żydy w Polsce

Data: 2011-11-16 17:43:01
Autor: MH
żydy w Polsce
1) Stewardesa podczas lotu TELAVIV(czy jakoś tam)<=>Warszawa dostała w papę od
żyda , bo zbyt długo szczyl czekał na Coca-Cole...
2) Wycieczka żydoska rozdupcyła bramę wjazdową do obozu..
3) Makaroniarza , mieszkającego w PL , żydoska wycieczka ubeblała w psich
gównach..  Nie wierzycie ??  To se wygooglajcie....

3) Łaaadnych!! parę lat temu , natrafiłem w mojej okoli na wycieczkę z iSRAela..
   Mieli zarezerwowane pokoje hotelowe , no i akurat tego wieczora byłem w
lobby hotelowym...   JAPIERDOLE !!  Toż to było TORNADO !!  Nie mój cyrk , nie
moje małpy dopóki.... GNOJEK w amoku (jak zresztą wszyscy) nie wydupcył mi na
gacie mojej kawy. Po mojej zdecydowanej reakcji usłyszałem od gówniarza "Ju
kan kiss maj ass".  Hah , za chwilę znalazł się ochroniarz owej 'wycieczki'.
Nieeee!! nie jestem typem kibola , nie w moim stylu to jest , ale....
ochroniarz żydoski dostał wpierdol...  Palanty zadzwoniły na Policję.. I tu
się złamasy pomyliły !!!

4) A i tak pięknie w trąbę nas walą:

 http://bielskobiala.gazeta.pl/bielskobiala/1,88025,9100794,Zamieszanie_z_pozydowska_kamienica_przy_ulicy_Cechowej.html

MH