Putin: kto zbił majątek w latach 90., niech płaci.

Data: 2012-02-10 17:24:30
Autor: Marek Czaplicki
Putin: kto zbił majątek w latach 90., niech płaci.
Ci, którzy dorobili się fortun dzięki kontrowersyjnej prywatyzacji w latach 90., powinni dokonać jednorazowej płatności w celu legalizacji swojego majątku, oświadczył w czwartek premier Rosji Władimir Putin

http://wyborcza.pl/1,75248,11121668,Putin__kto_zbil_majatek_w_latach_90___niech_placi_.html#ixzz1lzrU838Y

Na gwałt potrzebują gotówki, czy to taka "kiełbasa wyborcza"? :-)

Data: 2012-02-10 16:37:20
Autor: Obserwator
Klan Putina - i koniecznosc ubiegania sie o prezydenture

Putin mial wiele czasu, aby zbudowac demokratyczne panstwo.
Ciekawe ILE sam zaplaci, bo nalezy do najbogatszych ludzi nie tylko w Europie.
ale i na swiecie.

Facet jest TYLKO politykiem, wiec jak sie mogl dorobic?

...w celu zabezpieczenia jego interesow.

*Media na całym świecie (poza Polską oczywiście) powtarzają sobie wiadomość
opublikowaną przez „The Sunday Times” i czeskie „Lidove noviny”. Majątek
rodziny byłego oficera KGB szacowany jest na 130 miliardów dolarów, a więc
przekracza dobytek najbogatszego człowieka na naszej planecie.

 Ten najbogatszy człowiek, meksykański potentat Carlos Slim przyznaje się do
posiadania majątku o wartości 74 miliardów dolarów, zatem rodzina premiera
Federacji Rosyjskiej dysponuje 56 miliardami dolarów więcej. Oprócz ogromnego bogactwa Władimira Putina, obecny premier Federacji
Rosyjskiej rozporządza także trudnym do oszacowania majątkiem publicznym
największego kraju na świecie. Prasa zagraniczna zauważa, że majątek ten udało się kandydatowi na prezydenta
Rosji zdobyć głównie w czasie pełnienia funkcji publicznych, a najważniejszymi
gałęziami jego imperium finansowego zarządzają siostrzeńcy (Michaił Putin i
Michaił Solomon), żona Władimira Ludmiła oraz jego brat, Igor. Dziennikarze przypuszczają, że to prywatne interesy expułkownika KGB zmusiły
go do ubiegania się o najwyższy urząd w państwie. Gazety sugerują, że zaszła
potrzeba zabezpieczenia majątku „klanu”, który ma niejasną proweniencję.

http://www.portal.arcana.pl/Klan-putina-jedna-z-najbogatszych-rodzin-na-swiecie,2165.html

Data: 2012-02-10 17:41:56
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 10 luty 2012 17:37:

[...]

Widać tak musi być w Rosji. Systemy się zmieniają, a car pozostaje carem. :-)

Data: 2012-02-10 19:09:08
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jh3h40$l7t$1inews.gazeta.pl...

Putin mial wiele czasu, aby zbudowac demokratyczne panstwo.

Demokratyczną Rosję buduje FSB. Dziwne, że taki rusofil jak ty udaje głupka.

BomBel

Data: 2012-02-10 19:57:58
Autor: MH
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]
>
> Putin mial wiele czasu, aby zbudowac demokratyczne panstwo.

Demokratyczną Rosję buduje FSB. Dziwne, że taki rusofil jak ty udaje głupka.

===================

On nie udaje!!

MH

Data: 2012-02-10 20:42:28
Autor: mkarwan
[...]

Proszę o linki do informacji potwierdzających to co napisałeś.

Data: 2012-02-10 20:40:55
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Proszę o linki do informacji potwierdzających to co napisałeś.

Link przeciez podalem, a dalej mozesz szukac sam, ale powtorze:

http://www.portal.arcana.pl/Klan-putina-jedna-z-najbogatszych-rodzin-na-swiecie,2165.html

Nawiasem mowiac portal Arcana, to portal polski i rzetelny.

