zwyczaje w schroniskach w Czeskiej Republice

Data: 2010-06-21 13:52:24
Autor: Olin
zwyczaje w schroniskach w Czeskiej Republice
Moi Mili!

Na pewno posiadacie bogate doświadczenie w nocowaniu za południową granicą.
Mam kilka pytań odnośnie tego, czego się spodziewać po tamtejszej
infrastrukturze turystycznej.

1. Czy można liczyć na nocleg bez uprzedniej rezerwacji, zwłaszcza gdyby
nie było już wolnych łóżek, tzn. czy funkcjonuje tam gleba + własny śpiwór?
2. Jeśli się już śpi, to czy obowiązkowe jest na przykład śniadanie?
3. Jak rozwiązany jest problem wrzątku? Jest coś w rodzaju kuchni
turystycznej z czajnikiem, czy trzeba samemu legalnie/nielegalnie operować
grzałką?
4. Jakiego rzędu cen należy się spodziewać?
5. Na mapie wydawnictwa "Shocart" są obiekty zaznaczone konturem chatki,
bez żadnego wypełnienia, określone jako "jine ubytovani", co zostało
przetłumaczone "inny nocleg" tudzież "other accomodation". Na czym polega
ich inność?

Na wypadek gdyby występowały różnice kulturowe pomiędzy poszczególnymi
regionami, pragnę sprecyzować, iż chodzi mi o Beskid Śląsko-Morawski.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Zasada Larsona:
Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.

zwyczaje w schroniskach w Czeskiej Republice