zwymiarowany Mercedes Sprinter gdzie?

Data: 2010-01-11 10:34:59
Autor: xcwalter
zwymiarowany Mercedes Sprinter gdzie?

 Cześć
Chciałbym zrobić sobie grafikę na średniego sprintera z 2002 roku. Kiedyś
widziałem rysunek techniczny z dokładnymi wymiarami. Wiecie gdzie tego szukać?
pzdr
Walter

Data: 2010-01-11 11:27:42
Autor: WIHEDCNF
zwymiarowany Mercedes Sprinter gdzie?

Użytkownik
Chciałbym zrobić sobie grafikę na średniego sprintera z 2002 roku. Kiedyś
widziałem rysunek techniczny z dokładnymi wymiarami. Wiecie gdzie tego szukać?

zapytaj na pl.comp.grafika - powinni coś mieć

Data: 2010-01-11 11:48:06
Autor: Kazik
xcwalter@o2.pl pisze:
 Cześć
Chciałbym zrobić sobie grafikę na średniego sprintera z 2002 roku. Kiedyś
widziałem rysunek techniczny z dokładnymi wymiarami. Wiecie gdzie tego szukać?

Np. w Google:
http://www.google.pl/search?q=mercedes+sprinter+blueprint

zwymiarowany Mercedes Sprinter gdzie?