Skoro masz problemy z google, albo ci sie nie chce szukac, to tym razem zrobie
wyjatek i podam ci kilka linkow:

http://zik.ua/en/news/2012/01/12/328176

http://www.silobreaker.com/putins-family-richest-in-world-with-130-billion-5_2265408128726073554

http://www.armtown.com/news/en/a1p/20120112/2012011254

http://some-interesting-facts.blogspot.com/2008/03/putin-is-richest-person-of-europe-and.html

Data: 2012-02-10 22:00:10
Autor: u2
W dniu 2012-02-10 21:40,  Obserwator pisze:
[...]

Nie wysilaj sie, mkarwan aka zieba to znany wielbiciel jeruzela i
spolki, w tym puty.

Data: 2012-02-10 21:10:56
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie wysilaj sie, mkarwan aka zieba to znany wielbiciel jeruzela i
spolki, w tym puty.

no, nie wiem czy znany...dopiero stosunkowo niedawno sia ujawnil z tymi chorymi sentymentami;)

Data: 2012-02-10 22:13:51
Autor: u2
W dniu 2012-02-10 22:10,  Obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie wysilaj sie, mkarwan aka zieba to znany wielbiciel jeruzela i
spolki, w tym puty.

no, nie wiem czy znany...dopiero stosunkowo niedawno sia ujawnil z tymi chorymi sentymentami;)

Od zawsze byl zwolennikiem jeruzlea wiec i wszystkich tych jego
rukowodzicieli z kremla.

Data: 2012-02-10 23:06:24
Autor: u2
W dniu 2012-02-10 23:04, mkarwan pisze:
Od zawsze byl zwolennikiem jeruzlea wiec i wszystkich tych jego
rukowodzicieli z kremla.

Dlaczego kłamiesz.

Nie pierdziel zieba. Twoja milosc do jeruzela jest ogolnie znana.

Data: 2012-02-10 23:19:31
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f3594e3$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
Od zawsze byl zwolennikiem jeruzlea wiec i wszystkich tych jego
rukowodzicieli z kremla.

Dlaczego kłamiesz.

Nie pierdziel zieba. Twoja milosc do jeruzela jest ogolnie znana.

Ostrzegam cię, że kłamiesz.
Czy mam ci przytoczyć odpowiedni paragraf z kk?

Data: 2012-02-10 23:31:03
Autor: u2
W dniu 2012-02-10 23:19, mkarwan pisze:
Nie pierdziel zieba. Twoja milosc do jeruzela jest ogolnie znana.

Ostrzegam cię, że kłamiesz.
Czy mam ci przytoczyć odpowiedni paragraf z kk?

Te zieba, poszukaj sobie posty, w ktorych wychwalales jeruzlea i stan
wojenny.

Data: 2012-02-11 10:40:20
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f359aaa$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu są: http://tiny.pl/hjvmk

BomBel

Data: 2012-02-11 12:09:42
Autor: mkarwan
[...]

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2012-02-11 15:09:04
Autor: Obserwator
[...]

to PRAWDA jest o tobie, a nie pomowienia. Prosze bardzo pociagnij wreszcie
kogos do odpowiedzialnosci karnej, np. mnie, obludna KANALIO :))

Data: 2012-02-11 15:25:49
Autor: u2
W dniu 2012-02-11 12:09, mkarwan pisze:
Te zieba, poszukaj sobie posty, w ktorych wychwalales jeruzlea i stan
wojenny.

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i
znieważenie mnie.

A kim ty jestes tchorzliwy anonimie ?

Data: 2012-02-11 15:36:50
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f367a71$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kim TY jesteś TCHÓRZLIWY anonimie? Przedstaw się cwaniaczku. ;)

BomBel

Data: 2012-02-11 10:39:31
Autor: Leprechaun
[...]

