zwrot towaru a platnosc karta

1 Data: Maj 07 2010 13:44:46
Autor: Jarek *
zwrot towaru a platnosc karta
Witam serdecznie,
Otoz wczoraj zakupilem oscieznice do drzwi. Okazalo sie, ze otwory w
oscieznicy nie pasuja do moich drzwi, kolor rowniez.( bo wydawalo sie
ze odcien OK). Niestety towar okazal sie zbedny.
No i dzisiaj udalem sie do sklepu.

Sprzedawca przejrzal i zakceptowal zrot. Nastepnie pokazalem paragon.
No i zaczelo sie ....
Kasjerka poinformowala mnie, iz w przypadku zaplaty karta zwrotu nie
przyjmuja. Gdyby zaplata byla gotowka, to owszem ????
Mozliwa jest tylko wymiana na inny towar.

Innej oscieznicy nie maja. Satysfakcjonuje mnie tylko zwrot pieniedzy.

Prosze o pomoc, moze ktos byl w podobnej sytuacji?
W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?
Rece opadaja. A moze rzeczywistosc juz taka jest absurdalna?

Dziekuje z gory za informacje.
Pozdrawiam,
Jarek

2 Data: Maj 07 2010 22:47:52
Autor: Liwiusz
Re: zwrot towaru a platnosc karta
Jarek * pisze:
[...]

   Sprzedawca w og贸le nie ma obowi膮zku przyj臋cia zwrotu. Je艣li natomiast taki zwrot przyjmuje, to nie powinno by膰 problem贸w, aby pieni膮dze zwr贸ci膰 "na kart臋".

   Poszukaj wpierw warunk贸w na podstawie kt贸rych chcesz dokona膰 zwrotu. Je艣li jest tam zastrze偶enie, 偶e zwrot dotyczy tylko zakup贸w za got贸wk臋, to sprzedawca nie musi przyjmowa膰 Twojego towaru.

--
Liwiusz

3 Data: Maj 07 2010 22:49:22
Autor: CUT
W dniu 2010-05-07 22:44, Jarek * pisze:
[...]

Mo偶e sprzedawca nie wie o mo偶liwo艣ci anulowania transakcji i zwrotu prowizji.

4 Data: Maj 07 2010 13:56:32
Autor: Jarek *
On 7 Maj, 22:49, CUT <C...@CUT.pl> wrote:
> [...]

> W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?
> Rece opadaja. A moze rzeczywistosc juz taka jest absurdalna?

Mo縠 sprzedawca nie wie o mo縧iwo禼i anulowania transakcji i zwrotu
prowizji.

Dzieki za info.
W sumie nie poinformowano mnie, o braku mozliwosci zwrotu w przypadku
platnoscia karta.
Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z
tym prawem.

Moze anulowanie paragonu, cos pomoze.

Dzieki za info.

Pozdro,
Jarek

5 Data: Maj 07 2010 23:38:01
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Re: zwrot towaru a platnosc karta
Dnia Fri, 7 May 2010 13:56:32 -0700 (PDT), Jarek * napisa(a):

Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z
tym prawem.

Moze anulowanie paragonu, cos pomoze.

anulowanie paragonu z kasy fiskalnej to raz,

wycofanie transakcji z terminala p砤tniczego - to dwa...

s takie opcje i w jednym i w drugim urz眃zeniu, jak nie umiej, to przed
snem instrukcj poczyta lub na infolinie zadzwoni...

tak troche poza tematem, to s硑sza砮m pann w kiosku, klient kt髍y chcia
zagra w MultiMulti i pyta si jaka jet kumulacja, a panna odpowiedzia砤,
縠 to info poufne nie dla klientow, a nie umia砤 w terminalu sprawdzi

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Zima 2010 Warszawa
http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php

6 Data: Maj 08 2010 10:23:49
[...]

Podaj cho jeden przyk砤d urz眃zenia fiskalnego, w kt髍ym mo縩a anulwoa wystawiony paragon. Nie ma. Dlaczego? Bo tak chcia minister. Koniec, kropka. Anulowa mo縠sz jedynie drog "papierkologii".

7 Data: Maj 08 2010 16:16:17
Autor: Konrad
Re: zwrot towaru a platnosc karta

U縴tkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisa w wiadomo禼i news:hs372p$vgi$1news.onet.pl...

Podaj cho jeden przyk砤d urz眃zenia fiskalnego, w kt髍ym mo縩a anulwoa wystawiony paragon. Nie ma.

Dok砤dnie tak jest - a mnie zawsze zastanawia dlaczego wypowiadaj si osoby bez poj阠ia o temacie. 痚by sobie kompleksy leczy?

K..

8 Data: Maj 08 2010 06:48:51
Autor: spp
W dniu 2010-05-07 22:56, Jarek * pisze:

Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z
tym prawem.

A ta informacja to ze sklepu pochodzi czy te gdzie wyczytana?

--
spp

9 Data: Maj 08 2010 00:49:27
Autor: Jarek *
On 8 Maj, 06:48, spp <s...@op.pl> wrote:
> [...]

> tym prawem.

A ta informacja to ze sklepu pochodzi czy te gdzie wyczytana?

W sklepie tak powiedzieli.

