zy w Warszawie zabraknie ciętych kwiatów?

Data: 2011-06-08 21:27:55
Autor: u2
zy w Warszawie zabraknie ciętych kwiatów?
W dniu 2011-06-08 21:26, cytryna pisze:
Podupadn± rodzinne interesy ale żonka zaradna może jak±¶ now± spółkę zorganizuje z Rychem, Zbychem, Grze¶kiem
i Miruni±. Żegnaj mój bohaterze i zabierz ze sob± sejmow± kwiaciarkę t± od wręczania.

Rodzinne ? Jesli tak to jestem za Rysiem, Misiem. Ale obawiam sie ze to
zwykle sqrwiele.

zy w Warszawie zabraknie ciętych kwiatów?