Przecież ty też masz sowieckie korzenie! http://www.youtube.com/watch?v=2JaC99cBy1g

BomBel

Data: 2012-02-11 10:38:46
Autor: Leprechaun

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Właśnie: http://www.youtube.com/watch?v=2JaC99cBy1g

BomBel

Data: 2012-02-10 23:03:54
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh4150$b0b$1inews.gazeta.pl...
Nie wysilaj sie, mkarwan aka zieba to znany wielbiciel jeruzela i
spolki, w tym puty.

no, nie wiem czy znany...dopiero stosunkowo niedawno sia ujawnil z tymi
chorymi sentymentami;)

Jak zwykle kłamiesz!

Data: 2012-02-10 22:15:21
Autor: Obserwator
Klan Putina - i koniecznosc ubiegania sie o prezydenture
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jak zwykle kłamiesz!

jestes czlowieku niepowazny i nie porafisz dyskutowac jak normalny czlowiek.

Data: 2012-02-10 23:21:11
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh44tp$m84$1inews.gazeta.pl...
Jak zwykle kłamiesz!

jestes czlowieku niepowazny i nie porafisz dyskutowac jak normalny czlowiek.

To nie ja, ale ty nie potrafisz dyskutować jak normalny człowiek.
Naucz się opanować swoje emocje i nie kłamać.

Data: 2012-02-10 22:43:39
Autor: Obserwator
> [...]

To nie ja, ale ty nie potrafisz dyskutować jak normalny człowiek.
Naucz się opanować swoje emocje i nie kłamać.

mkarwan, to ty sie nauzc dyskutowac kulturalnie i bez emocji, oraz nie zachowuj sie jak fanatych i rasista, oraz nie klam glupio.

Data: 2012-02-11 10:42:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh46ir$rkd$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mkarwan, to ty sie nauzc dyskutowac kulturalnie i bez emocji, oraz nie
zachowuj sie jak fanatych i rasista, oraz nie klam glupio.

Np. tak jak tu: http://tiny.pl/hjs37

BomBel

Data: 2012-02-11 12:09:29
Autor: mkarwan

Data: 2012-02-11 10:41:41
Autor: Leprechaun
[...]

I KTO TO MÓWI?!! Poczytaj sobie: http://tiny.pl/hjs37

BomBel

Data: 2012-02-10 23:05:02
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Jak zwykle kłamiecie, urwan.

http://www.grupy.banzaj.pl/17,02,2010,spamowali,psp,23,1340990,2010_02.html

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-11 10:38:18
Autor: Leprechaun

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie wysilaj sie, mkarwan aka zieba to znany wielbiciel jeruzela i
spolki, w tym puty.

no, nie wiem czy znany...dopiero stosunkowo niedawno sia ujawnil z tymi
chorymi sentymentami;)

Majorze Władysławie K., jesteście znani z sympatii prorosyjskich. Po jaką cholerę rzniecie głupa?

BomBel

Data: 2012-02-10 23:22:07
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f3594b7$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
Nie wysilaj sie, mkarwan aka zieba to znany wielbiciel jeruzela i
spolki, w tym puty.

Dlaczego kłamiesz?
Nie pierdziel zieba. Twoja milosc do jeruzela jest ogolnie znana.

Ostrzegam cie po raz kolejny, że znowu kłamiesz.

Data: 2012-02-10 22:41:20
Autor: Obserwator
Klan Putina - i koniecznosc ubiegania sie o prezydenture
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ostrzegam cie po raz kolejny, że znowu kłamiesz.

sorry mkarwan, ale u2 bywa zlosliwy, ale czesciej bywa uczciwy.

Jest bystry i inteligentny, nie da sie latwo zmanipulowac cudzymi bredniami.

Data: 2012-02-11 10:43:12
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Obserwator " <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh46ef$r9u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie: http://tiny.pl/hjs37

BomBel

Data: 2012-02-10 23:31:49
Autor: u2
W dniu 2012-02-10 23:22, mkarwan pisze:
Nie pierdziel zieba. Twoja milosc do jeruzela jest ogolnie znana.

Ostrzegam cie po raz kolejny, że znowu kłamiesz.

Nie pierdziel.

Data: 2012-02-11 10:42:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f359ad8$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-10 23:22, mkarwan pisze:
Nie pierdziel zieba. Twoja milosc do jeruzela jest ogolnie znana.

Ostrzegam cie po raz kolejny, że znowu kłamiesz.

