zwrot utraconych korzyści - zabezpieczenie

Data: 2012-11-28 22:11:30
Autor: JAG
zwrot utraconych korzyści - zabezpieczenie
Cześć,

czy jeśli w umowę wpisze, że moja odpowiedzialność za szkody u klienta ogranicza się do straty, jaką tenże poniósł w wyniku mojego błędu, to jestem zabezpieczony przed roszczeniem o rekompensatę utraconych korzyści?

W moim wzorze umowy jest taki właśnie zapis, ale nowy klient chce go usunąć (czyli dodać mi utracone korzyści do ew. roszczeń).

O tyle to dla mnie ważne, że jeśli ten zapis nie gwarantuje zabezpieczenia, to nie warto się o to kłócić na początku współpracy.

Dzięki za pomoc
JAG

zwrot utraconych korzyści - zabezpieczenie