Sprzedawca ocenil, ze towar nadaje sie to zwrotu.
Przyjmuje zwroty towaru. Jednak w przypadku platnoscia karta nie
zwraca ceny.

Wyglada na to, ze to absurd wynikajacy z braku umiejetnosci obslugi
kas, terminali.

Sprzedawca jest uparty i nie chce zwrocic.
W takiej sytuacji zostaje chyba sprawa sadowa.

Na jakiej podstawie i gdzie zlorzyc "pozew"?

10 Data: Maj 08 2010 10:07:04
Autor: Andrzej Lawa
Jarek * pisze:

Sprzedawca jest uparty i nie chce zwrocic.
W takiej sytuacji zostaje chyba sprawa sadowa.

Kt髍 i tak przegrasz. Towar kupi砮 w sklepie, mog砮 go sobie obejrze
i z punktu widzenia og髄nych przepis體 sprzedawca mo縠 ci zwyczajnie
powiedzie "spadaj na drzewo banany prostowa".

Te 10 dni, o kt髍ych s硑sza砮 pi眛e przez dziesi眛e, dotycz sprzeda縴
poza plac體k firmy - czyli np. wysy砶owej albo przez domokr笨c體.

11 Data: Maj 08 2010 10:58:42
Autor: spp
W dniu 2010-05-08 10:07, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Przecie wyra糿ie napisa, 縠 w tym sklepie powiedziano mu 縠 te obowi眤uje 10 dniowy termin na zwrot.

--
spp

12 Data: Maj 08 2010 11:04:45
Autor: Andrzej Lawa
spp pisze:

[...]

Nagra to? Przedstawi transkrypcj tego nagrania, z kt髍ej mogliby秏y
oceni, co dok砤dnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
najwy縠j dobrowolna oferta sklepu)

13 Data: Maj 08 2010 11:10:59
Autor: spp
W dniu 2010-05-08 11:04, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Wiem, 縠 dobrowolna oferta dlatego spyta砮m sk眃 ma informacj. Odpowiedzia, 縠 ze sklepu wi阠 sprawa jest jasna. :)

--
spp

14 Data: Maj 08 2010 11:19:50
Autor: Andrzej Lawa
spp pisze:

Wiem, 縠 dobrowolna oferta dlatego spyta砮m sk眃 ma informacj.
Odpowiedzia, 縠 ze sklepu wi阠 sprawa jest jasna. :)

Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochod體 na Placu Czerwonym.

15 Data: Maj 08 2010 11:24:11
Autor: spp
W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze:

Wiem, 縠 dobrowolna oferta dlatego spyta砮m sk眃 ma informacj.
Odpowiedzia, 縠 ze sklepu wi阠 sprawa jest jasna. :)

Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochod體 na Placu Czerwonym.

Oj, mam wra縠nie 縠 Ty tu trollowa przyszed砮 ... :(

--
spp

16 Data: Maj 08 2010 11:35:58
Autor: Andrzej Lawa
spp pisze:
[...]

To we te wra縠nie i wsad je sobie... w nos.

Kto co mu rzekomo powiedzia - nie jest w stanie nawet dok砤dnie,
dos硂wnie powt髍zy co ten kto powiedzia. Nie wspominaj眂 o udowodnieniu.

I ty chcesz to potraktowa jako obowi眤uj眂 ofert?

17 Data: Maj 08 2010 10:06:56
Autor: Przemys砤w Bernat
Re: zwrot towaru a platnosc karta
Dnia Sat, 8 May 2010 00:49:27 -0700 (PDT), Jarek * napisa(a):

Na jakiej podstawie i gdzie zlorzyc "pozew"?

A na jakiej podstawie 勘dasz zwrotu pieni阣zy?

Przemek

18 Data: Maj 08 2010 10:12:25
Autor: qwerty
Re: zwrot towaru a platnosc karta
U縴tkownik "Jarek *" <jarek3757@gmail.com> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:ea71b939-3b11-4ef8-848f-4c21525f2170@a34g2000yqn.googlegroups.com...
Na jakiej podstawie i gdzie zlorzyc "pozew"?

Tylko si o秏ieszysz.
Mia kto zrobi, nie ma kto zabi...

19 Data: Maj 08 2010 10:36:59
Autor: Sergiusz Rozanski
Re: zwrot towaru a platnosc karta
Dnia 07.05.2010 Jarek * <jarek3757@gmail.com> napisa/a:

[...]

Nawet gdy Ciebie dotyczy zwrot w ci眊u 10 dni, to i tak pokrywasz koszty
transportu itd. Nie wiem jak z prowizj za p砤tno舵, ale w sumie to s
koszty na kt髍e nara縜sz sprzedawc, mo縧iwe 縠 ze swojego widzimisie -
bo tak zwrot 10 dniowy mo縠 wygl眃a.

--
"A c罂 to za sens kupowa samoch骴, 縠by je糳zi po asfalcie?
Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest

20 Data: Maj 08 2010 10:20:48
Re: zwrot towaru a platnosc karta
W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?

Najlepiej takich klient體 rozstrzelac. Zachowuja sie jak dzieci, kupuja, a dopiero potem ogladaja, co kupili.

zwrot towaru a platnosc karta