Spostrzeżenie

Data: 2010-11-04 15:44:09
Autor: Rafał Rutkowski
Spostrzeżenie
Witajcie.

Nie czytałem grupy spory czas - 2 lata może więcej.Chciałbym podzielić sie pewnym spostrzeżeniem. Prawdopodobnie mocno "kontrowersyjnym" Świat ( także nurkowy ) chamieje*.

W zasadzie w każdej dyskusji znalazłem bluzgi i ubliżania. Poziom komentarzy jak na Onecie. Jestem na tyle zaskoczony. że czytam posty  z ciekawości , aby sprawdzic jak daleko ludzie sie posuwają w dyskusji. Najciekawsze jest to że wszystko wrzucone do sieici zostaje w niej na zawsze......

*"cham" - grubianin; prostak; gbur wg. http://www.sjp.pl/co/cham

Rafał Rutkowski

Data: 2010-11-04 16:24:59
Autor: DŻejKej
Spostrzeżenie
Najciekawsze jest to że wszystko wrzucone do sieici zostaje w niej na zawsze.....

NIe stety masz rację. Wielokrotnie zgłaszałem chęc moderancji grupy wy wyciąć niektórych "dyskutantów" sprawnych inaczej

PS. Patch w jakim formacie wysyłasz, 2 lata temu też nie wolno śmiecić

jk

Data: 2010-11-04 18:29:58
Autor: Daniel Kowalski
Spostrzeżenie
W dniu 2010-11-04 15:44, Rafał Rutkowski pisze:
[...]

Na rzeczowe dyskusje możesz liczyć na forum Divetrek i trochę na forum Nuras. Tam chamstwa raczej nie ma, między innymi dzięki moderowaniu. Sekta to świetny przykład anarchii, która ma dobre i złe strony.

Data: 2010-11-04 21:11:50
Autor:
Spostrzeżenie
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
Na rzeczowe dyskusje możesz liczyć na forum Divetrek i trochę na forum Nuras. Tam chamstwa raczej nie ma, między innymi dzięki moderowaniu.

Albo jesteś nikim i wtedy FN i DiW mają wysoki poziom.
Albo nie masz własnego zdania i dlatego nie spotkałeś się z dużym chamstwem ze strony niektórych moderatorów z FN byłych i obecnych.
Na DiW jest "uniwersalny człowiek" o mentalności sługusa, awansował.
Na szczęście pozbyli się koszmarnie głupich moderatorek.
Ale szanowny właściciel na dokładnie w czterech literach czy użytkownicy mówią prawdę czy konfabulują lub kłamią. Nie muszą posługiwać się cytatem i żródłem mogą kłamać o innych którzy nie są na forum, beż żenady.
Nawet nie spotka to się z żadną reprymendą.

Sekta to świetny przykład anarchii, która ma dobre i złe strony.

Tu przypierdalacze szybko odpadają, na FN potrafili być pod parasolem ochronnym moderatorów. Na DiW też są stosowane "wesołe metody" każdy "Twój" wpis jest kasowany a usłużni szczekacze działają.

Wniosek, nie wiesz co jest grane za kulisami.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-05 06:12:46
Autor: DŻejKej
Spostrzeżenie
Wniosek, nie wiesz co jest grane za kulisami.

ja wiem - zmienłaś leki na jeszcze gorsze

jk

Data: 2010-11-05 06:50:24
Autor:
Spostrzeżenie
DŻejKej <worobiow55@onet.pl> napisał(a):
ja wiem

Cieszę się że wiesz kim jesteś. Tyle że to żadna tajemnica.
Ciebie poza internetem nie ma.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-05 10:25:29
Autor: DŻejKej
Spostrzeżenie
Ciebie poza internetem nie ma.

lol, lepiej być kims niz nikim

jk

Data: 2010-11-05 05:19:04
Autor: Michal G.
Spostrzeżenie
On 4 Lis, 15:44, Rafał Rutkowski <rafal-rutkow...@wp.pl> wrote:
Witajcie.

Nie czytałem grupy spory czas - 2 lata może więcej.Chciałbym podzielić sie pewnym spostrzeżeniem. Prawdopodobnie mocno "kontrowersyjnym"
Świat ( także nurkowy ) chamieje*.
(...)
Rafał Rutkowski
I byc może nie dotyczy to tylko pl.rec.nurkowanie i sieci.
Ostatnio czeski nurek starej daty* zapytał mnie czy my w Polsce na
nurkowisku snie mówimy sobie "cześć" lub "dzień dobry".
Cóż mogłem powiedzieć... nie, raczej nie, tylko znajomym... takie
pozdrowienia nieznajomych to teraz zdarzają się na górskich szlakach a
i to nie zawsze.
Podobno jak wiele lat temu jeżdził do nas na nurki to było to
"standardem". teraz nikt z polkich nurków na Hermanicach mu nie
odpowiedział.
Świat nurkowy chamieje, i chyba niestety ja też się do tego
przyczyniam, choćby nie pozdrawiając innych na nukowisku...
Pozdrawiam
Michał

*) Czyli taki który nurkował gdy ja majtki w zębach za orkiestrą
nosiłem.

