zyd bez majtek

Data: 2009-05-16 21:45:11
Autor: wawa
zyd bez majtek
Żydowską dziewczynkę od 12 roku życia, a chłopca od 13 uważa się za dorosłą.
Dorosłość polega głównie na przestrzeganiu zasad prawa żydowskiego (halachy).
Halacha oparta jest na Pięcioksięgu mojżeszowym (Tora), zinterpretowanym w
jednej z części Talmudu

Ciężko ją „wyrwać”

W myśl Halachy, dorosły Żyd lub Żydówka nie może przebywać z osobą płci
przeciwnej w zamkniętym pokoju, wyjątki stanowią: para małżeńska, rodzic z
własnym dzieckiem lub osoba dorosła z dziewczynką do 3 roku życia i chłopcem do
9 roku życia. Prawo żydowskie w sposób restrykcyjny zakazuje mężczyznom oglądać
się za kobietami, rozkoszować się ich wyglądem, zapachem perfum, prowokować do
kokietowania. Niezamężni Żydzi nie mogą się całować ani obejmować, nie mogą
przytulać nawet bliskich krewnych.

Młodzi dorośli Żydzi, chłopcy, muszą walczyć z chęcią popełnienia jednego z
mnajbardziej piętnowanych grzechów, jakim jest masturbacja. W związku z tym,
powinni stosować zalecenia, dzięki którym nie dopuszczą do wzwodu swojego
członka. Do głównych zaleceń należą: nie zbliżanie się do kobiet, nie
przyglądanie się kopulującym zwierzętom, nie dotykanie genitaliów, nawet podczas
sikania i przede wszystkim unikanie spania na wznak. Masturbacja kobiet jest
mniej cenzurowana. Kobiety w czasie masturbacji nie tracą nasienia, dlatego
wolno im trochę więcej.

Choć Tora wprost nie stwierdza, że mężczyzna i kobieta nie mogą mieć stosunku
seksualnego przed zawarciem małżeństwa to Żydzi, podobnie jak katolicy, borykają
się z moralnym problemem seksu przedmałżeńskiego. W przeszłości seks
przedmałżeński nie był karany, ale pozbawienie kobiety dziewictwa skutkowało
obowiązkiem wypłacenia ojcu dziewczyny opłaty w wysokości 50 szekli. Kwota ta
była później doliczana do posagu, jaki ojciec dawał córce, gdy ta wychodziła za
mąż. Posag musiał być wyższy, bowiem młoda żona nie była już dziewicą! Opłata w
wysokości 50 szekli obowiązywała w przypadku wzięcia dziewicy siłą, ale również
wtedy, gdy dziewica dobrowolnie zgadzała się na stosunek. Jednak w przypadku
gwałtu, mężczyzna miał obowiązek poślubić zgwałconą dziewczynę. Gwałciciel nie
miał prawa odmówić małżeństwa. To prawo posiadała jedynie zgwałcona i jej
ojciec. Dzisiejszy judaizm jest zdecydowanie przeciwny stosunkom seksualnym
partnerów przed zawarciem małżeństwa.

W praktyce, według tradycji i zwyczaju większe konsekwencje za seks
przedmałżeński ponosiła zawsze kobieta, chociaż zakazy dotyczyły obojga
partnerów. Prostytucja była rozumiana całkiem inaczej niż dzisiaj. Zakaz
sprzedawania ciała funkcjonował, ale reguły nie były jednoznaczne. Dziwką nie
była kobieta, którą oddawał za pieniądze jej ojciec, a za prostytutkę uznawano
tą, która miała stręczyciela spoza rodziny. Prostytutką była dziewczyna pod
opieką mężczyzny - stręczyciela, który bez jej zgody sprzedawał lub oddawał jej
ciało dla korzyści majątkowych. W efekcie tego prawa ojcowie młodych dziewczyn
na Bliskim Wschodzie mogli bezkarnie sprzedawać usługi swych córek od momentu
ukończenia przez nie trzech lat.

Z Żydówką w łóżku

Po ślubie – zgodnie ze słowami Talmudu, małżonek ma prawo czynić z własną żoną
wszystko, na co przychodzi mu ochota. Religijnemu Żydowi nawet wypada dawać
przyjemność żonie, dlatego ma on prawo przedłużać stosunek dla jej dobra. Jednak
szkoła chasydzka mówi, że prawo do orgazmu mają wyłącznie mężczyźni i uznaje, że
orgazm kobiety jest już grzechem. Stąd wśród ultraortodoksów zdarzają się
rabini, którzy doradzają mężom gwałcenie żon, by nie odczuwały one najmniejszej
przyjemności. W tradycjach żydowskich nigdy nie uważano wstrzemięźliwości
płciowej za cnotę lub zasługę religijną. Zarówno w rabinackim nurcie, jak i w
mistycznym zbyt poważnie traktowany był nakaz płodności i rozmnażania się. Nawet
i w Bogu dopatrywano się seksualizmu – pisał w swoim eseju Robert Stiller,
pisarz, literaturoznawca, który prezentował m.in. wpływ kabały żydowskiej na
myśl twórcy psychoanalizy Zygmunta Freuda, Żyda nota bene.

Pomimo tego, że seks małżeński jest uświęcony, wiele rzeczy jest w nim surowo
zakazanych. Zakazy są zwyczajami przenoszonymi z pokolenia na pokolenie, z matki
na córkę, więc warto je znać, bowiem przygodnie poznana Żydówka, będzie ich
przestrzegać, nawet, gdy zapomni o prawie nadrzędnym, czyli zakazie seksu bez ślubu.

Prawo żydowskie (halacha) dokładnie reguluje sposób współżycia płciowego: zaleca
zapewnić przyjemność żonie; zakazuje zmuszania do współżycia, stosunku w okresie
żałoby i w stanie nietrzeźwym. Żydówka nie może masturbować partnera,
niedopuszczalny także stosunek przerywany i seks w prezerwatywie. W ogóle nie
wchodzi w rachubę zbliżenie podczas miesiączkowania i 10 dni po nim. Mężczyzna
nie może nawet dotknąć kobiety w czasie, gdy ta ma okres. Po 10 dniach kobieta
musi wziąć rytualną kąpiel i może wrócić do łóżka partnera. W czasie
miesiączkowania partnerzy śpią osobno.

Seks z Żydówką nie może odbywać się przy zapalonym świetle i w obecności innej
osoby. Dla wierzących Żydów seks analny jest wykroczeniem przeciw wierze, a seks
oralny - budzi wiele wątpliwości moralnych. Żydzi mawiali, że jeśli mężczyzna
wejdzie do pochwy swej żony, gdy ona leży na plecach, i zajdzie ona w ciążę,
dziecko będzie miało zeza. Podporządkowanie kobiety w łóżku jest cechą
żydowskiego związku małżeńskiego. To podporządkowanie przeniosło się do sypialni
w wyniku uwarunkowań historycznych, a wzięło się z nieufności wobec kobiety.
Jednym z przykładów podporządkowania kobiety mężczyźnie jest postawa Talmudu
wobec gwałtu, gdzie podkreślane jest, że początkowe oburzenie kobiety może
zamienić się w zgodę, więc nie można mówić o gwałcie na kobiecie.

Żydzi jednak perwersyjni

Żydzi ortodoksyjni na podstawie Tory i Talmudu potępiają czynny homoseksualizm,
nie przywiązując wagi do pragnień homoseksualnych, które uważają za pozbawione
znaczenia moralnego. Natomiast są liczni ortodoksyjni Żydzi, którzy uważają, że
Stary Testament zabrania jedynie homoseksualnych stosunków analnych, nie
zabraniając innych praktyk seksualnych osobników tej samej płci, pod warunkiem
nie pozbywania się nasienia. Miedzy innymi stąd, że wiele odłamów na różny
sposób interpretowało uczone księgi, w czasach starożytnych Żydzi uważani byli
za naród rozwiązły i wyzwolony seksualnie. Podobno na długo przed Chrystusem
Jahwe nie miał za złe Żydom, że spółkowali z bydłem, a raczej z mulicami.
Właśnie z mulicami, ponieważ samice muła uznawane były za bezpłodne, więc
stosunek z nimi nie mógł stać się przyczyną narodzin potwora – a tego właśnie
się obawiano.

W czasach starożytnych zoofilia generalnie była zabroniona, przede wszystkim z
obawy przed narodzinami monstrum, które zniszczy ludzi i świat. Uprawianie seksu
z mulicą nie było więc poważnym wykroczeniem. Dopiero kilkaset lat później
duchowni postanowili karać śmiercią za zoofilię w ogóle, a dodatkowo bardzo
surowe wyroki groziły za onanizm (za marnowanie nasienia – nie było gorszego
grzechu!), homoseksualizm (podobnie – kara nie za seks, a za brak potomstwa ze
związku!) i w końcu cudzołóstwo. Cudzołóstwo w judaizmie jest i było surowo
karane, ale podobnie jak za onanizm i homoseksualizm kara za cudzołóstwo nie
miał nic wspólnego z seksem! Cudzołóstwo było interpretowane jako wystąpienie
przeciwko głowie rodziny, było traktowane jako upokorzenie patriarchy – i stąd
takie zachowanie powinno być surowo ukarane

Mistyka żydowska także jest przesiąknięta seksem. Potwierdza to historia
starożytna i średniowieczna Żydów. Szczególnie wyrazista jest postać Szabtaja
Cwi (znany Żyd sefardyjski, kabalista, twórca XVII wiecznych ruchów
heterodoksyjnych). Jego życie tworzy wręcz perwersyjny scenariusz: dwa
małżeństwa rozwiązane, bo nie chciał lub nie mógł ich skonsumować; był
podejrzewany o homoseksualizm; jego trzecia żona Sara była prostytutką wychowaną
w chrześcijańskim konwencie, wędrującą po świecie w poszukiwaniu mesjasza i
deklarująca, że Bóg pozwolił jej w ten sposób zaspokajać swe żądze, gdyż
poślubić mogłaby wyłącznie mesjasza. Dlatego właśnie Szabtaj Cwi pojął ją za
żonę – chciał być mesjaszem…. Innym przykładem jest słynny Jakub Frank (twórca
żydowskiej sekty frankistów, uznał, że jest trzecim po Szbtaju Cwi i Baruchuju
Ruso mesjaszem - awanturnik i psychopata o wybujałej fantazji, który włóczył się
i nie gardził rozbojem ani świętokradztwem, zaopatrywał haremy i chełpił się
podrywaniem kobiet, zwłaszcza Turczynek. Rozwinąwszy koncepcję Boga dwupłciowego
wprowadził do jego kultu praktyki seksualne i zbiorowe orgie, o czym pamięć
frankiści później starali się zatrzeć.