Nie pierdziel.

Nie pierdziel pierdzielcu!

BomBel

Data: 2012-02-11 10:42:30
Autor: Leprechaun
[...]

Nie pierdziel cwelu, twoje rosyjskie korzenie nie są tajemnicą.

BomBel

Data: 2012-02-11 10:37:30
Autor: Leprechaun
[...]

A ty przygłupie u2 masz jakie aka? Twój idol to: http://www.youtube.com/watch?v=2JaC99cBy1g

BomBel

Data: 2012-02-10 23:18:13
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh3vcn$5i1$1inews.gazeta.pl...

http://www.portal.arcana.pl/Klan-putina-jedna-z-najbogatszych-rodzin-na-swiecie,2165.html

(...)Do klanu wliczają się nie tylko krewni, ale także przyjaciele z... klubów sztuk walki (judo), z Petersburga, z którymi Putin wiele lat trenował.
Mowa tu m.in. o braciach Arkadym i Borisie Roterbergach.

(...)n July 2008, Rotenberg and fellow Jewish Russian, Yakov Ehrlich, joined Israeli club, Hapoel Petah Tikva on trial. The club was interested in both their services since they are Jewish and would not count as foreigners.

źródło http://en.wikipedia.org/wiki/Boris_Rotenberg
http://en.wikipedia.org/wiki/Yakov_Ehrlich

Data: 2012-02-10 22:36:46
Autor: Obserwator
> [...]

(...)n July 2008, Rotenberg and fellow Jewish Russian, Yakov Ehrlich, joined Israeli club, Hapoel Petah Tikva on trial. The club was interested in both their services since they are Jewish and would not count as foreigners.

 no i co z tego ? Putin ma jak widac w swoim klanie ludzi o zydowskich korzeniach...

sowiecki patriota Jaruzelski zatrudnial rzecznika prasowego Urbana (komuniste, stalinowca i Zyda) oraz zostal uznany przez Adasia (rowniez komuniste o zydowskich korzeniach), za czlowieka honoru.

Adasiowi dali gazete wybiorcza, ktora nazywa sie potocznie gazeta zydowska, albo gazeta cadyka...voila kogo bronisz:))

Wiesz, a tak generalnie, to mnie to smieszy co wypisujesz, bo te argumenty dotyczace cudych korzeni ktore podajesz, sa po prostu komiczne,niedzisiejsze, i glupie i nie maja kompletnie zadnego znaczenia.

Czlowiek sie liczy. Jego moralnosc, etyka, honor, przyzwoitosc, a nie jego pochodzenie.

Przeciez ty jak przypuszczam jestes Polakiem, a masz kompletnie inne poglady anizeli ci, co ich nie popierasz, a sa Polakami.

Juz ci pisalem, nigdy nie stosuj tzw. odpowiedzilnosci zbiorowej.

Krytykuj i punktuj ludzi za to co czynia, a nie za to jakie maja pochodzenie.

Data: 2012-02-11 10:26:19
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh465u$qa9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Udzielasz mi rad niezdając sobie sprawy, ze to są rady dla ciebie.
Jesteś zapatrzony w siebie i nie potrafisz na chłodno analizować informacji.
Nie potrafisz bez emocji czytać tego co piszę.
Tych którzy maja odmienne zdanie szufladkujesz według swojego klucza i staja się oni twoimi wrogami.
Zwalczasz ich metodami podobnymi do tych jakie stosowali komuniści.
Dla udowodnienia swego punktu widzenia często zmyślasz lub kłamiesz.
Naucz się brać pod uwagę różne opinie, bo wiele opinii pozwala nam lepiej ocenić i wyrobić sobie pogląd bliższy obiektywnej prawdy.
Wyzbądź się mentalności komucha, bo to oni mieli  jednostronne spojrzenie.
Bali się odmiennych opinii, tak jak ty.

Data: 2012-02-11 10:29:45
Autor: u2
W dniu 2012-02-11 10:26, mkarwan pisze:
Wyzbądź się mentalności komucha, bo to oni mieli  jednostronne spojrzenie.
Bali się odmiennych opinii, tak jak ty.

