zydzi na forumach

Data: 2009-06-03 07:59:24
Autor: mietek
zydzi na forumach
zauwazyliscie do czego oni daza?
jeden tutaj zajmuje sie osmieszaniem polskich kandydatow do urzedow
zydzi za duzo sobie pozwalaja
nie jestem antysemitom ale uwazam ze zydzi powinni miec mniej praw niz polacy
powinno sie ich pozbawic prawa wyszydzania polskich politykow i polskiej tradycji
i tylko ten zyd powinen kandydowac co potrafi udowodnic swoje patriotyzm i
milosc do ojczyzny

Data: 2009-06-03 10:16:17
Autor: Panslavista
zydzi na forumach

Użytkownik "mietek" <mietek.grodecki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
zauwazyliscie do czego oni daza?

To nie żydzi, to Moise-Chazarowie.

Do pełni władzy nad światem, którego Polska jest małą drobiną dla nich, lecz
wszystkim dla nas, Polaków.

jeden tutaj zajmuje sie osmieszaniem polskich kandydatow do urzedow

Zależy których. Nie można do Polaków zaliczać internacjonałów komuszych. Oni
sami (choć pod kierownictwem parchów) wynarodowili się. Nie można zaliczać
kryminalistów - oni działają przeciw Narodowi Polskiemu a ulokowani są w ss,
partiach i władzach, do najwyższych (nie zawsze).

zydzi za duzo sobie pozwalaja

To oni w Knesejmie "tworzyli" takie prawo.

[...]

Błąd. Jako obywatele Polski (trzeba zbadać w jaki sposób uzyskali
obywatelstwo Polski) maja prawo do równych praw obywateskich.

Ogólnir wal się parchaty prowoku. Wrogu Polski, Polaków i normalnych,
zasymilowanych Chazarów.

Data: 2009-06-03 11:14:42
Autor: boukun
zydzi na forumach

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h05bm4$3dk$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "mietek" <mietek.grodecki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
zauwazyliscie do czego oni daza?

To nie żydzi, to Moise-Chazarowie.

Żyd to Żyd, a nie pogrzebacz. Nie talmudyzuj.

boukun

Data: 2009-06-03 12:33:00
Autor: awe
zydzi na forumach

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h05fg1$463$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- --
"nie jestem antysemitom " - jeshula?
awe

Data: 2009-06-03 12:34:03
Autor: Panslavista
zydzi na forumach

> [...]
wiadomości

> To nie żydzi, to Moise-Chazarowie.

Żyd to Żyd, a nie pogrzebacz. Nie talmudyzuj.

To tobie wyrastają uszy prosto ze szyi.
I pracujesz dla "nich".

Data: 2009-06-03 21:27:49
Autor: boukun
zydzi na forumach

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h05jof$mb1$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
wiadomości

> To nie żydzi, to Moise-Chazarowie.

Żyd to Żyd, a nie pogrzebacz. Nie talmudyzuj.

Przestań, nie jesteś Polakiem, bo Polaków nie ma... w twojej wsi.

boukun

Data: 2009-06-03 10:47:01
Autor: mkarwan
zydzi na forumach
From: "mietek" <mietek.grodecki.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: zydzi na forumach
Date: Wed, 3 Jun 2009 07:59:24 +0000 (UTC)
IP address: 192.251.226.206
Host of this IP: anonymizer2.blutmagie.de

Data: 2009-06-03 10:47:24
Autor: zbig
zydzi na forumach

[...]

"Rozum, wiedza, talent, praca
U nas bratku, nie popłaca!
Postęp i cywilizacja
W kąt gdy wchodzi do gry Nacya!
I guanem wnet dostanie
Kto nie znami mocium panie!
Bo jest jedna tylko cnota,
Byś był, wasze, "patryota"!
Możesz kpem byc i cymbałem,
Możesz dureń być siarczysty,
Byleś z mocą i zapałem
Kraj miłował macierzysty!"

Kazimierz Przerwa-Tetmajer
Patryota 1897 - Fragment

Data: 2009-06-03 10:51:24
Autor: mkarwan
zydzi na forumach
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h05d6v$ioq$1news.task.gda.pl...
[...]

Odpowiadasz idiocie wysyłającego listy poprzez TOR.
Przyjrzyj sie jeszcze kto wysyła listy przez TOR.
To ktoś kto potrafi wysyłać listy antysemickie i prosemickie itd.

