zyrardow - oglądnięcie roweru?

Data: 2017-05-16 21:32:12
Autor: Ignac
zyrardow - oglądnięcie roweru?
W dniu wtorek, 16 maja 2017 18:24:02 UTC+2 użytkownik cyklista napisał:
Jest tutaj kto¶ z Żyrardowa kto by mógł ogl±dn±ć wystawiony w internecie rower?

Oczywi¶cie, niejaki Leszek Miller z LSD, on skończył
Wyższy Uniwersytet Marksizmu-Leninizmu, w skrócie WUML.
Czołowy utrwalacz władzy ludowej, jak przeczytałem gdzie¶.
Zna się na wszystkim, bo bardzo często zapraszaj± go do TVN.

A je¶li chodzi o rower,to pewnie jest kradziony.

O, jeszcze mi się przypomniało co¶ a propos Leszka.
Jak był podlotkiem pyta swojego ojca - tato, ja jestem Ruskim
czy Polakiem? A zatroskany ojciec na to - synku, a jakiż to
problemik trapi twoj± główkę?
A on- bo kolega chce się pozbyć roweru, i nie wiem, czy mam go od niego kupić, czy mu zapierdolić!

zyrardow - oglądnięcie roweru?