... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?

Data: 2010-11-14 01:29:11
Autor: Tomy M.
... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?
Cytat z pl.soc.polityka

"Nie miał wątpliwości "Fakt", który zamieścił tytuł: "Polityk PO: Ja
pierd***! To jest na żywo?" Nie miało wątpliwości Polskie Radio:
"Kandydat PO na radnego przeklinał w TV.  - Ja pierd... nie wiem -
powiedział na antenie telewizji CTV jaworznicki kandydat na radnego
startujący z list PO." Nie miał wątpliwości również sam TVN w notce
"Bond i rycerz walczą o głosy"  dając zajawkę  "Wpadka kandydata PO.
Nie wiedział, że jest na wizji. - Ja pier... nie wiem... - wypalił
podczas debaty w lokalnej..." [...]Tymczasem TVN wyemitował materiał w
zasadzie satyryczny. Konkurent Chełmeckiego mignął i jest jakimś
starym, zapewne drętwym i nudnym facetem. Dawid Chełmecki wręcz
przeciwnie, i co szczególne, jak żartobliwie podkreśla TVN "szczerym".
Ekipa TVNu odwiedziła Chełmeckiego pokazując go w domowym otoczeniu,
uśmiechniętego, opowiadającego jak otrzymuje sygnały z poparciem "tak
trzymaj". Młody, wyluzowany, któremu coś tam się wypsnęło. A co się
wypsnęło? I w tym jest rzeczy sedno. W materiale pokazanym przez TVN
scena różni się od tej ogólnie dostępnej w internecie. Wulgarne słowo
nie jest "wypikane"! I nie jest takie wulgarne! Słychać głos
Chełmeckiego, który mówi "Ja pieprzę". Przekaz złagodzony, zamiast
"wypikanego" "pierdolę" "niewypikane" "pieprzę". Uważny widz zauważy
niezgodność słów i ruchu warg (różnica jednej sylaby).[...]ak to się
mogło stać? W audycji nadanej przez TVN oprócz archiwalnej debaty
pojawia się sam Chełmecki w domowym otoczeniu. W odświeżonym, wesołym,
"luzackim" wydaniu. Najbardziej prawdopodobną wersją jest ta, że po
prostu ekipa dograła wówczas ten fragment. Ostatecznie "pieprzyć" nie
brzmi tak wulgarnie i zniechęcająco jak "pierdolić".
"Zaprzyjaźniona" telewizja musi jak widać troszczyć się nie tylko o
główną inwestorkę stadionu Legii, ale o całą resztę kandydatów PO
również, a manipulowanie przekazem weszło tej stacji w krew."
Więcej na: http://bernardo.salon24.pl/249700,manipulacja-tvn-ja-pie-le-nie-wiem
A oto dokumentacja filmowa tej manipulacji: http://www.youtube.com/watch?v=68C8-V0AuUc
Jakby kto nie mógł pojąc dlaczego platfonscy kibole maja aż tak
dramatycznie nasrane we łbach to odpowiedź jest w powyższym linku. Oto
jak "zaprzyjaźnione telewizje" tworzą matriks w którym następnie ryży
donek hoduje sobie zombie-zwolenników. I tak należy chyba większość
owego pełokibolstwa postrzegać- jako bezwolne ofiary medialnej
lobotomii.
J-23

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 13:02:53
Autor: Jingiel
... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?

owego pełokibolstwa postrzegać- jako bezwolne ofiary medialnej
lobotomii.

To dla równowagi napisz o relacjach TVP z "obrony" krzyża i programach Wildsteina w TVP :) Tam oczywiście nic sterowanego, zero socjotechniki, hahaha. Każdy normalnie myślący sam sobie dopowie po twoim poście. A  w ogóle to nie grupa o polityce.

Jingiel

Data: 2010-11-14 15:01:24
Autor: ToMasz
Jingiel pisze:

[...]

jeśli TVN robi takie "przekręty" to trochę nieładnie. najwyżej ich sie
nie poogląda. ale TVP to instytucja państwowa opłacana z pieniedzy
podatników. tutaj równości nie można postawić. ktoś za to powinien
polecieć, albo za audycje zapłacić ze swojej kasy, tak jakby to była
reklama..

