zwrotnica Fabia II / Roomster a Fabia I

Data: 2009-03-24 23:08:44
Autor: Rockk
zwrotnica Fabia II / Roomster a Fabia I
powie mi ktos czy to ta sama częsc ?  Czy Fabia i Fabia I (po 2007r) maja to samo zawieszenie ?
szukam zwrotnicy i nie wiem czy ta z starej fabi pasuje, ewentualnie jaki ma numerek (te nowe)

Data: 2009-03-25 07:52:05
Autor: Czarek

Użytkownik "Rockk" <ro@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqblgs$ol8$1node2.news.atman.pl...
powie mi ktos czy to ta sama częsc ?  Czy Fabia i Fabia I (po 2007r) maja to samo zawieszenie ?
szukam zwrotnicy i nie wiem czy ta z starej fabi pasuje, ewentualnie jaki ma numerek (te nowe)

Nowa Fabia czy Roomster maja to samo zawieszenie co VW Polo. Zadajesz pytanie bo zapewne szukasz uzywanej częsci. Cwiczyłem ten temat rok temu i po paru próbach (krzywe zwrotnice) i straconej kasie na pomiary geometrii uderzyłem do serwisu. Pełne zaskoczenie. Cena nowej zwrotnicy 270 PLN
pzdr
Czarek

Data: 2009-03-25 08:37:01
Autor: Pan Piskorz
zwrotnica Fabia II / Roomster a Fabia I
Nowa Fabia czy Roomster maja to samo zawieszenie co VW Polo. Zadajesz pytanie bo zapewne szukasz uzywanej częsci. Cwiczyłem ten temat rok temu i

to w połowie prawda,
bo dotyczy przedniego zawieszenia

P.

zwrotnica Fabia II / Roomster a Fabia I