Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca

zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca

Data: 2012-04-16 09:59:12
Autor: Ariusz
zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca
W dniu 2012-04-16 06:03, DysoN pisze:
Witam

Chcialbym sie poradzic czy z punktu widzenia prawa mozna cos poradzic w takiej
oto konfliktowej sprawie.
Zakupilismy niedawno za przy pomocy allegro i opcji "kup teraz" wozek
dzieciecy. Zatem zawarlismy umowe kupna "na odleglosc" w rozumieniu prawa.
Przesylka do nas dotarla ale nie bylo w niej jednego elementu: barierki
zabezpieczajacej. W opisie aukcji taka barierka byla.
Probowalem wyjasniac to ze sprzedawca i prosilem o doslanie brakujacego
elementu ale spotkalem sie z nieprzyjemna odpowiedzia i brakiem dobrej woli.
Sprzedawca mial do mnie pretensje ze nie sprawdzilem zawartosci paczki przy
kurierze i ze nie sporzadzilem protokolu.


Jeżeli opakowanie nie było uszkodzone, nie było oznak naruszenia - to kurier nie ma obowiązku czekać na ciebie aż ty to rozpakujesz i policzysz. Możesz poprosić kuriera aby łaskawie poczekał aż upewnisz się co jest w środku, i ewentualnie poprosić go o podpisanie jakiegoś papierka.

Zwróć się do którejś z instytucji np. Federacja Konsumentów. Dość sprawnie działają. Często sprzedawcy nie dopełniają procedur i to wystarczy.

Ariusz

zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona