zyd bez majtek

Data: 2009-05-16 21:47:21
Autor: jerzyn
zyd bez majtek
kogo to qrwa obchodzi
Użytkownik "wawa" <wawa4WYTNIJTO@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000cc8.4a0f17c7newsgate.onet.pl...
Żydowską dziewczynkę od 12 roku życia, a chłopca od 13 uważa się za dorosłą.
usy.onet.pl

Data: 2009-05-16 22:12:14
Autor: abc
zyd bez majtek
kogo to qrwa obchodzi

Ścigany za pedofilię listem gończym w USA niejaki Roman Polański tłumaczył
się, że dziewczynka miała 12 lat więc dla niego (żyda) była ona pełnoletnia.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-05-16 23:07:28
Autor: Andy
zyd bez majtek

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:gun6qq$bim$1atlantis.news.neostrada.pl...
kogo to qrwa obchodzi

Ścigany za pedofilię listem gończym w USA niejaki Roman Polański tłumaczył
się, że dziewczynka miała 12 lat więc dla niego (żyda) była ona pełnoletnia.

Tobie acedadlo, to sie juz od kadzidla tak w glowie pierdowli, ze nawet swojego CTRL-V nie potrafisz zastosowac?
Co ty, kurwa, pojebany klechociagu wiesz o Polanskim? Opowiedz lepiej jak ci ojciec przelozony dupe obrabia, o tym to cos wiesz.

ANdy

Data: 2009-05-16 21:41:19
Autor: Andrzej Kokakolski
zyd bez majtek
Andy <puci@puciu.de> napisał(a):

> [...]
ci
ojciec przelozony dupe obrabia, o tym to cos wiesz.

A co Pan wie o Polanskim?
Polanski nie tylko dokonal gwaltu na nieletniej (pomimo pokretnego tlumaczenia iz jest to zgodne z "jego" zydowskim kodeksem), ale takze w sposob niezgodny z prawem zydowskim: odbyl z nia stosunek analny.

AK

Data: 2009-05-16 23:55:31
Autor: jadrys
zyd bez majtek
Andrzej Kokakolski pisze:
Andy <puci@puciu.de> napisał(a):
[...]

A Ty skąd to wiesz?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-16 21:58:31
Autor: Andrzej Kokakolski
zyd bez majtek
jadrys <che@op.pl> napisał(a):
> Polanski nie tylko dokonal gwaltu na nieletniej (pomimo pokretnego > tlumaczenia iz jest to zgodne z "jego" zydowskim kodeksem), ale takze > w sposob niezgodny z prawem zydowskim: odbyl z nia stosunek analny.

> [...]

Kiedys czytalem (na Internecie) protokol z tej sprawy.

AK --

Data: 2009-05-17 21:05:17
Autor: jadrys
zyd bez majtek
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <che@op.pl> napisał(a):
[...]

Pewnie jakiś paszkwil napisany przez antysemitę.. Nie wszystkie wiadomości z netu odpowiadają prawdzie.. Czytałem już wiele artykułów na ten temat ale o analu pierwsze słyszę..
Masz może linka do tej wiadomości?

Data: 2009-05-17 19:08:10
Autor: Tzva Adonai
zyd bez majtek
Andrzej Kokakolski <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
w sposob niezgodny z prawem zydowskim: odbyl z nia stosunek analny.

Stosunek analny z kobietą nie jest zabroniony przez judaizm...

Data: 2009-05-17 21:12:49
Autor: konserwator
zyd bez majtek
Tzva Adonai wrote:
Andrzej Kokakolski <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

w sposob niezgodny z prawem zydowskim: odbyl z nia stosunek analny.

Stosunek analny z kobietą nie jest zabroniony przez judaizm...

wy tam wszystko jak w przepisach walicie. Nawet 12 latki...

rym

Data: 2009-05-17 19:19:43
Autor: Tzva Adonai
zyd bez majtek
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
wy tam wszystko jak w przepisach walicie. Nawet 12 latki...

Seks to w judaizmie coś zupełnie naturalnego, bo judaizm jest religią
humanistyczną... Homo sum, humani nihil a me alienum puto...

Trzeba być ostrym perwersem, żeby ubierać facetów w sukienki i zakazywać im
jebania pod groźbą ekskomuniki....

Data: 2009-05-18 08:38:44
Autor: konserwator
zyd bez majtek

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gupo0e$qhf$1inews.gazeta.pl...
[...]

to juz zaszales walczyc z mnichami buddyjskimi?

rym

zyd bez majtek