Data: 2010-11-05 12:48:13
Autor:
Spostrzeżenie
Michal G. <michal_gwizdz@o2.pl> napisał(a):
I byc mo=BFe nie dotyczy to tylko pl.rec.nurkowanie i sieci.
Ostatnio czeski nurek starej daty* zapyta=B3 mnie czy my w Polsce na
nurkowisku snie m=F3wimy sobie "cze=B6=E6" lub "dzie=F1 dobry".

Ma rację.

Podobno jak wiele lat temu je=BFdzi=B3 do nas na nurki to by=B3o to
"standardem". teraz nikt z polkich nurk=F3w na Hermanicach mu nie
odpowiedzia=B3.

Jak odpowiedzieć jak się słyszy "A hoj" Czy to znaczy A huj (w krótkiej wersji pisowni), czy A chuj (w długiej).
(jaja)

=A6wiat nurkowy chamieje,

Już pisałem o tym wypłynięciu z Jastarni, ekipa nurków WOPR i CMAS, wzajemnie pomocni rodzinna atmosfera. Wypłynięcie z Jastarni ekipa IANTD techniczni pod wodzą Pawła Poręby. Zimne smutne towarzystwo, bez kija nie podchodź. Mimo że w bezpośrednim kontakcie tacy nie są, to w zespole jest tak sobie. Nawet pomoc przy rozbieranu ze sprzętu traktują jak zamach na suwerenność, to element dawnego szkolenia pomoc w ubieraniu i rozbieraniu. To opisuję taniec św Wita przy rozbieraniu ze sprzętu jaki uskuteczniali kursanci jedynie słysznego stylu nurkowania, w jedynie słusznej konfiguracji. W impotrowanej ideii biznesowej z USA.

http://www.augustyna.pl/news/article.php3?id=197591&group=pl.rec.nurkowanie
http://www.soczewki-toryczne.ustka.pl/profile_1374.html
http://www.grupy.banzaj.pl/kursy,nurkowania,w,Jastarni,18,203121,2010_07.html

Wiele chamówy robią ludzie z sekty wyznaniowej "IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-05 13:56:02
Autor: DŻejKej
Spostrzeżenie

Wiele chamówy robią ludzie z sekty wyznaniowej "IANTD Żabierek".

jakąś wszyscy z listy ciebie uważamy za chama, a Żaba jest w porządku, przypadek?

jk

Data: 2010-11-05 20:35:23
Autor:
> [...]

jakąś wszyscy z listy ciebie uważamy za chama, a Żaba jest w porządku, przypadek?

Zrobienie stopina instruktorskiego po zeznaniu w centrali że się widziało sprzęt u kolegi, jest w porządku ?
4o h na handsecie też. Loti to wierny przydupas, co o Tobie mówi ?
Co wierna "Mania" ?
Znowu kolinątku się coś pomieszało w małym rozumku.
Pocałuj żabę w dupę, w króla nurków się zamieni.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-06 07:55:33
Autor:
Spostrzeżenie
Rafał Rutkowski <rafal-rutkowski@wp.pl> napisał(a):
Chcia=B3bym =
podzieli=E6 sie pewnym spostrze=BFeniem. Prawdopodobnie mocno =
"kontrowersyjnym"=20

=A6wiat ( tak=BFe nurkowy ) chamieje*.

Mam bardziej kontrowersyjny pogląd, nurkowanie po mickiewiczowsku trafiło pod strzechy !!! (do obór i chewów też "pod cele")

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1112271&pid=1112314&MID=%3Cias9bn$ikg$1%40inews.ga
zeta.pl%3E
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1112271&pid=1112319&MID=%3Ciashfj$joa$1%40inews.ga
zeta.pl%3E
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1112271&pid=1112374&MID=%3Cib1n5o$olp$1%40inews.ga
zeta.pl%3E

Klasyka wybitnego poziomu merytorycznego.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1112271&pid=1112325&MID=%3Ciasn3f$acc$1%40inews.ga
zeta.pl%3E

Rozsądna recenzja, rozsądnego gościa. pozdrawiam rc

Data: 2010-11-06 10:43:45
Autor: DŻejKej
Spostrzeżenie
pozdrawiam rc

jesli ten moron nurkuje równie dobrze jak wkleja linki to miejcie się w baczność

jk

Data: 2010-11-06 10:00:10
Autor:
> [...]
> pozdrawiam rc

jesli ten moron nurkuje równie dobrze jak wkleja linki to miejcie się w baczność

Koliniątko takiego linka nie umie odczyctać, biedactwo nasze, nieboraczek, niedorajda.

pozdrawiam rc