Będziemy mieć karty inwigilacyjne...

Data: 2011-09-07 21:45:12
Autor: boukun
Będziemy mieć karty inwigilacyjne...
Przetarg na nowoczesne dowody osobiste zostanie rozstrzygnięty jeszcze przed wyborami, zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".

Konsorcja rywalizujące o strategiczne zamówienie warte kilkaset milionów złotych poznały we wtorek wymagania resortu spraw wewnętrznych. Na złożenie oferty mają zaledwie dwa tygodnie. Do 19 września muszą zdecydować jakie technologie zaproponują i jaką cenę.

Nowy dowód nie tylko będzie zawierał nasz podpis elektroniczny, ale również np. informacje o opłacanych składkach do NFZ, historię leczenia, przebytych operacji itp. Zwycięski producent musi zagwarantować możliwość dodawania nowych funkcji.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wiadomo-kiedy-beda-nowe-dowody-osobiste,1,4841210,wiadomosc.html

Teraz reżim będzie wszystko o nas wiedział, kiedy i gdzie chodziliśmy srać i kiedy byliśmy na kuracji odwykowej... i jak załapaliśmy HIVa...

boukun

Data: 2011-09-07 20:51:50
Autor: obserwator
Będziemy mieć karty inwigilacyjne...
Teraz reżim będzie wszystko o nas wiedział, kiedy i gdzie chodziliśmy srać i kiedy byliśmy na kuracji odwykowej... i jak załapaliśmy HIVa...

:))) ja pierdziele, ales ty ciemny.

Data: 2011-09-07 22:52:57
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 22:51, obserwator pisze:
boukun<boukun@neostrada.pl>  napisał(a):

Teraz reżim będzie wszystko o nas wiedział, kiedy i gdzie chodziliśmy srać i
kiedy byliśmy na kuracji odwykowej... i jak załapaliśmy HIVa...

:))) ja pierdziele, ales ty ciemny.

Nie ciemny, tylko wystraszony...

Data: 2011-09-07 20:57:26
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> :))) ja pierdziele, ales ty ciemny.

Nie ciemny, tylko wystraszony...

aaaa...no tak:))

Data: 2011-09-07 23:44:14
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j48lh5$ggl$1inews.gazeta.pl...

Teraz reżim będzie wszystko o nas wiedział, kiedy i gdzie chodziliśmy srać i
kiedy byliśmy na kuracji odwykowej... i jak załapaliśmy HIVa...

:))) ja pierdziele, ales ty ciemny.