Data: 2009-05-16 21:47:21
Autor: jerzyn
zyd bez majtek
kogo to qrwa obchodzi
Użytkownik "wawa" <wawa4WYTNIJTO@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000cc8.4a0f17c7newsgate.onet.pl...
Żydowską dziewczynkę od 12 roku życia, a chłopca od 13 uważa się za dorosłą.
usy.onet.pl

Data: 2009-05-16 22:12:14
Autor: abc
zyd bez majtek
kogo to qrwa obchodzi

Ścigany za pedofilię listem gończym w USA niejaki Roman Polański tłumaczył
się, że dziewczynka miała 12 lat więc dla niego (żyda) była ona pełnoletnia.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-05-16 23:07:28
Autor: Andy
zyd bez majtek

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:gun6qq$bim$1atlantis.news.neostrada.pl...
kogo to qrwa obchodzi

Ścigany za pedofilię listem gończym w USA niejaki Roman Polański tłumaczył
się, że dziewczynka miała 12 lat więc dla niego (żyda) była ona pełnoletnia.

Tobie acedadlo, to sie juz od kadzidla tak w glowie pierdowli, ze nawet swojego CTRL-V nie potrafisz zastosowac?
Co ty, kurwa, pojebany klechociagu wiesz o Polanskim? Opowiedz lepiej jak ci ojciec przelozony dupe obrabia, o tym to cos wiesz.

ANdy

Data: 2009-05-16 21:41:19
Autor: Andrzej Kokakolski
zyd bez majtek
Andy <puci@puciu.de> napisał(a):

> [...]
ci
ojciec przelozony dupe obrabia, o tym to cos wiesz.

A co Pan wie o Polanskim?
Polanski nie tylko dokonal gwaltu na nieletniej (pomimo pokretnego tlumaczenia iz jest to zgodne z "jego" zydowskim kodeksem), ale takze w sposob niezgodny z prawem zydowskim: odbyl z nia stosunek analny.

AK

Data: 2009-05-16 23:55:31
Autor: jadrys
zyd bez majtek
Andrzej Kokakolski pisze:
Andy <puci@puciu.de> napisał(a):
[...]

A Ty skąd to wiesz?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-16 21:58:31
Autor: Andrzej Kokakolski
zyd bez majtek
jadrys <che@op.pl> napisał(a):
> Polanski nie tylko dokonal gwaltu na nieletniej (pomimo pokretnego > tlumaczenia iz jest to zgodne z "jego" zydowskim kodeksem), ale takze > w sposob niezgodny z prawem zydowskim: odbyl z nia stosunek analny.

> [...]

Kiedys czytalem (na Internecie) protokol z tej sprawy.

AK --

Data: 2009-05-17 21:05:17
Autor: jadrys
zyd bez majtek
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <che@op.pl> napisał(a):
[...]

Pewnie jakiś paszkwil napisany przez antysemitę.. Nie wszystkie wiadomości z netu odpowiadają prawdzie.. Czytałem już wiele artykułów na ten temat ale o analu pierwsze słyszę..
Masz może linka do tej wiadomości?

Data: 2009-05-17 19:08:10
Autor: Tzva Adonai
zyd bez majtek
Andrzej Kokakolski <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
w sposob niezgodny z prawem zydowskim: odbyl z nia stosunek analny.

Stosunek analny z kobietą nie jest zabroniony przez judaizm...

Data: 2009-05-17 21:12:49
Autor: konserwator
zyd bez majtek
Tzva Adonai wrote:
Andrzej Kokakolski <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

w sposob niezgodny z prawem zydowskim: odbyl z nia stosunek analny.

Stosunek analny z kobietą nie jest zabroniony przez judaizm...

wy tam wszystko jak w przepisach walicie. Nawet 12 latki...

rym

Data: 2009-05-17 19:19:43
Autor: Tzva Adonai
zyd bez majtek
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
wy tam wszystko jak w przepisach walicie. Nawet 12 latki...

Seks to w judaizmie coś zupełnie naturalnego, bo judaizm jest religią
humanistyczną... Homo sum, humani nihil a me alienum puto...

Trzeba być ostrym perwersem, żeby ubierać facetów w sukienki i zakazywać im
jebania pod groźbą ekskomuniki....

Data: 2009-05-18 08:38:44
Autor: konserwator
zyd bez majtek

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gupo0e$qhf$1inews.gazeta.pl...
[...]

to juz zaszales walczyc z mnichami buddyjskimi?

rym

zyd bez majtek