POlszewicka banda cierpi na chroniczny syndrom s³odkiej cytryny :-o)))

Data: 2012-04-23 15:13:31
Autor: Antenka
POlszewicka banda cierpi na chroniczny syndrom s³odkiej cytryny :-o)))
Zagl±dam na psp i co widzê?! Skwaszon± gêbê kawcekiego i innych
m³otków, apologetów POlszeickiej szajki h³e h³e h³e... :-o))

Antenka

Data: 2012-04-24 00:51:05
Autor: Lorn
W dniu 2012-04-24 00:13, Antenka pisze:
Zagl±dam na psp i co widzê?! Skwaszon± gêbê kawcekiego i innych
m³otków, apologetów POlszeickiej szajki h³e h³e h³e... :-o))

Z jakiego powodu maj± mieæ skwaszone *gêby* ? :> Ten 20 tysiêczny pochód mia³ powaliæ na kolana? :> Rydzyk cie opêta³? :> h³e h³e :>

Data: 2012-04-24 06:46:52
Autor: stevep
POlszewicka banda cierpi na chroniczny syn drom s³odkiej cytryny :-o)))
Dnia 24-04-2012 o 00:13:31 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):

Zagl±dam na psp i co widzê?! Skwaszon± gêbê kawcekiego i innych
m³otków, apologetów POlszeickiej szajki h³e h³e h³e... :-o))

Antenka

A muchy ci lustro obsra³y i same piegi.  ;)
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-24 08:16:25
Autor: pohook
POlszewicka banda cierpi na chroniczny syndrom s³odkiej cytryny :-o)))
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):
Zagl=B1dam na psp i co widz=EA?! Skwaszon=B1 g=EAb=EA kawcekiego i innych
m=B3otk=F3w, apologet=F3w POlszeickiej szajki h=B3e h=B3e h=B3e... :-o))

Antenka

Co ty pierdolisz pisowski pojebie? Gdzie tu widzisz czyj±¶ gêbê? Najeba³e¶ siê
z samego rana jakiego¶ zio³a i masz odloty. --

Data: 2012-04-24 13:52:33
Autor: Andy Niwinski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:6fa4b154-9ff1-4997-a4ba-c48be0c5174cz38g2000vbu.googlegroups.com...
Zagl±dam na psp i co widzê?! Skwaszon± gêbê kawcekiego i innych
m³otków, apologetów POlszeickiej szajki h³e h³e h³e... :-o))

Antenka

Ca³kiem ciê ju¿ pojeba³o, trans?

Data: 2012-04-25 06:30:38
Autor: stevep
POlszewicka banda cierpi na chroniczny syn drom s³odkiej cytryny :-o)))
Dnia 24-04-2012 o 13:52:33 Andy Niwinski <andyniwinski@nteria.pl>  napisa³(a):

Eeee, raczej nikt jej nie jebie.  ;)

Data: 2012-04-25 09:37:33
Autor: Jadry¶
[...]

Absolutnie nie ma siê czym przejmowaæ - to albo idioci niezdolni odró¿niæ tego jak im kto¶ w bu¼ki pluje od padaj±cego deszczu, albo za to wypisywanie pochwalnych peanów pod adresem tych co im w te gêby pluj± otrzymuj± korzy¶ci materialne. :-(

Pozdrawiam;-)

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2012-04-25 15:00:32
Autor: Antenka
On 25 Kwi, 09:37, Jadry¶ <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

odró¿niæ tego jak im kto¶ w bu¼ki pluje od padaj±cego deszczu, albo za
to wypisywanie pochwalnych peanów pod adresem tych co im w te gêby pluj±

M.S.C.Z.N.J! :-)

Jadrysiu, byle gówno nie jest w stanie mnie obraziæ np. taki wieprz
burczymucha :-o)) i stado podszywaczy tfuuuu.
Zauwa¿, jakie doborowe z nich towarzystwo:

1) wieprz burczymucha;
2) lala_lorn - zdzira z lasu;
3) pohukuj±ce pomiot³o, czyli zmutowany kawecki;
4) Andy Niwiñski, klon smarkatego szkopa ze Szczecina ( dla u³atwienia
Z.G. :-D) biegaj±cego po mie¶cie w poñczochach zamono¶nych!

