zwykle sie nie ciesze

Data: 2015-11-04 08:18:08
Autor: Czesław Wiśniak
zwykle sie nie ciesze

... z czyjegos nieszczescia, ale przyznam, ze tym razem usmiech
rozpromienil moje oblicze, a duch szczesliwoscia sie wypelnil. No
nirvana po prostu.
Coz mnie tak ucieszylo? Ano posel Żmijan (PO) stracil prawo jazdy. Kto
to ten Żmijan? A to juz odsylam do sejmowych zapisow jego aktywnosci.
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/posel.xsp?id=458
W skrocie - tak zakutego, a jednoczesnie pustego lba nie spotkasz w
naszej Galaktyce. Konkuruje z rzecznikiem Policji na radykalizm w walce
z ludzmi, ktorzy potrafia jezdzic lepiej niz on.
Zla wiadomosc jest taka, ze jego stac na taksowke, a koszty mu zwrocimy
w podatkach. Ale moze choc troche mu to zycie utrudni. Na wnioski w jego
wykonaniu bym nie liczyl.

Było

zwykle sie nie ciesze