Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca

zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca

Data: 2012-04-16 15:57:47
Autor: Massai
zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca
DysoN wrote:

Odpowiedz sprzedawcy byla taka
ze od nich wyjechal produkt kompletny a barierke to dolozyli oni sami
od siebie i zwrotu nie zaakceptuje poniewaz zwracam produkt
niekompletny.

Produkt tego typu przed dopuszczeniem do obrotu musi być zbadany - to
raz.
Wózek, jako produkt ma numer produktu, konkretną nazwę która odróżnia
daną wersję.
Producent wypuszczając nową wersję produktu nie może sobie od tak po
prostu dołożyć barierki. Musi przebadać produkt, czy barierka jest
zgodna z normami, czy nie jest niebezpieczna itp.
Po prostu robi badania na nowy produkt - wózek z barierką.

Reasumując - przyjmując ich wersję - sprzedawca sprzedając wózek nie
może sobie "dołożyć" barierki, bo wózek z barierką fabryczną, a wózek z
barierką "dołożoną" to dwa odrębne produkty.
Jeśli oni jak twierdzą dołożyli barierkę "od siebie" to sprzedali
klientowi produkt potencjalnie niebezpieczny (bo nieprzebadany, nie
wiadomo czy stara wersja wózka jest kompatybilna z taką barierką),
którego sprzedać im nie było wolno. Za to są kary, i to solidne. Idę o
zakład że nie przebadali wózka, bo takie badania to kilkanaście tysięcy
pln.

Sprawdź dokładnie numer wózka, która to wersja - i zapytaj czy wolą
oddać kasę, czy też tłumaczyć się w sądzie z wprowadzania do obrotu
produktów potencjalnie niebezpiecznych.

Sklep tak samo nie może wymienić w wózku kółek na inne, nawet "lepsze",
i takiego sprzedać - co jak się wózek wywróciz powodu tych kółek?

--
Pozdro
Massai

zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona