żydostwo się rozwija w Polsce

Data: 2013-02-05 10:26:47
Autor: No pasaran
żydostwo się rozwija w Polsce
http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Zobacz-gdzie-w-2013-r-powstana-najwieksze-centra-handlowe-w-Polsce,wid,15307215,wiadomosc.html?ticaid=11002a

 ~anita [11 godzin temu]

dlaczego nie powstaje żaden zakład pracy tylko same galerie, a za co bedziemy w nich kupować, gdzie zarobimy pieniadze , może kto¶ pomysli o pracy a nie tylko o komsypcji

 ~jkb [11 godzin temu]

po co komu kolejne centra handlowe? I tak już za kazdym rogiem jaki¶ market,a co z drobn± działalno¶ci± gospodarcz± ,która daje prace i życie drobnym przedsiębiorcom???

 ~JM [17 godzin temu]

to super nareszcie,o niczym innym nie my¶lę tylko o galeriach jestem prawdziwym polakiem????!!!

Zakłay pracy w Polsce zaorali, Polskę oraj±, Polacy maj± tylko wydawać pieni±dze, na zachodnie ochłapy...
Tak drenuje się zniewolonych Polaków...

Data: 2013-02-05 16:42:56
Autor: andal
żydostwo się rozwija w Polsce
On Tue, 05 Feb 2013 10:26:47 +0100, No pasaran wrote:

Zakłay pracy w Polsce zaorali, Polskę orają, Polacy mają tylko wydawać
pieniądze, na zachodnie ochłapy...
Tak drenuje siÄ™ zniewolonych PolakĂłw...

na jakie zachodnie ochlapy

przeciez to wszystko jest z chin a tam zamordyzm jak prl-u

jak nie masz prl-u to chociaz popieraj chiny

Data: 2013-02-05 17:59:33
Autor: Trybun
ĹĽydostwo siÄ™ rozwija w Polsce
W dniu 2013-02-05 17:42, andal pisze:
[...]

Chyba cię pokręciło, gdzie w PRLu ktoś pracował na jaśniepana prezesa i akcjonariuszy Simensa, Sony, Apple itd?

Data: 2013-02-05 18:02:29
Autor: u2
W dniu 2013-02-05 17:59, Trybun pisze:

Chyba cię pokręciło, gdzie w PRLu ktoś pracował na jaśniepana prezesa i
akcjonariuszy Simensa, Sony, Apple itd?

Siemens, Sony i Apple to korporacje oferujace przyzwoite towary, ktorych nie mozna bylo uswiadczyc w prylu. Korzystaja na nich nie tylko zarzadcy, ale i akcjonariusze.

Data: 2013-06-09 01:44:36
Autor: Towarzysz GnĂłj

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51113b24$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

| Siemens, Sony i Apple to korporacje oferujace przyzwoite towary, ktorych
| nie mozna bylo uswiadczyc w prylu.

Miałeś w telewizji Szarika? Znudził ci sie warchole i apla się zachciało?

gru.pl

Data: 2013-02-05 18:15:23
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 05 Feb 2013 17:59:33 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Chyba cię pokręciło, gdzie w PRLu kto¶ pracował na ja¶niepana prezesa i akcjonariuszy Simensa, Sony, Apple itd?

Ja¶nie prezes miał wtedy nazwę Polska Zjednoczona Partia Robotnicza.
Zbrojnym ramieniem była Milicja Obywatelska i Służba Bezpieczeństwa.
Członkowie tych formacji robili zakupy w socjalistycznym supermarkiecie o
nazwie Pewex. Ty też tam kupowałe¶.

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-05 18:36:08
Autor: No pasaran
"Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kerena$at$1dont-email.me...
[...]

A teraz ta zbrojna organizacja przestępcza nazywa się POPiS i maj± policję i zamiast ORMO Straż Miejsk± + ABW...

Data: 2013-06-09 01:48:26
Autor: Towarzysz Gnój
żydostwo się rozwija w Polsce

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kerena$at$1dont-email.me...

> [...]
| Zbrojnym ramieniem była Milicja Obywatelska i Służba Bezpieczeństwa.
| Członkowie tych formacji robili zakupy w socjalistycznym supermarkiecie o

I ty w to wierzysz, że Partia wydawała dolary w Pewexach?
Partia miała własne konsumy, a Pewexy były od tego, żeby doić z waluty takich kundelków jak ty.

gru.pl

Data: 2013-02-05 18:35:45
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kerdq0$umh$1node2.news.atman.pl...

| Chyba cię pokręciło, gdzie w PRLu ktoś pracował na jaśniepana prezesa i
| akcjonariuszy Simensa, Sony, Apple itd?

Nikt.
Dlatego ludzie pracy uciekali z peerelu do kapitalistow takich jak Simens, Sony, Apple itd. (wszak lepiej produkowac komputery niz brod i smrod)

Data: 2013-02-05 18:33:47
Autor: No pasaran
"andal" <andal@andal.fake.com> schrieb im Newsbeitrag news:kercqg$ku1$3speranza.aioe.org...
[...]

PRL był wyjątkowy, a Chińczykiem nie jestem...

żydostwo się rozwija w Polsce