Data: 2012-04-16 15:57:47 | |
Autor: Massai | |
zwrot towaru zakupionego przez internet - konflikt ze sprzedawca | |
DysoN wrote:
Odpowiedz sprzedawcy byla taka Produkt tego typu przed dopuszczeniem do obrotu musi być zbadany - to raz. Wózek, jako produkt ma numer produktu, konkretną nazwę która odróżnia daną wersję. Producent wypuszczając nową wersję produktu nie może sobie od tak po prostu dołożyć barierki. Musi przebadać produkt, czy barierka jest zgodna z normami, czy nie jest niebezpieczna itp. Po prostu robi badania na nowy produkt - wózek z barierką. Reasumując - przyjmując ich wersję - sprzedawca sprzedając wózek nie może sobie "dołożyć" barierki, bo wózek z barierką fabryczną, a wózek z barierką "dołożoną" to dwa odrębne produkty. Jeśli oni jak twierdzą dołożyli barierkę "od siebie" to sprzedali klientowi produkt potencjalnie niebezpieczny (bo nieprzebadany, nie wiadomo czy stara wersja wózka jest kompatybilna z taką barierką), którego sprzedać im nie było wolno. Za to są kary, i to solidne. Idę o zakład że nie przebadali wózka, bo takie badania to kilkanaście tysięcy pln. Sprawdź dokładnie numer wózka, która to wersja - i zapytaj czy wolą oddać kasę, czy też tłumaczyć się w sądzie z wprowadzania do obrotu produktów potencjalnie niebezpiecznych. Sklep tak samo nie może wymienić w wózku kółek na inne, nawet "lepsze", i takiego sprzedać - co jak się wózek wywróciz powodu tych kółek? -- Pozdro Massai |
|