żydowska dziwka z PO, alias bufetowa

Data: 2009-07-22 00:05:30
Autor: mow mi kondonek
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
kradnie mienie kupców z KDT i odgraża się, strasząc ich odpowiedzilnością
karną (po wcześniejszym bandyckim ich pobiciu).

a kondon znowu schował się w szafie z herr Shetyną...

Pamietaj dziwko, że przyjdzie jeszcze dzień, kiedy zawiśniesz na latarni -
razem z ryżym śmieciem i całą ubecką ferajną POmyjaków.

Data: 2009-07-22 05:41:32
Autor: marq111
mow mi kondonek <guerra@civil.es> napisał(a):
[...]

czy admin ,nie powinien takich wypowiedzi kierowac do prokuratury ?Bo wolność słowa to chyba też ma jakieś ograniczenia

Data: 2009-07-22 05:55:27
Autor: XXL
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
Ten przygłup już dawno powinien odpowiadać karnie za bluzganie przekleństwami
i obrażanie osób publicznych.
Jakby dostał wysoką grzywnę plus podanie wyroku do wiadomości publicznej to
byłaby to zasłużona kara za jego chamstwo i debilizm.

Data: 2009-07-22 11:39:49
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h469kf$bvu$1inews.gazeta.pl...
[...]

to nie doniosłeś jeszcze ubecki śmieciu? :)
masz dzuże szanse, prokuratorzy i sądy nie zlustrowane, ale i na nich przyjdzie czas...
Tymczsem bujaj się szmato:)

Data: 2009-07-31 11:50:49
Autor: Ireneusz Wik
> [...]

to nie doniosłeś jeszcze ubecki śmieciu? :)
masz dzuże szanse, prokuratorzy i sądy nie zlustrowane, ale i na nich przyjdzie czas...

prokuratura to chyba niewlasciwy pomysl, adekwatny bylby zaklad zamkniety + maseczka a'la dle Hannibal Lecteur zeby nie gryzl

pozdr
IWSP --

Data: 2009-10-21 10:19:30
Autor: stary

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4ulqp$mkn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

prokuratura to chyba niewlasciwy pomysl, adekwatny bylby zaklad zamkniety +
maseczka a'la dle Hannibal Lecteur zeby nie gryzl

To za niewiadomo do kogo pisanie w necie maja karać?To po co net?
Faktem jest tylko ze to nie na tę grupa.Moze na sex grupa?

pozdrawiam stary

Data: 2009-07-22 13:09:35
Autor: mow mi kondonek
[...]

Rozumiem ubecka kurwo, że już nie będziesz bronił przed odpowiedzialnścią karną Huberta K. (ubliżającego Prezydentowi RP), a tak gorliwie bronionego do dziś przez ubeckie media i ubecką prokuraturę przed odpowiedzialnościa karną.
Ubliżanie prezydentowi RP jest normą w ubeckich mediach. Wśród POmyjaków przoduje w tym ubecka kurwa o pseudonimie - TW Leopold - obecnie wykonywany zawód: marszałek Sejmu.
Także na tej grupie śmiecie takie jak ty, zajmują się wyłącznie ubliżaniem Prezydentowi RP.

Data: 2009-07-22 14:12:09
Autor: SlawcioD
mow mi kondonek pisze:
[...]

taki jeden biznesmen w sutannie tez ublizal prezydentowi i nie jest
scigany - poza tym prezydent prosil prokurature aby go nie wyreczala...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-22 14:39:31
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h46vmo$ln4$2news.onet.pl...

taki jeden biznesmen w sutannie tez ublizal prezydentowi i nie jest
scigany - poza tym prezydent prosil prokurature aby go nie wyreczala...

pozdrawiam
SlawcioD

Kłamiesz i pomawiasz ubeku.

Data: 2009-07-22 16:40:23
Autor: SlawcioD
mow mi kondonek pisze:
[...]

Za mlody jestem na ubeka;). i kto tu klamie i pomawia?;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-22 17:18:26
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h478cn$gug$2news.onet.pl...
mow mi kondonek pisze:
[...]

To zapytaj starego, ubectwo jest zwykle dziedziczne. Teraz na ryżego śmiecia i jega ubecka ferajnę głosują ubeckie bachory.

Data: 2009-07-23 01:28:39
Autor: SlawcioD
mow mi kondonek pisze:
[...]

a co? znasz to z wlasnego doswiadczenia?

moj stary gnije w pierdlu bo nie placil alimentow - poza tym stary jest
zazartym antykomuchem;) wiec znowu pudlo:)

pozdrawiam
SlawcioD

ps. ales ty jestes sflustrowany moze czas pomeczyc gruche zamiast meczyc
klawiature;)? cisnienie ci moze w koncu spadnie i normalnie zaczniesz
wyglaszac swoje poglady;) co?