ToMasz

Data: 2010-11-14 20:23:40
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-14 15:01, ToMasz pisze:

[...]

Co Ty pierdolisz?
TVP to telewizja RZĄDOWA, i zawsze taka będzie bo tak posłowie
zdecydowali wprowadzając najróżniejsze ustawy któe pozwalają
im manipulować kierownictwem TVP.

Rzetelności wymagać musimy od PRYWATNYCH NADAWCÓW, bo
przecież NIKT IM NIE PŁACI ZA MANIPULOWANIE a RZĄD NIE
MA NAD NIMI ŻADNEJ WŁADZY (?) ... a może jednak ktoś im
płaci za MANIPULOWANIE SPOŁECZEŃSTWEM? PYTANIE: KTO?

Dawid Chełmecki już siedzi w areszcie, taka to kurwa
elita z tego PO: ćpuny, kurwy i złodzieje.

http://slask.naszemiasto.pl/tag/kandydat-po-jaworzno.html

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 20:33:58
Autor: Marek Dyjor
Tomy M. wrote:
[...]

Więcej kultury proszę...

TVP to telewizja RZĄDOWA, i zawsze taka będzie bo tak posłowie
zdecydowali wprowadzając najróżniejsze ustawy któe pozwalają
im manipulować kierownictwem TVP.

To należy to zmienić...

Rzetelności wymagać musimy od PRYWATNYCH NADAWCÓW, bo
przecież NIKT IM NIE PŁACI ZA MANIPULOWANIE a RZĄD NIE
MA NAD NIMI ŻADNEJ WŁADZY (?) ... a może jednak ktoś im
płaci za MANIPULOWANIE SPOŁECZEŃSTWEM? PYTANIE: KTO?

Nic mnie to obchodzi, chamskim prawem prywatnego nadawcy jest nadawanie sobie tego co mu się podoba. Może warto jednak zastanowić sie na koncernem medialnym Ojca Rydzyka, który korzysta z przywilejów nadawcy społecznego notorycznie łamie nałożone na niego ograniczenia.

Dawid Chełmecki już siedzi w areszcie, taka to kurwa
elita z tego PO: ćpuny, kurwy i złodzieje.

Kolejny raz proszę o odrobinę kultury, choć w przypadku człowieka PIS jest to pewnie nadmierne wymaganie.

Data: 2010-11-14 20:46:32
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-14 20:33, Marek Dyjor pisze:

Kolejny raz proszę o odrobinę kultury, choć w przypadku człowieka PIS
jest to pewnie nadmierne wymaganie.

Do PIS mi baaardzo daleko.
Mój język Ci nie pasuje?

> prawem prywatnego nadawcy jest nadawanie sobie tego co mu się podoba

Jestem prywatnym nadawcom i jak Ci się nie podoba to nie czytaj...

--

Tomy M.

Data: 2010-11-15 11:14:30
Autor: ErgoSum

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ce03c9a$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-14 20:33, Marek Dyjor pisze:

Jestem prywatnym nadawcom [..]

chyba TUMANEM a nie NADAWCOM

Erg

Data: 2010-11-16 21:57:23
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-15 11:14, ErgoSum pisze:
Użytkownik "Tomy M."<tomy@ansibl.com>  napisał w wiadomości
W dniu 2010-11-14 20:33, Marek Dyjor pisze:

Jestem prywatnym nadawcom [..]

chyba TUMANEM a nie NADAWCOM

Nadawcom, nadawcom :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 20:55:58
Autor: pawell32
... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?
W dniu 14.11.2010 20:33, Marek Dyjor pisze:
Tomy M. wrote:

Co Ty pierdolisz?

Więcej kultury proszę...

przepraszam. od kogo wymagasz kutury?
daj spokój. KF

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-14 21:29:25
Autor: Marek Dyjor
Tomy M. wrote:

Co Ty pierdolisz?

Więcej kultury proszę...

przepraszam. od kogo wymagasz kutury?
daj spokój. KF

zamykanie oczu nie powoduje, że problem przestaje istnieć.

