... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?

Data: 2010-11-14 14:07:18
Autor: z
... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?
Tomy M. pisze:
Cytat z pl.soc.polityka

"Nie miał w±tpliwo¶ci "Fakt",
ciach

Tyle jest tych manipulacji w tych telewizjach. Najgorsze jest to że ludzie w to wierz±. Jak podaję pod w±tpliwo¶ć czy próbuję tłumaczyć dlaczego to tak pokazuj± i czemu to służy to widzę zdziwienie jakbym to ja był z matrixa.

Ostatnio nasłuchałem się dyskusji kandydatów PO. Dwóch bardziej u¶wiadomionych naciskało na jednego młodszego-ambitnego żeby nie umieszczał na ulotkach programu tylko jechał hasłami i przyjemn± buzi±.
Maj± takie wytyczne, poparte badaniami. (gotowy szablon z centrali) "Nikogo nie obchodzi co chcesz zrobić. Nikt tego nie będzie czytał. Przekaz ma być skuteczny. Zamiast na program wydaj kasę na plakaty"

PS. Niech już ten cyrk się skończy.

Data: 2010-11-14 14:25:50
Autor: Tomaszek
... ĹĽyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?
W dniu 2010-11-14 14:07, z pisze:
Ostatnio nasłuchałem się dyskusji kandydatów PO. Dwóch bardziej
uświadomionych naciskało na jednego młodszego-ambitnego żeby nie
umieszczał na ulotkach programu tylko jechał hasłami i przyjemną buzią.
MajÄ… takie wytyczne, poparte badaniami. (gotowy szablon z centrali)
"Nikogo nie obchodzi co chcesz zrobić. Nikt tego nie będzie czytał.
Przekaz ma być skuteczny. Zamiast na program wydaj kasę na plakaty"

Między innymi dlatego na wybory nie pójdę. I to nieważne, czy to PiS czy PO. Właśnie dlatego, że "działacz" lokalny ma wytyczne z centrali.

PS. Niech już ten cyrk się skończy.

Nie skończy się, bo nikomu na tym nie zależy. Każdy ma w tym jakiś interes, że ten cyrk trwa.