Jednym s³owem : byd³o! :-o)))

Antenka

Data: 2012-04-26 15:15:07
Autor: jadry¶
W dniu 2012-04-26 00:00, Antenka pisze:

[...]

To Grzechu Z biega w poñczochach??! :-D

Pozdrawiam M.¦.C.Z.£:-)

Data: 2012-04-26 15:03:23
Autor: Antenka
On 26 Kwi, 15:15, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

To Grzechu Z biega w poñczochach??! :-D

Tak! A co? Nie wiedzia³e¶?! :-o))

Pozdrawiam M.¦.C.Z.£:-)-

I ja Ciebie pozdrawiam B.S.O.Z.W ;-)

Antenka

Data: 2012-04-27 08:00:37
Autor: jadry¶
W dniu 2012-04-27 00:03, Antenka pisze:
[...]

Prawdê mówi±c nie mia³em pojêcia. Grzegorz zupe³nie mi nie pasowa³ do wizerunku transwestyty.. :-[

J.J.K.M.C.Z.£:-)

Data: 2012-04-28 01:33:19
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 08:00, jadry¶ <r...@yachoo.com> wrote:

> Tak! A co? Nie wiedzia³e¶?! :-o))

> I ja Ciebie pozdrawiam B.S.O.Z.W ;-)

> Antenka

Prawdê mówi±c nie mia³em pojêcia. Grzegorz zupe³nie mi nie pasowa³ do
wizerunku transwestyty.. :-[

Taaaak! To na 100% przebieraniec, gustuj±cy w damskich
fata³aszkach! :Utwierdzi³o mnie w tym jego chorobliwe razem z
Kupeckim, przypisywanie w³asnych upodobañ innym, szczególnie mnie.
A poza tym by³ widziany na femisze-manifie, paraduj±cy w
poñczochach! :-o))

J.J.K.M.C.Z.£:-)

;-)

Antenka

Data: 2012-04-28 13:00:24
Autor: Andrzej
POlszewicka banda cierpi na chroniczny syndrom s³odkiej cytryny :-o)))
Dnia Sat, 28 Apr 2012 01:33:19 -0700 (PDT), Antenka napisa³(a):

[...]

To jak w koñcu z tob± jest? Jeste¶ chujobab?

Data: 2012-04-28 13:02:14
Autor: u2
W dniu 2012-04-28 13:00, Andrzej pisze:
To jak w koñcu z tob± jest? Jeste¶ chujobab?

Te zahir, nie kazdy jest tobie podobny.

Data: 2012-04-28 13:10:40
Autor: Andrzej
POlszewicka banda cierpi na chroniczny syndrom s³odkiej cytryny :-o)))
Dnia Sat, 28 Apr 2012 13:02:14 +0200, u2 napisa³(a):

W dniu 2012-04-28 13:00, Andrzej pisze:
To jak w koñcu z tob± jest? Jeste¶ chujobab?

Te zahir, nie kazdy jest tobie podobny.

Zahir to chyba arabski demon je³opie. Nie razwietka!
http://www.grupy.banzaj.pl/Razwietka,opanowala,III,RP,23,1839266,2011_10.html

Data: 2012-04-29 09:47:30
Autor: jadry¶
W dniu 2012-04-28 10:33, Antenka pisze:

[...]

A to dewiant jeden, wygl±da ¿e on Ci po prostu zazdro¶ci tego ¿e jeste¶ Kobiet±.. :-P

Pozdrawiam:-)

Data: 2012-04-27 09:05:20
Autor: Pohook
[...]

Ty podobno jeste¶ klonem Grodzkiego!

Data: 2012-04-28 12:39:12
Autor: MH
[...]

============

Miêdzy paluchy se zagl±dnij. Te du¿e od girów. Sprawd¼ czy obce cywilizacje
siê tam nie zalêg³y. Udaj siê do specjalisty, niech sprawdzi czy nie cierpisz
na VAGINA PECTORIS..

MH

Data: 2012-04-28 23:55:40
Autor: the_foe
[...]

czyli jednak nie lemingi?
--
the_foe

POlszewicka banda cierpi na chroniczny syndrom s³odkiej cytryny :-o)))