Data: 2010-11-14 21:33:22
Autor: pawell32
W dniu 14.11.2010 21:29, Marek Dyjor pisze:

daj spokój. KF

zamykanie oczu nie powoduje, że problem przestaje istnieć.

ale myslisz, że go nawrócisz?

Data: 2010-11-14 23:34:44
Autor: Cavallino
Tomy M. wrote:

Co Ty pierdolisz?

Więcej kultury proszę...

przepraszam. od kogo wymagasz kutury?
daj spokój. KF

zamykanie oczu nie powoduje, że problem przestaje istnieć.

Za to cytowanie problemu powoduje że istnieć zaczyna.

Data: 2010-11-15 00:10:21
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Tomy M. wrote:

Dawid Chełmecki już siedzi w areszcie, taka to kurwa
elita z tego PO: ćpuny, kurwy i złodzieje.

Stosując Twoje podejście polegające na doszukiwaniu się
wszędzie drugiego dna - taka sprawa tuż przed wyborami
jest co najmniej dziwna. Zwłaszcza po tym jak kandydat
miał rzekomo "reklamę" w mediach..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-11-16 21:58:45
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-15 00:10, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
Tomy M. wrote:

[...]

I ma drugie dno .. na tym dnie leży muł, a 5 metrów
poniżej Chełmecki z TVN'enem.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 20:19:50
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-14 13:02, Jingiel pisze:

[...]

Pokaż mi manipulacje Wilsteina.
Nie odróżniasz kretynie opinii od informacji.
Wildstein prezentuje SWOJĄ OPINIĘ, ma prawo ją posiadać
i prezentować. To nie jest MANIPULACJA. Wilstein prezentuje
swój punkt widzenia i możesz się z nim nie zgadzać.
TVN natomiast MANIPULUJE chcąc abyś miał ICH PUNKT WIDZENIA.

Klarowny przykład MANIPULACJI to jest to co serwuje Polakom TVN
montując fałszywy głos do filmu.

Poza tym, poczytaj tutaj kogo tak zaciekle broni TVN:

http://slask.naszemiasto.pl/tag/kandydat-po-jaworzno.html

Chałmecki siedzi już w areszcie za ... narkotyki.
PO odcięła się od niego całkowicie.

Tomy M.

Data: 2010-11-14 14:07:18
Autor: z
... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?
Tomy M. pisze:
Cytat z pl.soc.polityka

"Nie miał wątpliwości "Fakt",
ciach

Tyle jest tych manipulacji w tych telewizjach. Najgorsze jest to że ludzie w to wierzą. Jak podaję pod wątpliwość czy próbuję tłumaczyć dlaczego to tak pokazują i czemu to służy to widzę zdziwienie jakbym to ja był z matrixa.

Ostatnio nasłuchałem się dyskusji kandydatów PO. Dwóch bardziej uświadomionych naciskało na jednego młodszego-ambitnego żeby nie umieszczał na ulotkach programu tylko jechał hasłami i przyjemną buzią.
Mają takie wytyczne, poparte badaniami. (gotowy szablon z centrali) "Nikogo nie obchodzi co chcesz zrobić. Nikt tego nie będzie czytał. Przekaz ma być skuteczny. Zamiast na program wydaj kasę na plakaty"

PS. Niech już ten cyrk się skończy.

Data: 2010-11-14 14:25:50
Autor: Tomaszek
... Ĺźyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?
W dniu 2010-11-14 14:07, z pisze:
[...]

Między innymi dlatego na wybory nie pójdę. I to nieważne, czy to PiS czy PO. Właśnie dlatego, że "działacz" lokalny ma wytyczne z centrali.

PS. Niech już ten cyrk się skończy.

Nie skończy się, bo nikomu na tym nie zależy. Każdy ma w tym jakiś interes, że ten cyrk trwa.

Data: 2010-11-14 22:22:25
Autor: jerzu
... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?
On Sun, 14 Nov 2010 01:29:11 +0100, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

Cytat z pl.soc.polityka

I tam powinno to zostać. Jakbym się chciał w gównie potaplać, to bym
p.s.p. sobie czytał.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?