zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach

Data: 2012-12-21 05:57:41
Autor: akarm
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 12:56:19 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
Jak w temacie.

O jakim jaku w temacie nas informujesz? Chodzi o zwierzę czy samolot? Napisz o tym coś więcej, o jaki bank chodzi, gdzie ten jak jest umieszczony, itd...
Czy po ostatnich obostrzeniach regulaminowych Sync zwraca 5% za zakup biletów lotniczych płacąc kartą przez internet?

Sync nigdy nie zwracał pięciu procent płacąc kartą przez internet, to jakiś niewyobrażalny idiotyzm by był. Zawsze po prostu zwrot był księgowany na koncie.

--         Akarm

Data: 2012-12-21 06:24:31
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 14:57:41 UTC+1 użytkownik ak...@wp.pl napisał:
> Czy po ostatnich obostrzeniach regulaminowych Sync zwraca 5% za zakup biletów lotniczych płacąc kartą przez internet? Sync nigdy nie zwracał pięciu procent płacąc kartą przez internet, to jakiś niewyobrażalny idiotyzm by był. Zawsze po prostu zwrot był księgowany na koncie.

Starsi słuchacze Trójki doskonale rozumieją tą konwencję: "Będąc młodą lekarką, przyszedł do mnie pacjent..."

Data: 2012-12-25 15:22:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach

"Piotr Hołda" 3d3d3f0a-a1b7-4e0c-a0b7-ca59bb1c1a3d@googlegroups.com

: Starsi słuchacze Trójki doskonale rozumieją tą konwencję:
: "Będąc młodą lekarką, przyszedł do mnie pacjent..."

Wszedł raz do mej przychodni pacjent. :)

Data: 2012-12-21 06:33:35
Autor: az.anonim
[...]

A tobie co dolega? Analfabetyzm wtórny? Napisałem przecież jasno, że chodzi o synca. Napiszę jaśniej: Alior Sync.

Sync nigdy nie zwracał pięciu procent płacąc kartą przez internet, to jakiś niewyobrażalny idiotyzm by był. Zawsze po prostu zwrot był księgowany na koncie.

Czyli jednak zrozumiałeś o jaki bank chodzi. To po jaką cholerę robisz zamieszanie?

Placąc kartą debetową to niby gdzie mialby być ten zwrot jak nie na konto?
Poza tym, być może nie wiesz, ale Sync przyznawał zwrot za płatność kartą w internecie. Nie wszędzie jest PzA.

Data: 2012-12-21 17:37:46
Autor: Q
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach
A tobie co dolega? Analfabetyzm wtórny?

I kto to mowi, hehe...

Data: 2012-12-25 15:20:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach

<akarm@wp.pl> 916012cb-2a2b-4341-8382-9c2f10b7f484@googlegroups.com

[...]

W temacie jest mowa o lataniu. Czy zwierzę zwane jakiem
potrafi latać? Chyba nie, choć mieszka wysoko, zatem
chodzi o samolot -- to oczywiste. ;)

[...]

Zawsze? Raczej nie. :) Ileż to razy trzeba było upominać się
reklamacyjne o zwroty...

zwrot synca za bilety lotnicze po ostatnich zmianach