24:31
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 14:57:41 UTC+1 użytkownik ak...@wp.pl napisał:
> Czy po ostatnich obostrzeniach regulaminowych Sync zwraca 5% za zakup biletów lotniczych płacąc kartą przez internet? Sync nigdy nie zwracał pięciu procent płacąc kartą przez internet, to jakiś niewyobrażalny idiotyzm by był. Zawsze po prostu zwrot był księgowany na koncie.

Starsi słuchacze Trójki doskonale rozumieją tą konwencję: "Będąc młodą lekarką, przyszedł do mnie pacjent..."

Data: 2012-12-25 15:22:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach

"Piotr Hołda" 3d3d3f0a-a1b7-4e0c-a0b7-ca59bb1c1a3d@googlegroups.com

: Starsi słuchacze Trójki doskonale rozumieją tą konwencję:
: "Będąc młodą lekarką, przyszedł do mnie pacjent..."

Wszedł raz do mej przychodni pacjent. :)

Data: 2012-12-21 06:33:35
Autor: az.anonim
[...]

A tobie co dolega? Analfabetyzm wtórny? Napisałem przecież jasno, że chodzi o synca. Napiszę jaśniej: Alior Sync.

Sync nigdy nie zwracał pięciu procent płacąc kartą przez internet, to jakiś niewyobrażalny idiotyzm by był. Zawsze po prostu zwrot był księgowany na koncie.

Czyli jednak zrozumiałeś o jaki bank chodzi. To po jaką cholerę robisz zamieszanie?

Placąc kartą debetową to niby gdzie mialby być ten zwrot jak nie na konto?
Poza tym, być może nie wiesz, ale Sync przyznawał zwrot za płatność kartą w internecie. Nie wszędzie jest PzA.

Data: 2012-12-21 17:37:46
Autor: Q
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
A tobie co dolega? Analfabetyzm wtórny?

I kto to mowi, hehe...

Data: 2012-12-25 15:20:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach

<akarm@wp.pl> 916012cb-2a2b-4341-8382-9c2f10b7f484@googlegroups.com

[...]

W temacie jest mowa o lataniu. Czy zwierzę zwane jakiem
potrafi latać? Chyba nie, choć mieszka wysoko, zatem
chodzi o samolot -- to oczywiste. ;)

[...]

Zawsze? Raczej nie. :) Ileż to razy trzeba było upominać się
reklamacyjne o zwroty...

Data: 2012-12-21 07:10:48
Autor: Krzysiek
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 12:56:19 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

Macie jakieś doświadczenia?

Dlaczego mialby nie zwracac?
To jest transakcja internetowa a wiekszosc linii lotniczych ma swoj numer MCC, wiec musieliby wyraznie podac ze za bilety tej linii nie zwracaja. Jedynym ograncizeniem moze byc kwota 25000 miesiecznie -powyzej tej kwoty nie przyznaja zwrotow. Czyli wystarczy bilet dla 3 osob do Azji/ Ameryki Polnocnej/Poludniowej w klasie biznes i juz nie dostaniemy 55 od calosci (aczkolwiek  malo takich przypadkow jest na pewno ;)

Data: 2012-12-21 07:56:43
Autor: az.anonim
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 16:10:48 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
Dlaczego mialby nie zwracac?

To jest transakcja internetowa a wiekszosc linii lotniczych ma swoj numer MCC, wiec musieliby wyraznie podac ze za bilety tej linii nie zwracaja.

Moja wątpliwość dotyczaca zagramanicznych transakcji dotyczyła wykluczenia:

MCC 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niŜ Polska)

Znalazłem też inną kategorię wykluczeń:
MCC 4111, określający m.in. usługi transportowe

Dlatego ciekaw jestem, jaki kod mają transakcje zwiazane z zakupem biletów lotniczych.

Data: 2012-12-21 08:11:47
Autor: Krzysiek
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 16:56:43 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

Dlatego ciekaw jestem, jaki kod mają transakcje zwiazane z zakupem biletów lotniczych.

Linie lotnicze maja MCC z zakres 3000 - 3299
choc nie wiem czy wszystkie, nie wiem jaki ma Wizzair. ale sieciowe chyba wszystkie. Ryanair ma 3246.

Natomiast to 411 moze wykluczyc wszystkie polaczenia kolejowe i promowe...

w sumie pewnie beda dalej wykluczac i niedlugo zostanie tylko "zakup niebieskiego arbuza, w sklepie internetowym na Grenlandii"

Data: 2012-12-21 08:53:33
Autor: az.anonim
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 17:11:47 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:

Linie lotnicze maja MCC z zakres 3000 - 3299

choc nie wiem czy wszystkie, nie wiem jaki ma Wizzair. ale sieciowe chyba wszystkie. Ryanair ma 3246.

Dziękuję za info.

Do wizzaira mam dedykowaną kartę citi pozwalającą uniknąć płacenia prowizji. Jest lepszą opcją niż zwrot 5%, bo ile to jest zwrotu z kilkudziesieciu zł ;)

w sumie pewnie beda dalej wykluczac i niedlugo zostanie tylko "zakup niebieskiego arbuza, w sklepie internetowym na Grenlandii"

Być może, chociaż wydaje mi się, że w pierwszej kolejności będą nakładać niższy kwotowy limit zwrotu. W innych bankach jest 30-50zł a sync wyskoczył jak filip z konopii i teraz rozwiązuje z niewygodnymi klientami umowy.

Mam w planach wylot za ocean to chętnie i bez skrupułów skubnąłbym jeszcze synka na kilka stówek poki jeszcze wystawia piórka.

Data: 2012-12-21 12:52:47
Autor: Krzysiek
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 17:53:33 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

Mam w planach wylot za ocean to chętnie i bez skrupułów skubnąłbym jeszcze synka na kilka stówek poki jeszcze wystawia piórka.

trzeba tez brac pod uwage ze alior (czyli takze sync) ma takie sobie kursy EUR wiec kupujac nie w PLN (jak dotad wszystkie drozsze bilety kupowalem w GBP albo EUR) ten zwrot 5% wcale nie daje az 5%...

Data: 2012-12-21 17:22:32
Autor: Zbynek Ltd.
Krzysiek napisał(a) :
w sumie pewnie beda dalej wykluczac i niedlugo zostanie tylko "zakup niebieskiego arbuza, w sklepie internetowym na Grenlandii"

Co za problem. Więcej inwencji. Przerzucimy się na arbuzy. Choćby i niebieskie :-)
Dżem z arbuza, wino z arbuza, herbata na wodzie z arbuza, uliczna bitwa na arbuzy.
MSPANC

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-12-21 17:35:18
Autor: Q
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
Jak w temacie.

Jak ja tego ku*wa nie lubie...

zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach