¦wir będzie zastępc± ¶wira?

Data: 2012-02-10 15:10:50
Autor: Przemysław W
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
Antoni Macierewicz zamierza wst±pić do Prawa i Sprawiedliwo¶ci. Ma znaleĽć się w ¶cisłych władzach partii - komitecie politycznym.

Macierewicz dwukrotnie startował do Sejmu z list PiS w poprzedniej i obecnej kadencji. Jest posłem klubu parlamentarnego partii Jarosława Kaczyńskiego.

Macierewicz jest liderem Ruchu Katolicko-Narodowego. Jak poinformowały PAP Ľródła w kierownictwie PiS, Ruch ma podj±ć decyzję o poł±czeniu z PiS. Decyzja Macierewicza i polityków RKN zapadnie prawdopodobnie pod koniec marca.

Według rozmówców PAP Macierewicz może nawet zostać jednym z wiceprezesów Prawa i Sprawiedliwo¶ci. Ponadto być może podczas marcowych wyborów władz regionalnych PiS obejmie funkcję szefa okręgu piotrkowskiego.

W rz±dzie Jarosława Kaczyńskiego Macierewicz był wiceministrem obrony narodowej. Był odpowiedzialny za likwidację Wojskowych Służb Informacyjnych i stworzenie służby kontrwywiadu wojskowego. W paĽdzierniku 2006 roku został powołany na stanowisko szefa nowej Służby Kontrwywiadu Wojskowego.

W wyborach 2007 i 2011 roku startował z listy PiS w Piotrkowie Trybunalskim. W ubiegłym roku uzyskał blisko 42 tys. głosów. W VI kadencji Sejmu kierował pracami zespołu parlamentarnego, który bada okoliczno¶ci katastrofy samolotu Tu-154 pod Smoleńskiem; również w obecnej kadencji stoi na czele tego zespołu.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11119942,Macierewicz_wstepuje_do_PiS__Bedzie_zastepca_Kaczynskiego_.html#ixzz1lzJtmquB

Przemek

--

Jarosław Kaczyński:

" Policja nieskuteczna. Nie potrafiła przej±ć metod SB".

Data: 2012-02-10 14:14:24
Autor: Obserwator
Dobra, dobra SWIRZE !

Data: 2012-02-10 19:17:12
Autor: Leprechaun
Dobra, dobra SWIRZE !

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh38o0$pnj$1inews.gazeta.pl...

Musiało zaboleć! ;))))

BomBel

Data: 2012-02-10 15:28:44
Autor: rAzor
Świr będzie zastępcą świra?
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
Antoni Macierewicz zamierza wstąpić do Prawa i Sprawiedliwości. Ma

Świr? Teraz już wiem dlaczego głosowałeś na PiS. he he he
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-10 15:46:48
Autor: Przemysław W
Świr będzie zastępcą świra?
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jh39ip$s5c$1inews.gazeta.pl...
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
Antoni Macierewicz zamierza wstąpić do Prawa i Sprawiedliwości. Ma

Świr? Teraz już wiem dlaczego głosowałeś na PiS. he he he

Ja od dawna wiem dlaczego głosowałeś na lpr.

Przemek

--

Jarosław Kaczyński:

" Policja nieskuteczna. Nie potrafiła przejąć metod SB".

Data: 2012-02-10 16:22:13
Autor: Grzegorz Z.
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
Przemysław W napisał:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jh39ip$s5c$1inews.gazeta.pl...
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-)  :
Antoni Macierewicz zamierza wst±pić do Prawa i Sprawiedliwo¶ci. Ma

¦wir? Teraz już wiem dlaczego głosowałe¶ na PiS. he he he

Ja od dawna wiem dlaczego głosowałe¶ na lpr.

Przez rasistowsk± niechęć do białasów? :)

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-10 16:32:13
Autor: rAzor
Świr będzie zastępcą świra?
[...]

Bo jestem duĹĽo wyĹĽszy i inteligentniejszy od ciebie, kurduplu? he he he

Data: 2012-02-10 16:52:50
Autor: u2
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
W dniu 2012-02-10 16:32, rAzor pisze:
[...]