Głupi?
Już w styczniu 2004 roku pisałem:
RFID ma was zniewolic
Micro Chip RFID - z niemieckiego Radio Frequenz Identifikator
ma w przyszlosci zastapic tak zwany kod paskowy i miec zastosowanie we
wszelkich dziedzinach zycia spolecznego i gospodarczego panstw. Np. moze on byc
zamontowany w obcasach zakupionych butow i  w ten sposob bedzie mozna sledzic
droge nowego wlasciciela. Bedzie on zainstalowany we wszelkich kartach
kredytowych i telefonicznych. Ma byc on faza wstepna, przed przyszlosciowym
wprowadzeniem przymusowych szczepien chipow pod skore dla niewolnikow ludzkich.
Wyobrazmy sobie, ze bedzie obowiazywal przymus instalowania RFID Chipa w
podwoziach samochodow lub bedzie on tam instalowany nielegalnie, za
posrednictwem ktorego bedzie mozna obserwowac droge poruszania sie naszych
pojazdow. Nie jest to zadna fantastyka, wszakze juz dzis za pomoca sensorow
magnetycznych steruje sie na parkingach kierowcami i ustawianiem samochodow. W
niedawnym programie niemieckiej telewizji WDR (z  9.01.04) pokazywano jak nowe
Digitalscan na wyposazeniu policji i zamontowane na ulicach miast, obserwuja i
odczytuja rejestracje poruszajacych sie samochodow.
W tym samym programie, pare minut pozniej wciska sie nam o zlych stronach
komunizmu, Mao Tse Tungu i milionach ofiar glodu podczas jego rezimu. W ten
sposob probuje sie odwrocic uwage spoleczenstw od globalistycznych procesow
politycznych prowadzonych obecnie na swiecie, hucznie zwanymi swiatowa
liberalizacja, a w rzeczywistosci bedacymi niczym innym jak tworzeniem
swiatowego komunizmu, z centralnym osrodkiem syjonistow, za przyzwoleniem
niewolnikow. Dopiero pozniej nastapic ma prawdziwy holokaust i selekcja zdrowej
tkanki niewolnikow. Matrix faktycznie ma byc rzeczywistoscia. Nie jest to
pierwszy raz, ze niektorzy rezyserzy w swoich filmach ostrzegaja nas przed
grozacymi nam niebezpieczenstwami. O tym wspominal nam i dociekal nawet Cezary
Pazura w filmie Olafa Lubaszenki "E=mc&sup2;".
Wlasnie na etapie przejsciowym do calkowitego skolonializowania nas, na przekor
prawi sie nam o zlych stronach rasizmu i antysemityzmu. Probuje sie faktycznie
malowac atrape rasizmu, aby pod pozorem jego zwalczania miec wolna reke do
innych - tym razem prawdziwie totalitarnych - przedsiewziec. Jasiek z Toronto
mial niewatpliwie racje, obawiajac sie, ze cyferki na naszych kontach maja
zastapic nasze pieniadze w zydowskich bankach. Od stanu posiadania cyferek
bedzie zalezalo jak bardzo jestesmy zniewoleni i podporzadkowani wladzy
oligarchow. Finansowa petle na szyi probuje sie nam rowniez za posrednictwem
RFID Chipa zaciskac. Niewolnik musi byc calkowicie posluszny. Stare metody
kolonializacji nie przyniosly pozadanych skutkow i upadly. Polska jest mimo
uzaleznienia krajem z jeszcze w miare wolnym spoleczenstwem. Nie dajmy sobie
odebrac naszych swobod obywatelskich i bronmy sie przed wynarodowieniem,
przedkladajac prawo europejskie nad prawem narodowym i miedzynarodowym. Trwale
uzdrowienie spoleczne i gospodarki nastapi, gdy wyzwolimy sie od naszego
niewolnictwa wobec monopolu pieniadza z zydowskich bankow. Odprowadzajac
podatki od od odsetek od kazdej zlotowki jestesmy przez oligarchow dokladnie
zlustrowani. Nadchodzi czas na zmiany, tutaj i teraz. Zwrocmy uwage na nowy
projekt i dzialanie Kredytu Spolecznego, systemu monetarnego zdrowego, ktory
zrowna nasza sile nabywcza z podaza dobr, jakie mozemy wyprodukowac. Polacy
musza pozostac wolnym i niezaleznym narodem, az do czasu kiedy syjonisci zaczna
sie na marsa ewakuowac. Mialem proroczy sen, Bush juz zaczyna mowic o checi
budowania baz na Marsie. Komu i czemu one maja sluzyc?

Pozdrawiam
boukun

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fc6772f7545746a5/6cb5d9283c2c91be?hl=pl&q=rfid+ma+was+zniewolic#6cb5d9283c2c91be

http://www.grupy.banzaj.pl/inwigilacja,obywateli,przez,wladze,chipy,RFID,s,juz,w,banknotach,23,1276288,2009_08.html
boukun

Data: 2011-09-07 22:46:34
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 21:45, boukun pisze:
Teraz reżim będzie wszystko o nas wiedział, kiedy i gdzie chodziliśmy
srać i kiedy byliśmy na kuracji odwykowej... i jak załapaliśmy HIVa...

Bardzo dobrze, żebyś jakiejś kochaneczki hiv`em nie zaraził... Przynajmniej pozbędziemy się durnych książeczek RUM... Do twojej świadomości... Karty *chorych* na śląsku sprawdziły się fenomenalnie...

Data: 2011-09-07 23:01:52
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-09-07 22:46, Lorn pisze:
Bardzo dobrze, żebyś jakiejś kochaneczki hiv`em nie zaraził...
Przynajmniej pozbędziemy się durnych książeczek RUM... Do twojej
świadomości... Karty *chorych* na śląsku sprawdziły się fenomenalnie...

Tyle że karty CHORYCH są dla lekarzy i nikogo więcej.
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-09-07 21:07:05
Autor: obserwator
Będziemy mieć karty inwigilacyjne...
Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a): Tyle że karty CHORYCH są dla lekarzy i nikogo więcej.

w pewnych panstwach demokratycznych, w ogole nie ma dowodow.
Obywatele posluguja sie tylko karta tzw. socjalna oraz karta ubezpieczeniowa lub prawem jazdy.