Znowu piszesz o sobie, a nie wszyscy sa tobie podobni.

Data: 2012-02-11 10:45:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f36350d$0$1266$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-11 10:26, mkarwan pisze:
Wyzbądź się mentalności komucha, bo to oni mieli  jednostronne spojrzenie.
Bali się odmiennych opinii, tak jak ty.

Znowu piszesz o sobie, a nie wszyscy sa tobie podobni.

Na szczęście do ciebie tez nie. Ty jesteś maxprzygłupem! ;)

BomBel

Data: 2012-02-11 13:51:03
Autor: Obserwator
Klan Putina - i koniecznosc ubiegania sie o prezydenture
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Wyzbądź się mentalności komucha, bo to oni mieli  jednostronne spojrzenie.
Bali się odmiennych opinii, tak jak ty.

ty bronisz sowieckiego gienierala Jaruzela i kagiebisty Putina i to ja mam
mentalnosc komucha?

Wklejasz tu rozne pierdy o Zydachm jak typowu moczarowiec albo uczen
Zyrynowskiego, byle oslaniac komuchow i to ja mam mentalnosc komucha?

Opinie to ty se mozesz miec, ale FAKTY sa inne.  Wyslo szydlo z worka kim jestes prowokatorze wsiowy.

Data: 2012-02-11 14:06:28
Autor: Obserwator
mkarwan sa rowniez dowody ze piszesz tu jako Tzwa Adonai

..ewidentny prowokator, co ciekawe wielu grupowiczow wie o tym fakcie, ale milczy.

Dla wybiorczej tu dzialsz od tylu lat?

Data: 2012-02-11 15:07:54
Autor: u2
W dniu 2012-02-11 15:06,  Obserwator pisze:

.ewidentny prowokator, co ciekawe wielu grupowiczow wie o tym fakcie, ale milczy.

Dla wybiorczej tu dzialsz od tylu lat?

Niekoniecznie dla GW, moze to byc zwykly wsi-owy prowok. W GW jest
miejsce dla esbekow, a nie wsi-okow.

Data: 2012-02-11 14:21:01
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Niekoniecznie dla GW, moze to byc zwykly wsi-owy prowok. W GW jest
miejsce dla esbekow, a nie wsi-okow.

dla jednych i drugich jest miejsce. Gazeta caykow jak ja niektorzy nazywaja, ma elastyczne poglady, byle utrzymac sie na fali wykorzystuje kazdego zdrajce
ktory dzial przeciwko Polakom.

Generalnie wsioki popieraja grupe Komorowskiego i palikmiota.
To z nimi wybiorcza najbardziej sympatyzuje, bo sa proruscy i proizraelscy.

Esbecja popiera Donalda i kierunek na Niemcy.

Data: 2012-02-11 15:27:41
Autor: u2
W dniu 2012-02-11 15:21,  Obserwator pisze:
Generalnie wsioki popieraja grupe Komorowskiego i palikmiota.
To z nimi wybiorcza najbardziej sympatyzuje, bo sa proruscy i proizraelscy.

Troche to dziwne bo czekista oznacza wg mnie anty-zydowski. Prosze
zauwazyc kto sponsoruje n.p. Hamas i Syrie.

Data: 2012-02-11 15:36:09
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f367ae0$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Łasisz się, łasisz. Merdaj ogonkiem, merdaj! ;)

BomBel

Data: 2012-02-11 15:30:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh5tgd$2nf$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Wolałbyć by popierała kierunek na Rosję? Przecież tam wciąż rządzi znienawidzony przez ciebie Putin. Ty się zdecyduj!
"Wsioki" to elektorat PiS, nie PO.

BomBel

Data: 2012-02-11 15:13:52
Autor: u2
W dniu 2012-02-11 15:07, u2 pisze:
[...]

Choc to z GW wyszlo haslo "odpieprzcie sie od gienierala" ;)

Data: 2012-02-11 15:28:34
Autor: Leprechaun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f3677a3$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie z GW, a od Michnika. Michnik to wychowanek Urbana. Tak jak ty.