Data: 2009-07-23 02:33:44
Autor: mow mi kondonek
mow mi kondonek pisze:
[...]

Pomęcz jak ci to pomaga, a zgreda pozdrów, przynajmniej jeden normalny co nie płaci na głupie bachory i woli garować na kwadracie.

Data: 2009-07-23 08:47:04
Autor: Lech Dubrowski
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
To zapytaj starego, ubectwo jest zwykle dziedziczne. Teraz na ryżego śmiecia i jega ubecka ferajnę głosują ubeckie bachory.

Ty chyba jestes jednym z nich bo doskonale opanowales ich jezyk

Leszek

Data: 2009-07-22 09:14:10
Autor: flower
Użytkownik " marq111" <marq111@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

czy admin ,nie powinien takich wypowiedzi kierowac do prokuratury ?Bo
wolność słowa to chyba też ma jakieś ograniczenia

Też mi się tak wydaje, że go letko poniosło.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-22 11:54:00
Autor: ADMIN
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
Juz wyslałem twoja wypowiedz do prokuratorury, spodziewaj sie wezwania i odpowiedzialnosci karnej.

Data: 2009-07-22 14:08:05
Autor: SlawcioD
 marq111 pisze:
[...]

grupa jest niemoderowana...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-22 14:15:58
Autor: stu
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
A szkoda, że nie jest...

Data: 2009-07-22 14:45:23
Autor: SlawcioD
żydowska dziwka z PO, alias buf etowa
stu pisze:
A szkoda, że nie jest...

true Bro true...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-22 14:51:57
Autor: \\n
żydowska dziwka z PO, alias buf etowa
SlawcioD pisze:
stu pisze:
A szkoda, że nie jest...

true Bro true...

Nic nie stoi na przeszkodzie by przenieść się na forum gazety czy inne...ekhm...wolne media ;-)

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-07-22 14:48:31
Autor: \\n
żydowska dziwka z PO, alias buf etowa
stu pisze:
A szkoda, że nie jest...

Tęsknota za zamordyzmem wciąż żywa.
Nie bój nic, prędzej czy później i na usenet ich władza się rozciągnie...

Data: 2009-07-22 09:16:18
Autor: macieks
On 22 Lip, 14:48, "\\n" <n...@ma.xy> wrote:

Tęsknota za zamordyzmem wciąż żywa.
Nie bój nic, prędzej czy później i na usenet ich władza się rozciągnie...

Jeszcze może powiesz, że korzysta z wolności słowa ??

Data: 2009-07-22 22:57:37
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc91dae1-fb91-4992-8e59-89433ef8f8e8b15g2000yqd.googlegroups.com...
On 22 Lip, 14:48, "\\n" <n...@ma.xy> wrote:

Tęsknota za zamordyzmem wciąż żywa.
Nie bój nic, prędzej czy później i na usenet ich władza się rozciągnie...

Jeszcze może powiesz, że korzysta z wolności słowa ??

Z twojej głupoty na pewno, miałeś spierdalać POmyjacka mendo - na wczasy w psiej budzie - i nie wracać.

Data: 2009-07-22 14:56:55
Autor: macieks
On 22 Lip, 22:57, "mow mi kondonek" <gue...@civil.es> wrote:

Z twojej głupoty na pewno, miałeś spierdalać POmyjacka mendo - na wczasy w
psiej budzie - i nie wracać.

Dżiza, ale się napinasz gościu.
Jaki ty jesteś internetowy twardziel. Wszystkich dookoła 'zkurwić i
zbluzgać, to potrafisz. Tylko pamiętaj virtual to nie wszystko.

Rano będziesz musiał wyjść na dwór, do spożywczego po chleb. I świat
rzeczywisty nie będzie widział w tobie twardziela. Będzie cię zawsze
postrzegał jako FRUSTRATA i NIEUDACZNIKA ŻYCIOWEGO z takim podejściem
do życia.

ps1. Dziwię się niektórym naszym kolegą z forum. Mieć pro-pisowskie
albo anty-peowskie zdanie to jedno (bo to nie jest jednoznaczne).
Jesteśmy wolnymi ludźmi, żyjemy w wolnym kraju, każdy może mieć własne
zdanie. Ale autoryzować tego gościa swoim imieniem??? Nie rozumiem.

ps2. 'Kurwić też trzeba umić". Także pokaż dupku, że chociaż to
potrafisz. Powtarzasz się "kurwy, dziwki, ubeki". Zero polotu. Walnij
coś ciekawego i oryginalnego pod moim postem. Chociaż wiele od twojej
"inteligencji" nie wymagam.