Bo jestem dużo wyższy i inteligentniejszy od ciebie, kurduplu? he he he

Panie i panowie z psp, wezcie dla razora wytlumaczcie, ze dyskusja z
kaleckim oznacza poziom gwna :)

Data: 2012-02-10 19:21:21
Autor: Leprechaun
¦wir będzie zastępc± ¶wira?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f353d54$0$1268$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nieby kto jest "panie i panowie"? Wy zapchlone ¶cierwa? Przecież to wy z nim dyskutujecie czyli jeste¶cie z poziomu przepełnionego szamba.

BomBel

Data: 2012-02-10 19:19:59
Autor: Leprechaun
Świr będzie zastępcą świra?

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jh3d9q$afl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty jesteś wyższy? Te metr 68 w moherze to jak na mężczyznę wzrost kurdupla. Na dodatek jesteś wyłysiały, szczerbaty i chudy jak kundel wiejski.

BomBel

Data: 2012-02-10 21:26:27
Autor: Przemysław W
Świr będzie zastępcą świra?
[...]

Nie wiem czy jesteś wyższy, ale z całą pewnością jeteś głupszy. Dowód dałeś deklarując obronę "do ostatniej kropli krwi" pedofila i ubeckiego kapusia Jankowskiego.

Przemek

Data: 2012-02-11 02:01:51
Autor: The Dorsz
Świr będzie zastępcą świra?
Wy tu gadu-gadu, a taki - Przemysław W ® (dawniej "Ptasie Mleczko" ® ® ®!!1111jeden!1!1) ni z tego, ni z owego napisał::
[...]

Nie wiem czy jesteĹ› wyĹĽszy,

Jestem - na poziomie oczu mam zazwyczaj twarze, a nie rozporki. he he he

Kurrrduplu! :-D

Data: 2012-02-10 19:18:26
Autor: Leprechaun
Świr będzie zastępcą świra?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jh3akq$2ve$1inews.gazeta.pl...
[...]

To proste, na LPR głosował każdy nacjonalista!

BomBel

Data: 2012-02-10 19:17:49
Autor: Leprechaun
Świr będzie zastępcą świra?

[...]

Ty przygłupie głosowałeś na siebie! ;)

BomBel

Data: 2012-02-10 15:54:06
Autor: mkarwan
¦wir będzie zastępc± ¶wira?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh38i5$p2v$1inews.gazeta.pl...
Kogo nazywasz ¶wirem?
Odpowiesz na moje pytanie czy będziesz tchórzliwie milczał?

Data: 2012-02-10 16:20:57
Autor: Remek
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
Użytkownik "mkarwan" napisał:

Kogo nazywasz ¶wirem?
Odpowiesz na moje pytanie czy będziesz tchórzliwie milczał?

Nie zajmuj sie POwskim kundlem. Trzeba ich ignorować. niech sie smaż± we
własnym sosie.

Remek

Data: 2012-02-12 07:23:21
Autor: stevep
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
Dnia 10-02-2012 o 16:20:57 Remek <nospam@gmail.com> napisał(a):

[...]

Serio, porozmawiaj z nim jak kretyn z kretynem.

--
stevep

Data: 2012-02-10 16:23:25
Autor: Grzegorz Z.
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh38i5$p2v$1inews.gazeta.pl...
Kogo nazywasz ¶wirem?
Odpowiesz na moje pytanie czy będziesz tchórzliwie milczał?

Kto to to jest "kupecki", tchórzu ze Stalowej Woli?

http://www.grupy.banzaj.pl/17,02,2010,spamowali,psp,23,1340990,2010_02.html

Data: 2012-02-10 19:22:09
Autor: Leprechaun
¦wir będzie zastępc± ¶wira?

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomo¶ci news:ruh3duy5w6rk$.1agtj3lc70ivt.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

[...]

Kto jest z tej Stalowej Woli?

BomBel

Data: 2012-02-10 20:38:01
Autor: mkarwan
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
[...]

Nie wiem, ty powiniene¶ wiedzieć, tchórzu.