Karty te trzymaja w portfelach na pieniadze.

Opowiesci o tym, ze te karty sluza inwigilacji sa bzdura na resorach.

Data: 2011-09-07 23:14:01
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 23:07,  obserwator pisze:
[...]

Tak jest w USA, gdzie numer Social Security jest personalnie przypisany do każdego obywatela...

Data: 2011-09-07 23:04:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 23:01, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

I tak będzie nadal... Tylko jak paranoikowi przetłumaczyć? :>

Data: 2011-09-07 23:14:25
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 23:04, Lorn pisze:
[...]

PS. Wyobraźmy sobie dowód Osobisty taki jaki posiadamy teraz z dodatkowym chipem... Chip wyglądem przypomina ten z karty kredytowej/bankomatowej na którym zapisana jest nasza pełna kartoteka medyczna, gdzie czytnik będzie mógł odczytać te dane wyłącznie w przychodni, szpitalu, czy podczas wypadku, by ustalić chociażby jaką posiadamy grupę krwi... Ułatwienie?

Data: 2011-09-07 23:41:26
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j48mrr$kt2$2news.onet.pl...
[...]

To tam będzie kilka chipów na tej karcie inwigilacyjnej? No i każdy "lekarz" będzie sobie mógł te historie poczytać?

boukun

Data: 2011-09-07 23:45:57
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 23:41, boukun pisze:

[...]

jakich kilka? Wystarczy jeden, ale tylko służby medyczne będą miały wgląd do tych danych,. Wydaje mi się, że wyjaśniłem to w wyczerpujący temat sposób.

Data: 2011-09-08 01:31:52
Autor: stevep
Dnia 07-09-2011 o 23:41:26 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Ty akurat nie powinieneś wybrzydzać, będziesz mógł bez wątpliwości  określić żydowskie korzenie.

--
stevep

Data: 2011-09-08 12:00:21
Autor: WW
[...]

Naprawdę wierzysz, że taką możliwość totalnej inwigilacji przegapi jakakolwiek policja ?.

Przeczytaj "Limens Inferior", powieść Janusza A. Zajdla - to nas czeka.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-09-07 23:39:27
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j48l7l$f9n$3news.onet.pl...
[...]

A co to jest karta "chorych"? Każdy urzędnik ma do niej dostęp?

boukun

Data: 2011-09-07 23:47:08
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 23:39, boukun pisze:

[...]

Nie każdy urzędnik, a każdy rodzaj służby medycznej.

Data: 2011-09-07 23:47:09
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j48op7$q1t$2news.onet.pl...
[...]

A w przypadku karty inwigilacyjnej, zwanej dla niepoznaki DO?

boukun

Data: 2011-09-07 23:59:39
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-07 23:47, boukun pisze:

[...]

Nie potrafię wytłumaczyć twojej paranoi, wiem natomiast, że dodanie karty pacjenta do dowodu osobistego jest znaczącym ułatwienie w kontakcie z lekarzem.

Data: 2011-09-08 00:02:06
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j48pgm$ssj$2news.onet.pl...
[...]

To ci ułatwię. Akurat niechcący, natrafiając przed chwilą w sieci na mój wątek o RFID Chipie, którego link w odpowiedzi obsrywatorowi załączyłem, jest tam pod nim także wypowiedź o nowych dowodach osobistych.

Cytuję:

"Wystarcza transpondery w bankach i kilku sklepach w kazdej dzielnicy,
aby zidentyfikowac posiadacza np. co 2giego  banknotu.

A jesli chodzi o aspekt prawny...to ONI sie tym w ogole nie przejmuja.
Jako przyklad: nie istnieja w Polsce zadne przepisy na temat
gromadzenia, wykorzystywania, kasowania, udostepniania danych z setek
kamer w miastach i nad drogami. Kamery te rozpoznaja numery
rejestracyjne aut, a nawet twarze przechodniow.
Nowe dowody osobiste maja wlasnie zawierac dane, przy pomocy ktorych
kamery na odleglosc rozpoznaja osobe.".

Koniec cytatu!

boukun

Data: 2011-09-08 00:11:31
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-08 00:02, boukun pisze:

[...]