I na koniec: "na wczasy w psiej budzie". Skąd wiesz, że mam psa???
Choruje ostatnio biedak. Głowicę ma małą, ale w konkursach z tobą
mógłby startować.

Data: 2009-07-23 02:48:54
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:01e9d759-3833-4526-8276-42e68e10a725c29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Znasz to, to wiesz co mówisz, pamietaj, że mowisz tylko o sobie.

[...]

Jak ci dobrze robi to niech robi dalej, pewnie go kiłą zarazileś dupku, to choruje, wracaj do psiej budy jeszcze masz urlop.

Data: 2009-07-22 16:39:18
Autor: SlawcioD
\n pisze:
stu pisze:
A szkoda, że nie jest...

Tęsknota za zamordyzmem wciąż żywa.
Nie bój nic, prędzej czy później i na usenet ich władza się rozciągnie...

to ze kolo nie dzierzy rudego i jego POlityki to ok - jego prawo, ale ze
uzywa takiego jezyka to juz inna para kaloszy... moderowanie (porzadne)
polega na pilnowaniu poziomu wypowiedzi a nie na cenzurze z przekonania...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-22 17:33:09
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h478al$gug$1news.onet.pl...
\n pisze:
stu pisze:
[...]

Przecież nie bedę pierdolił w idisz czy aramejskim, jak jakiś bolszyj sławak, lub inne zbłąkane pachole żydowskiej dziwki która okrada ludzi z dobytku. Jestem Polakiem i mówię po polsku.

Data: 2009-07-22 23:23:40
Autor: iktorn
\n pisze:
stu pisze:
[...]

Facet masz nierówno pod sufitem i zdaj sobie z tego sprawę.
Jak by Cię psychiatra zauważył, to do końca życia byś siedział
w zakładzie zamkniętym dla niebezpiecznych pacjentów...
Wyrazy współczucia dla rodziny.

Data: 2009-07-23 00:04:47
Autor: mow mi kondonek
\n pisze:
stu pisze:
[...]

Zgoda, pod warunkiem, że będę siedział razem z ryżą parówą Kiszczaka, jego żydowską dziwką, wąsatą kwoką Komorowskim, tw Leopoldem, bolkiem i jego ubecką rodzinką...

Wyrazy współczucia dla rodziny.

Mój stary tak się przejął gdy to przeczytał, że się na klamce powiesił...

Data: 2009-07-23 01:30:54
Autor: SlawcioD
\n pisze:
stu pisze:
[...]

gosc odreagowuje swoje "podboje" lozkowe wiec czego sie mozesz spodziewac?;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-23 02:05:23
Autor: Barbara

Użytkownik "mow mi kondonek" <guerra@civil.es> napisał w wiadomości news:h47cfg$rtr$1news.onet.pl...
> [...]
| sławak, lub inne zbłąkane pachole żydowskiej dziwki która okrada ludzi z
| dobytku. Jestem Polakiem i mówię po polsku.

bardzo zacne języki, znacznie starsze niż nasz rodzimy polski,  greka czy też łacina.
W aramejskim pisano Stary Testament, a w koine (uliczna greka) - Nowy.
Zatem - więcej szacunku proszę :);)

a HGW nawet szkoda wymyślać, bo tylko o antysemityzm będzie Cię można przy tych wypowiedziach oskarżyć, a ponieważ nie jesteś z Radyja - to możesz beknąć ;)
Poza wszystkim - od dawna to powtarzam i radzę przyjąć naprawdę wszystkim do wiadomości: Polska była najpotężniejsza w czasach tolerancji. Ksenofobia prowadzi do nikąd.
A jeśli jeszcze popatrzymy na naszą naukę i kulturę [choć to trochę masło maślane] - i wyjmiemy ze wspólnego worka dorobek innych nacji - to ile nam zostanie?
A ten dorobek tworzyli ludzie, którzy z przekonania stawali się bądź Polakami bądź obywatelami polskimi.
Jakoś przedziwnym trafem najmniej tutaj naszych wielkoruskich sąsiadów - pomijając ich przywileje w ostatnich dziesięcioleciach, a szczególnie ostatnim XX-leciu :(
Barbara

Data: 2009-07-23 03:30:23
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:h489hh$grm$1news.dialog.net.pl...

