zydostwo nie lubi socjalizmu

Data: 2009-09-05 17:13:09
Autor: poznaniak
zydostwo nie lubi socjalizmu
szybko sie przerzucili na krwiozerczy kapitalizm te niedopalki krematoryjne
a nas Polakow wystawili na jego pastwe obalajac Polske Ludowa
nic dziwnego ze sa przeciw socjalizmowi, bo chca miec pod soba miliony
zadluzonych niewolnikow tyrajacych na splate nastepnych dlugow

NIE SLUCHAJCIE TYCH SKURWYSYNOW GDY MOWIA WAM ZE JESTESCIE "KOMUCHAMI" I
"CZERWONYMI", GDY WYCIAGAJA NA WAS KWITY Z ZYDOWSKIEGO INSTYTUTU PAMIECI
NARODOWEJ!!!

XXI WIEK TO CZAS GDY SOCJALIZM BEDZIE USTROJEM PRAWDZIWYCH POLAKOW I NIE
MUSIMY SIE TEGO WSTYDZIC!!

Data: 2009-09-05 19:20:19
Autor: jadrys
poznaniak pisze:
[...]

Pieprzysz jak postrzelony, fałszywy poznaniaku. To nie żydzi -  tylko kapitalistyczny spisek jest całym złem tego świata.. i nieszczęściem Polski.

Data: 2009-09-05 19:24:39
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7u6km$qjb$1news.onet.pl...

Pieprzysz jak postrzelony, fałszywy poznaniaku. To nie żydzi -  tylko kapitalistyczny spisek jest całym złem tego świata.. i nieszczęściem
Polski.

Gdzie ty prawdziwy kapitalizm widziałeś?

Data: 2009-09-05 19:40:42
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

Mamy go u siebie, w Polsce.. Widać kolego że mieszkasz za granicą i nie wiesz co tu się dzieje..

Data: 2009-09-05 19:57:15
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7u7qn$sm8$3news.onet.pl...
mund pisze:
[...]

Mieszkam i pracuję w Polsce.

Przebłyski kapitalizmu w P. mieliśmy mniej więcej w okresie 1988-1994.
Po tym, kiedy wprowadzono VAT - na dobre "kapitalizm" (a właściwie jego namiastka) się skończył.

Sprawa jest prosta - świnie od koryta trzeba odstawić, wprowadzając przemiany ustrojowe, które godzą w rządzących baranów (nie ważne z jakiej formacji). I do reform raczej nigdy nie dojdzie.

Data: 2009-09-05 20:36:35
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

Jednak wielu Polaków ma inne zdanie, kapitalizm jest obecny tu i teraz.. A Ty pracujesz na swoim? Czy u kapitalisty?

Data: 2009-09-06 06:53:20
Autor: cirrus
Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h7u7g5$4vr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

On nawet nie widzial prawdziwego komunizmu, do którego się modli.

--
stevep

Data: 2009-09-06 20:15:28
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Jakbym nie widział, to bym go nie opisywał.

Data: 2009-09-06 21:21:36
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h80u7t$v06$2news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Chyba w snach widziałeś.

Data: 2009-09-06 22:16:10
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h813vl$c6q$10news.onet.pl...
mund pisze:
[...]

Na Kubie może byłeś? ;-)

Data: 2009-09-06 22:51:36
Autor: mund
mund pisze:
[...]

To napisz, gdzie widziałeś w Polsce komunizm?

Data: 2009-09-06 23:03:32
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

W Polsce nie było komunizmu.  No może był do gdzieś tak do polowy pięćdziesiątych lat.

Data: 2009-09-06 23:07:51
Autor: mund
mund pisze:
[...]

Ano właśnie, gdzieś do roku 56.

Data: 2009-09-06 23:18:46
Autor: jadrys
mund pisze:

To napisz, gdzie widziałeś w Polsce komunizm?
W Polsce nie było komunizmu.  No może był do gdzieś tak do polowy pięćdziesiątych lat.

Ano właśnie, gdzieś do roku 56.

A później już tylko pseudo komuna. Z niedostatkami, zabijaniem robotników, sklepami dla wybranych itd. Czyli tym wszystkim co zaprzecza komunizmowi.

Data: 2009-09-07 04:51:36
Autor: cirrus
mund pisze:
[...]

Do połowy lat pięćdziesiątych to był stalinizm, a nie komunizm.

--
stevep

Data: 2009-09-07 08:20:23
Autor: jadrys

mund pisze:

[...]

Oczywiście nie był to w tym czasie też komunizm idealny - wiele rzeczy można było zrobić lepiej.

Data: 2009-09-07 13:31:26
Autor: cirrus
mund pisze:
[...]

Np więcej ludzi wysłać do łagrów?

--
stevep

Data: 2009-09-07 15:03:57
Autor: jadrys
cirrus pisze:

Do połowy lat pięćdziesiątych to był stalinizm, a nie komunizm.

Oczywiście nie był to w tym czasie też komunizm idealny - wiele rzeczy można było zrobić lepiej.

Np więcej ludzi wysłać do łagrów?

Nie, nie o to chodzi, przede wszystkim komuniści powinni dokonać samooczyszczenia.. W ten sposób by zapobiegli przejęciu władzy przez antykomunistów.