BomBel

Data: 2012-02-11 15:20:05
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f36763d$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odezwał się lizusek. Popadłeś w niełaskę u Obserwatora i łasisz się jak wsiowy kundelek, ogonkiem merdasz? ;)

BomBel

Data: 2012-02-11 15:19:08
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jh5sl4$t2j$1inews.gazeta.pl...

.ewidentny prowokator, co ciekawe wielu grupowiczow wie o tym fakcie, ale milczy.

Dla wybiorczej tu dzialsz od tylu lat?

Co wam z tą "wyborczą"?  Brak argumentów czy co?

BomBel

Data: 2012-02-11 15:18:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh5ro7$qdf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdybyś nie zakończył "prowokatorze wsiowy" byłaby to całkiem intersująca dyskusja. ;)

BomBel

Data: 2012-02-11 18:29:00
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Nie pogrążajcie się urwan.

Antysemityzm i żydofobię wyssaliście z mlekiem matki.

Data: 2012-02-12 08:32:00
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f36830f$0$1257$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- --

Kurwan czy jak tam mu jest?
Informuje go, że to bardzo szczeniackie jest na tej liście straszenie kodeksami. Co robi już nie pierwszy raz.
Tak bardzo nie na miejscu, że może być pan traktowany jak niejaki Kupa i sekowany nagminnie.
Proszę aby traktował to jako szczere nacechowane życzliwością ostrzeżenie...

sofu

Data: 2012-02-10 19:07:23
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh3gbv$loh$2node2.news.atman.pl...
[...]

Salami węgierskie. Hasło lotne.

BomBel

Data: 2012-02-10 19:21:58
Autor: Marek Czaplicki
Leprechaun pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 10 luty 2012 19:07:

[...]

Kiełbasiści wszystkich krajów łączcie się! :-)

Data: 2012-02-10 19:13:35
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

http://wyborcza.pl/1,75248,11121668,Putin__kto_zbil_majatek_w_latach_90___niec
_placi_.html#ixzz1lzrU838Y

> Salami węgierskie. Hasło lotne.

Kiełbasiści wszystkich krajów łączcie się! :-)

widze, ze caly czas sie laczysz z sobie podobnymi polgowkami.

Data: 2012-02-10 20:38:42
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 10 luty 2012 20:13:

Kiełbasiści wszystkich krajów łączcie się! :-)

widze, ze caly czas sie laczysz z sobie podobnymi polgowkami.

Nie wszyscy muszą być mądrzy. Gdyby wszyscy na świecie byli mądrzy, to na świecie byłoby tyle rozumu, że co drugi zgłupiałby od tego. :-) Skąd ten cytat?

Data: 2012-02-10 20:48:47
Autor: Obserwator
[...]

aha, czyli wolisz byc od razu glupi:)

Data: 2012-02-11 12:58:20
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 10 luty 2012 21:48:

[...]

Między mądrością, a głupotą jest wiele stanów pośrednich. Cała bieda w tym, że do tych skrajności przyznają się najczęściej ludzie myląc je. :-)

Data: 2012-02-12 10:13:05
Autor: Ivan
> [...]
_placi_.html#ixzz1lzrU838Y

Na gwałt potrzebują gotówki, czy to taka "kiełbasa wyborcza"? :-)

Kak Putin skażet tak budiet! Oligarchy oddadzą każdy pieniądz by tylko nie
trafić do gułag. Putin potrzebuje kasy na wybory to i zrobił apel by
legalizować majątek. Kto nie zalegalizujet pójdiet na miełyje miedwiedi. --

Data: 2012-02-12 13:21:23
Autor: u2
W dniu 2012-02-12 11:13,  Ivan pisze:
Kak Putin skażet tak budiet! Oligarchy oddadzą każdy pieniądz by tylko nie
trafić do gułag. Putin potrzebuje kasy na wybory to i zrobił apel by
legalizować majątek. Kto nie zalegalizujet pójdiet na miełyje miedwiedi.

Slabiutko parodiujesz ruski jezyk, widac, ze nigdy sie jego nie uczyles. :)

Putin: kto zbił majątek w latach 90., niech płaci.