Ależ my jak dotąd tylko spekulujemy... Jej ja już nie mogę... :> Mnie to męczy. Sorry z mojej strony EOT. :>

Data: 2011-09-08 00:11:07
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4E67EC13.3020403poczta.fm...
[...]

Ale reżim nad tym już zaawansowanie pracuje...

boukun

Data: 2011-09-08 00:16:12
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-08 00:11, boukun pisze:

[...]

Pracuje by cię wsadzić do wariatkowa... :) Chyba ci się należy "nawiązuje do nazwania mnie pierdolniętym' :)

Data: 2011-09-08 00:33:56
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j48qfn$ne$8news.onet.pl...
[...]

Wczoraj ty, dzisiaj ja, mnie już też męczysz... Kiedy ty pracujesz, skoro po nocach nie śpisz?

boukun

Data: 2011-09-08 00:58:00
Autor: Lorn

[...]

Skoro już to tak bardzo ciebie interesuje, to choć nie lubię się powtarzać... Prowadzę własna firmę i jako boss ekonom mam nienormatywny czas pracy :>

Data: 2011-09-08 01:00:28
Autor: Lorn

[...]

Ps. Teraz mam mały urlop... Bardziej związany ze sprawami rodzinnymi niż wypoczynkiem. :>

Data: 2011-09-08 12:50:51
Autor: boukun

[...]

Czy aby nie taki "ekonom" komunistyczny jak ten Mosz, ekspert od podwyżek w stanie wojennym?

boukun

Data: 2011-09-10 21:26:16
Autor: Lorn

[...]

Ech jak zwykle nadinterpretujesz... :>

Data: 2011-09-08 10:25:48
Autor: White Power
Będziemy mieć karty inwigilacyjne...
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

Nie potrafię wytłumaczyć twojej paranoi,

A czy trudne do zrozumienia jest, że te dane zapisane na czipie oficjalnie służące do określonych celów mogą być wykorzystywane do innych celów o czym nawet nie będziesz sobie zdawał sprawy?

Data: 2011-09-10 21:03:33
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-08 12:25, White Power pisze:
[...]

Widzę tylko jeden cel wykorzystania tych danych... Medycznych. Twoja karta znajduje się w przychodni/szpitalu... Istnieje coś takiego jak ochrona danych osobowych, a dane szczególnie osobiste podlegają co by nie gadać szczególnej ochronie. Jak dobrze pamiętasz ktoś postulował, aby odtajnić dane o życiu intymnym/chorobach itd zebranych przez służby prl`u -- nie ma szans. :> Wyciekną... Proces o odszkodowanie murowany. Na śląsku karty zastąpiły RUM`a i wierz mi, że spełniają swoja rolę, a mając te dane w dowodzie - jaka to różnica? :>

Data: 2011-09-08 14:27:58
Autor: Wiesiaczek
Będziemy mieć karty inwigilacyjne...
On Wed, 07 Sep 2011 23:59:39 +0200, Lorn wrote:
[...]
Nie potrafię wytłumaczyć twojej paranoi, wiem natomiast, że dodanie
karty pacjenta do dowodu osobistego jest znaczącym ułatwienie w
kontakcie z lekarzem.

Tak z ciekawości: jakie ułatwienie?
To nie wystarczy wpisać w terminalu przychodni lub szpitala nazwisko chorego wzięte z dowodu lub podane przez chorego?

Data: 2011-09-10 21:17:42
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-08 16:27, Wiesiaczek pisze:
[...]

Chociażby taka, że idąc na pogotowie zabieram jedynie dowód. Zapisane na chipie dane medyczne z historią choroby mogą uratować życie. Cóż... Nie będę daleko szukał. Sam byłem na pogotowiu, gdzie lekarz przeprowadza wywiad ble, ble i tak każdy inny przy kolejnej wizycie. Wyobraź sobie, że odczytuje dane z chipa w dowodzie i od razu wie czego się spodziewać i jak leczyć/pomóc.

To nie wystarczy wpisać w terminalu przychodni lub szpitala nazwisko
chorego wzięte z dowodu lub podane przez chorego?

Czym się różnią te dane w szpitalu/przychodni od zapisanych w twoim dowodzie? :>

Będziemy mieć karty inwigilacyjne...