> [...]

łacina.
W aramejskim pisano Stary Testament, a w koine (uliczna greka) - Nowy.

Dobrze.
Wiesz, nigdy nie byłem religijny. Chrześcijanstwo to dla mnie marny plagiat. Wolę religie starożytnego Egiptu, buddyzm, szinto, taoizm, dzinizm i rzecz jasna, współczesny humanistyczny satanizm.

a HGW nawet szkoda wymyślać, bo tylko o antysemityzm będzie Cię można przy tych
wypowiedziach oskarżyć, a ponieważ nie jesteś z Radyja - to możesz beknąć ;)

Niech probują, daję im szansę:)
choć wiem, że są za ciency na mnie i na przegranej z góry pozycji.
O antysemityzm to raczej można oskarzyć ciecia HGW - tego od kontaktów z prasą. Nazwali go żydem a on w krzyk, że go obrazili:) powinien być dumny! Ja na miejscu HGW wywalił bym antysemitę na zbity pysk.

Data: 2009-07-31 09:56:19
Autor: skippy
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa

Użytkownik "Barbara"

a HGW nawet szkoda wymyślać, bo tylko o antysemityzm będzie Cię można przy tych
wypowiedziach oskarżyć....

Nikt go nie oskarży o antysemityzm; tak samo jak Urbana i wielu innych.
To ich typowa zagrywka dla ulicy, a zarazem milczą o "swoich".
To rozgrywki wewnętrzne w które prowokacją jest wciągana gawiedź z rozdziawionymi gębami.

Data: 2009-07-31 10:17:55
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:

[...]

Urbana o antysemityzm ????

To najlepszy tekst na tej grupie od roku :))))

Data: 2009-07-31 13:10:35
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h4u9u1$muq$2nemesis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

[...]

He he chyba nie zrozumiałeś istoty problemu, ale nie będę się rozwodził:)

Data: 2009-07-22 16:11:15
Autor: moderator
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
Użytkownik "stu" <jaroslaw_galazkaWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000085.4a6702fenewsgate.onet.pl...
A szkoda, że nie jest...

--

już jest

admin pl.biznes.wgpw

Data: 2009-07-23 06:06:57
Autor: NY
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
Data: 2009-07-22 15:54:11
Autor: flower
marq111 pisze:

odpowiedzilnością

> czy admin ,nie powinien takich wypowiedzi kierowac do prokuratury ?Bo
> wolność słowa to chyba też ma jakieś ograniczenia

grupa jest niemoderowana...

A takie coś jak abuse jeszcze istnieje?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-22 16:20:22
Autor: mow mi kondonek
Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomości

A takie coś jak abuse jeszcze istnieje?

-- "Żałuj za dowcipy, synu!"
  Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

słusznie! do abuse chujów, masz przecież doświadczenie nie tylko w okradaniu pracodawcy:)

Data: 2009-07-22 20:31:44
Autor: marfi
żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h46vf4$ln4$1news.onet.pl...
grupa jest niemoderowana...

  Przynajmniej nie cytuj głupola bo mnie wkur^ia (chyba podobnie jak Ciebie) a cytatami wyciągasz g. z KF w sposób nieoczekiwany...

--
marfi

Data: 2009-07-22 22:43:41
Autor: mów mi kondonek
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h47mh8$k2q$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h46vf4$ln4$1news.onet.pl...
grupa jest niemoderowana...

 bo mnie wkur^ia

mama ci nie pozwala kląć?
ale jaja z tymi pryszczatymi pucybutami ryżego smiecia.

Data: 2009-07-23 01:35:11
Autor: SlawcioD
marfi pisze:
[...]

przepraszam poprawie sie ;)

mnie on nie wkurwia - bawi mnie za to nieziemsko ;) skad sie takie
przypadki biora na usenecie... ;) czyba czas postudiowac psychologie ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-23 08:25:21
Autor: marfi
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h487nf$tlh$3news.onet.pl...
marfi pisze:
[...]

  Może by to było zabawne gdyby nie było tak monotonne, jednostronne i nachalnie ignorujące wszelkie zasady usenetowe. Zresztą polemika z takimi osobnikami nie jest możliwa bo w odpowiedzi przeczytasz standardowy zestaw obelg.

--
marfi

Data: 2009-07-31 11:37:15
Autor: Ireneusz Wik
[...]

nie lubie PO, bo to przewaga PR nad umiejetnosciami i moralnoscia, ale tekst autora to chyba sa grozby karalne
IWSP

--

żydowska dziwka z PO, alias bufetowa