Data: 2009-06-03 11:00:40
Autor: zbig
zydzi na forumach

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h05dmb$833$1atlantis.news.neostrada.pl...

Odpowiadasz idiocie wysyłającego listy poprzez TOR.
Przyjrzyj sie jeszcze kto wysyła listy przez TOR.
To ktoś kto potrafi wysyłać listy antysemickie i prosemickie itd.

Nawet nie wiem co to jest TOR a co dopiero jakbym miał jeszcze się trudzić badaniem i śledzeniem nadawców.

Faktycznie - mietek wydaje się być jakim trollem, ale przcież ty też nim jesteś.

Data: 2009-06-03 11:08:41
Autor: mkarwan
zydzi na forumach
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h05dvs$lmd$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie potrafisz akceptować, ze inni mogą mieć odmienne od twoich opinie.
Wtedy stosujesz epitety "troll"
Trollem nie jestem i ty dobrze o tym wiesz.
Czemu więc robisz z siebie durnia?

Data: 2009-06-03 11:38:49
Autor: zbig
zydzi na forumach

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h05emn$adq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Oto kilka pierwszych opisajnych w wikipedii cech internetowego trolla

a.. bezgraniczne podporządkowanie się jakiejś idei (np. "Ten system operacyjny jest najlepszy!") i bronienie jej do końca (często wbrew rzeczywistości) - jest to kryterium kontrowersyjne, ponieważ samo fanatyczne przywiązanie do określonej idei nie oznacza trollowania;

- u ciebie takim motorem działania jest nienawiść do żydów i pastowanie jakichkolwiek wątków z internetu, które ustawiałby  żydów w złym świetle

a.. nieumiejętność przyznania się do błędu - troll nie powie, że nie miał racji, a także wyjątkowo będzie milczał; najczęściej albo zacznie próbować udowadniać, że od początku uważał inaczej, niż pisał, a tylko nie został właściwie zrozumiany albo zacznie bagatelizować znaczenie swego błędu; w przypadku gdy te sposoby zawiodą troll może być agresywny w stosunku do osób, które wykazały jego błąd;

- zwykle jesteś gatdatliwy, ale kidy kilkakrotnie wykazałem ci błędy rzeczowe - to milczałeś jak grób

a.. chętne używanie argumentów ad personam - atakujących osoby lub ich cechy szczególne, jak wiek/zainteresowania/etc., bez związku z tematem dyskusji, a często przy użyciu słów wytrychów, w niektórych przypadkach troll posuwa się do wyzwisk i gróźb;

- słowa wytrych , których używasz i z  którychśmieje się już całe PSP - "Czemu robisz z siebie durnia", " Nie sądź innych podług (pyszne!) siebie" "Nie każdy jest tobie podobny" itp. Ponadto straszysz konsekwencjami prawnymi swoich adwersarzy co jest jawną groźbą,

Poza tym ja ,wbrew temu co piszesz ,akceptuję, ze inni mogą mieć inne zdanie niż ja. A cóżbym miał innego zrobić? Zabronić im tego?
Ja po prostu nie akceptuję tych pogladów.

Data: 2009-06-03 12:03:22
Autor: mkarwan
zydzi na forumach

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h05g7c$qio$1news.task.gda.pl...
- u ciebie takim motorem działania jest nienawiść do żydów i pastowanie jakichkolwiek wątków z internetu, które ustawiałby  żydów w złym świetle

To, że pokazuje różne informacje o Żydach nie oznacza "nienawiść".
Nie wmawiaj  tego czego nie ma.
Masz problem ze spokojnych przyjmowaniem odmiennych od twoich poglądów.
Odnoszę wrażenie, ze masz mentalność totalitarną, chciałbyś zamknąć usta tym którzy ci sie nie podobają.
Podobnie postępowali m.in. faszyści

Data: 2009-06-03 15:29:18
Autor: zbig
zydzi na forumach

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h05ib9$8sn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Oczyiście! Robisz to z czystej sympatii, albo , eh tam, bezinteresownie.
Tylko dlaczego są tą wyłącznie informacje o ich przekrętach oszustwach, zbrodniach i innych dziwactwach.

Data: 2009-06-03 16:02:11
Autor: awe
zydzi na forumach

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h05tng$k0u$1news.task.gda.pl...

[...]

[...]