zwyczajna rama do ostrego koła?

Data: 2009-06-01 09:12:04
Autor: Kuba Abuk
zwyczajna rama do ostrego koła?
On Jun 1, 5:41 pm, Pietia <vuyecUSU...@wp.pl> wrote:
Pytanie:

Czy normalna rama (Kalaharii 550) nada się do przeróbki na OK czy nie
bardzo? Będą problemy z naciągiem łańcucha?
Chciałbym przerobić jak najtanszym kosztem.

Problemy będą. Możesz spróbować z half-linkiem Dartmoora i szerokim
łańcuchem. Lepszym, ale wykluczającym ostatnie twoje zdanie
rozwiązaniem byłaby piasta z mimośrodem (White Industries ENO
Eccentric Hub), albo rama z poziomymi hakami - jakiś stary paździerz,
czy chociażby posiadająca ~normalną geometrię jak Author A-gang P.M
16,5".

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-06-01 18:22:34
Autor: Pietia
Kuba Abuk wrote:

> [...]

Eccentric Hub), albo rama z poziomymi hakami - jakiś stary paździerz,
czy chociażby posiadająca ~normalną geometrię jak Author A-gang P.M

A ile (w przybliżeniu) takie koło z piastą z mimośródem może kosztować?
Bo pewnie wtedy to juz nie ma sensu przeplatac, tylko kupic całosć.

Data: 2009-06-01 09:48:14
Autor: Kuba Abuk
On Jun 1, 6:22 pm, Pietia <vuyecUSU...@wp.pl> wrote:

A ile (w przybliżeniu) takie koło z piastą z mimośródem może kosztować?
Bo pewnie wtedy to juz nie ma sensu przeplatac, tylko kupic całosć.

Use the Google Luke! Podpowiem, że ta piasta (sama piasta!) jest
droższa, niż mielecka rama "szyta" pod indywidualny wymiar:o)

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-06-01 21:30:40
Autor: Pietia
Kuba Abuk wrote:

> [...]

Use the Google Luke! Podpowiem, że ta piasta (sama piasta!) jest
droższa, niż mielecka rama "szyta" pod indywidualny wymiar:o)

usowalem przed przeczytaniem - jakies profesjonalne częsci do maszyn i
kilka forów. Ogólnie jakiś rzadki wynalazek! ;)

Data: 2009-06-01 12:13:07
Autor: Kuba Abuk
[...]

Może kogoś zaciekawi: White Industries ENO Eccentric Hub (ceny
sugerowane):
http://www.whiteind.com/rearhubs/singlespeedhubs.html - 175-180$
+ http://www.whiteind.com/singlespeedgearing/fixedgearcogs.html - 47$
Na ebayu trochę taniej.

I jeszcze jeden pomysł - rozwiązany od innej strony (bynajmniej nie
tej związanej z czterema literami):
http://www.trickstuff.de/index.php?p=d116en1
http://www.trickstuff.de/shop/product_info.php?products_id=424
Powyższe rozwiązanie wiąże się z koniecznością kupna nowej korby Sh HT
II.

Zdravim,
Kuba

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-06-01 20:12:53
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-01, Kuba Abuk wrote:

[...]

Wow, fajne. Tak się właśnie dzisiaj rano zastanawiałem, czy ktoś coś
takiego już wykminił. ;)

zwyczajna rama do ostrego koła?