Data: 2012-02-10 21:08:10
Autor: Grzegorz Z.
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
mkarwan napisał:

[...]

To ja mam za was wiedzieć o kim piszecie, urwan?

Data: 2012-02-10 23:01:09
Autor: mkarwan
¦wir będzie zastępc± ¶wira?

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomo¶ci news:129nlmoyam926$.2ceuh5xwxgez$.dlg40tude.net...
[...]

Kto to jest  "urwan" tchórzu?
"kupecki" to twoje sformułowanie, więc to ty powiniene¶ wiedzieć.

Data: 2012-02-10 23:04:19
Autor: Grzegorz Z.
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
mkarwan napisał:

[...]

Kto to jest "kupecki", urwan?

"kupecki" to twoje sformułowanie, więc to ty powiniene¶ wiedzieć.

Moje? http://www.grupy.banzaj.pl/17,02,2010,spamowali,psp,23,1340990,2010_02.html

Data: 2012-02-10 23:24:17
Autor: mkarwan
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomo¶ci news:67m1mhng6sjp.26mmuosfytwp.dlg40tude.net...
[...]

Jak zwykle masz problemy ze zrozumienim tego co czytasz.
Po raz kolejny pytam "Kto to jest  "urwan" tchórzu?"

Data: 2012-02-10 23:59:40
Autor: Grzegorz Z.
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
mkarwan napisał:

[...]

Może jeszcze to ja a nie wy tu "liczyłem w±tki" ?
Po raz kolejny pytam "Kto to jest  "urwan" tchórzu?"

Po raz kolejny pytam was - kto to jest "kupecki" ? --

Data: 2012-02-10 21:15:53
Autor: Przemysław W
¦wir będzie zastępc± ¶wira?

mkarwan napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci
Kogo nazywasz ¶wirem?
Odpowiesz na moje pytanie czy będziesz tchórzliwie milczał?

O urwan się odezwał he, he, he. Nie wysilaj się bo mam cię tam gdzie się trzyma przygłupów.

Przemek

Data: 2012-02-10 23:01:47
Autor: mkarwan
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jh3tu7$nv$1inews.gazeta.pl...
Kogo nazywasz ¶wirem?
Odpowiesz na moje pytanie czy będziesz tchórzliwie milczał?

O urwan się odezwał he, he, he. Nie wysilaj się bo mam cię tam gdzie się trzyma przygłupów.

Kto to jest "urwan" tchórzu?

Data: 2012-02-10 16:33:26
Autor: rAzor
Świr będzie zastępcą świra?
Rynce opadli! Patrzcie co - mkarwan napisaĹ‚ :-)  :

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w
wiadomości news:jh38i5$p2v$1inews.gazeta.pl...
Kogo nazywasz świrem?
Odpowiesz na moje pytanie czy będziesz tchórzliwie milczał?

Przezornie zepsuje mu siÄ™ komputerek.

Data: 2012-02-10 19:23:26
Autor: Leprechaun
Świr będzie zastępcą świra?

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jh3dc3$afl$2inews.gazeta.pl...
[...]

Boś zawszony kundel, cuchnący świr i jełop. Na dodatek jesteś "durniem, bydlakiem i pajacem". Tak jak i całe twoje zapchlone towarzystwo.

BomBel

Data: 2012-02-10 17:08:06
Autor: jadry¶
¦wir będzie zastępc± ¶wira?
W dniu 2012-02-10 15:10, Przemysław W pisze:
Antoni Macierewicz zamierza wst±pić do Prawa i Sprawiedliwo¶ci. Ma znaleĽć się w ¶cisłych władzach partii - komitecie politycznym.

Przemek

Sorry za trochę osobiste pytanie, Jacek,ale czy to ciebie naprawdę interesuje, co i gdzie będzie A. Macierewicz?

Data: 2012-02-10 19:16:40
Autor: Leprechaun
¦wir będzie zastępc± ¶wira?

[...]

Wiernych przydupasów najwyraĽniej J.Kaczyńskiemu ubywa.

BomBel

Data: 2012-02-11 07:02:03
Autor: stevep
¦wir będzie zastępc± ¶wira?

[...]