zyrardow - oglądnięcie roweru?

Data: 2017-05-17 09:04:09
Autor: qrt
zyrardow - oglądnięcie roweru?
Dnia Tue, 16 May 2017 18:23:59 +0200, cyklista napisał(a):

Jest tutaj ktoś z Żyrardowa kto by mógł oglądnąć wystawiony w internecie rower?

bo spodobał mi się taki
http://allegro.pl/show_item.php?item=6811887613

jednak trudno mi zawierzyć w opis przy tej cenie

i słusznie. Choć ja osobiście nie jestem zdania ze tego typu rowery w tej cenie sa
kradzone. Po prostu to nie jest ta naprawdę jaaś wielka okazja.  Miałem kontakt z podobnymi sprzętami i mi to wygląda jak coś co po okresie
intensywnego korzystania zostało wsadzone do piwnicy, szopy, garażu czy na
strych.   Takie rowery często wizualnie wyglądają bardzo dobrze (bo są myte
karcherem) a potem się okazuje że wymagaja całościowego serwisu - piasty i
łożyska do smarowania, linki, opony, dętki,  klocki hamulcowe, łańcuch do
wymiany, amortyzator do konserwacji. To jest pakiet minimum. Poważnie.    A może sie jeszcze okazac ze np hamulce ciekną, kaseta czy łożyska korby sa
zajechane. ect. Zwróć uwagę na tylną tarczę - cała jest pokryta rdzawym nalotem. zapewniam
cię ze coś takiego nie dzieje sie od jazdy w deszczu. Poza tym ToMasz zrucił uwagę - chwyty.

A i tylna opona jest poprostu zajechana kompletnie. https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/galeria/9377836/29

to jest ,,Bieżnik opon oceniam na 9/10" ? Litości :)

Data: 2017-05-17 09:13:40
Autor: cyklista
zyrardow - oglądnięcie roweru?
Widzicie, zawsze warto zapytać kogoś mądrzejszego.

Co innego jak coś jest na miejscu i można pomacać przymierzyć, przejechać się. Ja nie mam takiej wiedzy i praktyki żeby ze zdjęć ocenić stan i jakość.

ps. chętnie rozważę wszystkie propozycje sprzedaży tego typu roweru za dużo mniejsze pieniądze (marka w zasadzie obojętna)

Data: 2017-05-17 10:58:01
Autor: cyklista
ToMasz pisze:
[...]

186cm, i długie nogi i ręce, ale do tej pory gt 20calowy mi odpowiadał wielkością

Data: 2017-05-17 16:04:57
Autor: ToMasz
W dniu 17.05.2017 o 10:58, cyklista pisze:
ToMasz pisze:
[...]

w tej chwili mogę polecić karbona spike b30. do dostania lokalnie np w media ekspert. cena około 1750zł

ToMasz

zyrardow - oglądnięcie roweru?