życzenia Migalskiego

Data: 2010-07-05 12:37:24
Autor: Świetlisty Szlak
życzenia Migalskiego
Marek Migalski
doktor politologii, eurodeputowany PiS
2010-07-05 09:08
Życzenia dla B. Komorowskiego (trochę gorzkie)
***
Składam gratulacje panu Bronisławowi Komorowskiemu z powodu jego zwycięstwa w wyborach
prezydenckich. Wygrał Pan w demokratycznych wyborach i należy się Panu za to szacunek.
Nie mogę jednak powiedzieć, że mam nadzieję, iż będzie Pan dobrym prezydentem, bo
owej nadziei
nie mam. Respektuję Pana mandat i cenię Pana wyborców, ale nie wierzę, że będzie
Pan odpowiedzialną głową państwa. Mam obawy, że Pana prezydentura będzie gnuśna,
inercyjna, imitacyjna i słaba, że nie jest Pan przygotowany do sprawowania tego urzędu,
że ludzie z Pana otoczenia nie gwarantują współpracy
z różnymi siłami politycznymi, samodzielności i asertywności w kwestiach polityki
zagranicznej. Nie wierzę, że okaże się Pan sprawnym i skutecznym politykiem w wymiarze
wewnętrznym, na polu współpracy z opozycją, z ludźmi inaczej myślącymi. Widzę wokół
Pana zbyt dużo osobowości o podejrzanej konduicie i niejasnych biografiach.
Nie dostał Pan głosów jako Bronisław Komorowski, dostał Pan te głosy jako polityk
Platformy.
Nie wierzę, że wraz z Donaldem Tuskiem razem ruszycie do udanej
modernizacji kraju. W swoim przemówieniu nie podziękował Pan premierowi, choć wymienił
Pan inne osoby, które w niczym Panu nie pomogły w tym sukcesie (podczas gdy to, że
będzie Pan prezydentem zawdzięcza Pan tylko i wyłącznie Donaldowi Tuskowi). To niestety
może sygnalizować, że przejął Pan najwyższy urząd
w państwie nie po to, by wraz z PO reformować kraj, ale po to, by budować swoją pozycję
polityczną. A to oznaczałoby oszustwo wobec Pana wyborców.
W czasie kampanii wyborczej wykazał się Pan sporą niekompetencją i arogancją. To
niedobrze wróży na przyszłość. Nie jest Pan przygotowany do sprawowania tego urzędu
i chyba nie za bardzo chce Pan się uczyć.
Nie ma Pan przymiotów ducha i intelektu, które gwarantowałyby iż będzie Pan kompetentnym
i skutecznym prezydentem.
Ale może się mylę. Może nie mam racji. Bardzo chciałbym, Panie Prezydencie, by okazał
się Pan lepszym prezydentem, niż był Pan marszałkiem i kandydatem. Życzę tego Panu.
Ale jeszcze bardziej życzę tego Polsce. Mimo wszystko – powodzenia, Panie Prezydencie!

Data: 2010-07-05 14:56:19
Autor: Bogdan Idzikowski
życzenia Migalskiego

Użytkownik "Świetlisty Szlak" <wielki.manipulator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0sjm3$juv$1inews.gazeta.pl...
[...]
Ale jeszcze bardziej życzę tego Polsce. Mimo wszystko &#8211; powodzenia, Panie
Prezydencie!

Pan doktor jest zwykłym chamem.

Data: 2010-07-05 15:12:54
Autor: Krzysztof
życzenia Migalskiego

Pan doktor jest zwykłym chamem.
I nie potrafi przegrywac z godnoscia. Typowe dla pisiakow.

K.

Data: 2010-07-05 15:22:13
Autor: cytryna
życzenia Migalskiego

> [...]
> Panu.
> Ale jeszcze bardziej życzę tego Polsce. Mimo wszystko &#8211; powodzenia, > Panie

**************

U zawodowych oszustów skromne słowa prawdy powoduja gnicie wątroby. Zbastuj pajacu bo ci żyłki w tej głupiej głowie popękają.

Data: 2010-07-05 16:24:11
Autor: awe
życzenia Migalskiego

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:47f6.00000195.4c31dc85newsgate.onet.pl...

> [...]

U zawodowych oszustów skromne słowa prawdy powoduja gnicie wątroby. Zbastuj
pajacu bo ci żyłki w tej głupiej głowie popękają.
sami tacy jacys prostaczkowie. ta grupa spadla na psy juz dawno temu. zadnego doslownie ani jednego racjonalnego chlopa, same troki od kaleson
awe

Data: 2010-07-05 16:33:49
Autor: Bogdan Idzikowski
życzenia Migalskiego

[...]

Jeśli nie zrozumiałas (eś), to powtórzę: pan doktor jest bardzo zwykłym chamem.

życzenia Migalskiego