Data: 2009-09-07 16:16:39
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h830c7$4jv$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Jak to?
Przecież Stalin, Bierut i inni dokonywali tzw. samooczyszczeń.

Data: 2009-09-07 16:42:57
Autor: Slavinka
> [...]
> antykomunistów.

Jak to?
Przecież Stalin, Bierut i inni dokonywali tzw. samooczyszczeń.

To była żydowska spowiedź powszechna zwana samokrytyką, a że była używana do
krytyki kacyków dołożono wyróżnik - konstruktywna. I od tego czasu można
było walić się konstruktywnie we własne piersi i niekonstruktywnie w cudze -
naczalstwa.

Data: 2009-09-07 17:19:32
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Oni tylko eliminowali konkurencję. Sami byli antykomuchami..

Data: 2009-09-07 17:36:44
Autor: mund
cirrus pisze:
[...]

Każda rewolucja ma to do siebie, że zjada swoje dzieci.

Data: 2009-09-07 21:01:40
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Masz rację, a poza tym ci którzy nie zostali pożarci w większości przepoczwarzają się.. Z ich rewolucyjnych idei pozostaje tylko porzucony kokon.

Data: 2009-09-07 17:36:54
Autor: cirrus
cirrus pisze:
[...]

To się nazywało czystki, a nie samooczyszczenie.

--
stevep

Data: 2009-09-07 21:01:28
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Problem w tym że oczyszczali ci co powinni być oczyszczani.

Data: 2009-09-05 19:25:35
Autor: Tzva Adonai
zydostwo nie lubi socjalizmu
Pieprzysz jak postrzelony, fałszywy poznaniaku. To nie żydzi -  tylko kapitalistyczny spisek jest całym złem tego świata.. i nieszczęściem Polski.

Dla socjalistów to Żydzi są praprzyczyną całego zła na świecie, zarówno dla tych
narodowych jak i bolszewickich... Bo to Żydzi są moralną ostoją tego świata, a
socjalizm nie uznaje zasad moralnych...

Data: 2009-09-05 19:40:32
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Mogę się zgodzić tylko co do tego - "Bo to Żydzi są moralną ostoją tego świata"..

Data: 2009-09-05 19:50:13
Autor: mund
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:211d.0000009b.4aa29f0fnewsgate.onet.pl...
[...]

Wszyscy, z Żydami włącznie, uznają mamonę jako źródło wszelkiego dobra.
A obecnie mamona, to zasoby energii.
I o to toczy się globalna walka.

Data: 2009-09-05 20:06:07
Autor: Piotr
Dnia Sat, 5 Sep 2009 17:13:09 +0000 (UTC), poznaniak napisał(a):

szybko sie przerzucili na krwiozerczy kapitalizm te niedopalki krematoryjne...

Idź sie odlać, debilu.
Piotr

Data: 2009-09-05 20:07:56
Autor: mund
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:dqnl7ja3sxks$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sat, 5 Sep 2009 17:13:09 +0000 (UTC), poznaniak napisał(a):
szybko sie przerzucili na krwiozerczy kapitalizm te niedopalki
krematoryjne...
Idź sie odlać, debilu.

Jak tam, wyspałeś się ? ;-)

Data: 2009-09-05 20:17:37
Autor: mkarwan
zydostwo nie lubi socjalizmu
From: "poznaniak" <socjalpatriota.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: zydostwo nie lubi socjalizmu
Date: Sat, 5 Sep 2009 17:13:09 +0000 (UTC)

Data: 2009-09-05 21:23:38
Autor: bolek
zydostwo nie lubi socjalizmu

Użytkownik "poznaniak" <socjalpatriota.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7u675$bm$1inews.gazeta.pl...

niedopalki krematoryjne

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja tego nie powiedziałem.

bolek

Data: 2009-09-05 21:49:40
Autor: mund
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7uef4$drf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie szkodzi.
Mogłeś sobie tak pomysleć, skoro zwróciłeś na to uwagę.

Data: 2009-09-06 08:32:39
Autor: jan paszek
poznaniak <socjalpatriota.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

tak tylko ze prawica w polsce rządzi prawie od 20lat i mamay 2.2. bln
długu  -to kler wespół z prawica doprwadzili do takiego stanu!!!!!

Data: 2009-09-06 10:44:08
Autor: Slavinka
zydostwo nie lubi socjalizmu
Użytkownik "jan paszek" <janonet4.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Coś ci się pierdoli głąbie - to parchy zgotowały Polakom taki los - to
parchackim wymysłem jest wszelka lewizna, bo tylko tam można było bezkarnie
urywać kasę ze wspólnego, ty pedale ze sklepu za żółtymi firankami. Napisz,
ileś dupy dawał za wstęp do Konsumy...
    IPN jest potrzebny, ale jeszcze jesteśmy my, Polacy których żydokomuna
wraz utrwalaczami grabiła pół wieku i na koniec ograbiła ze wszystkigo co
dało się wynieść lub wywieźć, a teraz i z tego, czego nie da się wytargać z
ziemi np KGHM... I mamy pamięć... Przekazujemy ja swoim dzieciom i wnukom.
 Dużo nas!  Nas ne podołaty!!!

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2009-09-06 11:52:21
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Warszawa dla Warszawiaków ...itd
(..._
POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Warszawa dla Warszawiaków
Wola dla Wolaków
Ochota dla ochotników
Rzeki dla rzeczników