zy co¶ z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?

Data: 2012-01-14 12:33:28
Autor: pluton
zy co¶ z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?
Taki wniosek wyci±ga z faktu, że eksperci nie odnaleĽli jego głosu w
końcówce stenogramu. Słyszeli załogę, dyrektora protokołu dyplomatycznego,
pilotów Jaka-40, rosyjskich kontrolerów. Generała nie usłyszeli. Czyli:
generała tam nie było.

A skad tam sie wzieli piloci Jaka ?

Nullification

Data: 2012-01-14 12:46:12
Autor: raff
zy co¶ z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?
On Sat, 14 Jan 2012 12:33:28 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Taki wniosek wyci±ga z faktu, ?e eksperci nie odnale?li jego g?osu w
ko?cĂłwce stenogramu. S?yszeli za?og?, dyrektora protoko?u dyplomatycznego,
pilotĂłw Jaka-40, rosyjskich kontrolerĂłw. Genera?a nie us?yszeli. Czyli:
genera?a tam nie by?o.

A skad tam sie wzieli piloci Jaka ?

Wszyscy byli w kabinie.

R.

Data: 2012-01-14 12:48:11
Autor: pluton
zy co z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?

>A skad tam sie wzieli piloci Jaka ?

Wszyscy byli w kabinie.

To wiemy, tylko pytalem skad sie tam wzieli.

Nullification

Data: 2012-01-14 14:30:25
Autor: raff
zy co z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?

Jakto skad. Z Jaka.

R.

Data: 2012-01-14 14:33:51
Autor: pluton
zy co z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?
>dyplomatycznego,
Czyli:

>To wiemy, tylko pytalem skad sie tam wzieli.

Jakto skad. Z Jaka.

Aha!  A rosyjscy kontrolerzy ? Z wiezy ?

Nullification

Data: 2012-01-14 12:59:08
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

[...]

Trudno mi to wszystko pojąć. Czy gdyby głos Błasika byłby zarejestrowany, to byłby sprawcą katastrofy? Gdy jego głosu nie ma zarejestrowanego, to katastrofy nie było?

Data: 2012-01-14 14:31:00
Autor: pluton
zy co z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?

> Wszyscy byli w kabinie.

Trudno mi to wszystko poj±ć. Czy gdyby głos Błasika byłby zarejestrowany,
byłby sprawc± katastrofy? Gdy jego głosu nie ma zarejestrowanego, to
katastrofy nie było?

Tak to wlasnie u nich dziala. Taka logika. Ja wlasnie probuje ustalic, czy
dziala taki schemat :
jezeli nie slychac czyjegos glosu, to tego kogos nie ma w pomieszczniu.
A jak slychac, to ten ktos tam jest.

Nullification

Data: 2012-01-14 14:45:07
Autor: raff
zy co z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?

> Wszyscy byli w kabinie.

Trudno mi to wszystko poj±?. Czy gdyby g?os B?asika by?by zarejestrowany,
by?by sprawc± katastrofy? Gdy jego g?osu nie ma zarejestrowanego, to
katastrofy nie by?o?

Tak to wlasnie u nich dziala. Taka logika. Ja wlasnie probuje ustalic, czy
dziala taki schemat :

Probuj, probuj :)

R.

zy co¶ z tego wynika i zmienia w ocenie przyczyn katastrofy?