Upadek cesarza?

Data: 2011-12-27 12:56:52
Autor:
Upadek cesarza?

"W blisko 50 krótkich rozdziałach europoseł zawarł swoje refleksje na temat prezesa PiS. Wspomina czas, kiedy Kaczyński umożliwił mu start w wyborach do europarlamentu, ale też przytacza moment, kiedy prezes miał "skreślić go na zawsze" – nastąpiło to podobno, gdy zobaczył zdjęcia Migalskiego kupującego bieliznę dla swojej dziewczyny."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/polityczny-portret-j-kaczynskiego-silny-nieporadny,1,4982583,wiadomosc.html

jak wytlumaczyc taka sytuacje? --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 12:05:50
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?

Kaczynski to najsilnieszy i najlepszy polski polityk (wg Wikilead - tak
uwazaja zarowno jankesi jak i Putin). Takie Migalskie i Skalimowskie lajzy, moga mu najwyzej naskoczyc:)

Data: 2011-12-27 13:15:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Upadek cesarza?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdccat$rbs$1inews.gazeta.pl...

Kaczynski to najsilnieszy i najlepszy polski polityk (wg Wikilead - tak
uwazaja zarowno jankesi jak i Putin).

Takie Migalskie i Skalimowskie lajzy, moga mu najwyzej naskoczyc:)

I dlatego przegrał wybory sześć razy pod rząd. I już więcej nie wygra. Pójdzie w zapomnienie jak wielu innych miernych polityków.

Data: 2011-12-27 12:31:44
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

I dlatego przegrał wybory sześć razy pod rząd. I już więcej nie wygra. Pójdzie w zapomnienie jak wielu innych miernych polityków.

Orban przegral osiem razy:) Konserwatysci w takiej Kanadzie, przegrywali
z liberalami przez 13 lat. Teraz partia liberalna tam jest szczatkowa:)

PO, PSL, SLD i palikoty - jeszcze istnieja tylko dzieki postkomunistycznym
mediom:)

Data: 2011-12-27 14:19:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Upadek cesarza?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdcdrg$2q2$1inews.gazeta.pl...
[...]

I dlatego Kaczyński chciał Budapesztu w Warszawie, a sam chciał zostać polskim Orbanem?
Orban już cieniutko przędzie. Żły to przykład kariery politycznej.

Data: 2011-12-27 13:31:31
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
I dlatego Kaczyński chciał Budapesztu w Warszawie, a sam chciał zostać polskim Orbanem?
Orban już cieniutko przędzie. Żły to przykład kariery politycznej.
 czy Kaczynski chcial Budapesztu w Warszawie? Nie, on tylko uwaza, ze sami
Polacy taki Budapeszt urzadza w warszawie, kiedy otrzezwieja.

Jak Orban zniszczyl Wegry.

*Otóż , pamiętamy, że Orban wygrał właśnie dlatego, że kraj był po
wieloletnich rządach socjalistów w opłakanym stanie pod każdym względem, że
bida z nędzą stukała do okien, tak, jak i nie przymierzając i nam zaraz
zastuka, mimo, że Premier Tusk &#8222;modli się&#8221; o to, żeby Polacy &#8222;nie stracili
optymizmu&#8221;.

No, Pan Premier wie o co się modlić, bo przecież tylko na tej nie popartej
niczym wierze, irracjonalnemu wyparciu ze świadomości faktów zawdzięcza ów
Premier Tusk swoje zwycięstwa wyborcze, czy to w urnach, czy poza nimi, kiedyś
zapewne się dowiemy więcej, jak któryś z nich zacznie sypać. Otrząśniecie się narodu z tego snu, tej słodkiej iluzji, w której Polska
rośnie w siłę, ludziom sie żyje dostatniej, a Tusk z Sikorskim &#8222;uczestniczą w
grze największych przy najważniejszym stole&#8221;, czy raczej " grze
najważniejszych przy największym stole", nieważne,  będzie niewątpliwie
bolesne dla obu stron, czyli dla narodu i dla nich, Tuska z Sikorskim. A i jeszcze Smoleńsk czeka i czego, jak, czego , ale tego nie odpuścimy im
NIGDY. Oni to wiedzą, i my wiemy, że oni to wiedzą. I my wiemy, że oni wiedzą
zatem w tej materii panuje pełna jasność. Tak, jak w bitwie, gdzie obie strony
zapowiedziały, że jeńców nie będzie.

Zatem Orban odziedziczył kraj w ruinie gospodarczej i finansowej. Oczywiście, podobnie, jak to było w Polsce Braci Kaczyńskich, salon wsparty
przez swoich przyjaciół za granica robi wszystko, by mu się nie udało,
podobnie, jak to kiedyś zapowiedział Kuczyński, życzący Polsce wszystkich
klęsk i nieszczęść, byle Kaczyńskim się nie powiodło. Zatem odmawia się Węgrom kredytów, organizuje się nagonkę na
&#8222;niedemokratyczne&#8221; reformy, &#8222;uciekają inwestorzy&#8221; i tak dalej. No, jakbyśmy zamknęli oczy i zobaczyli Geremka i Balcerowicza, Michnika i
Bartoszewskiego opluwających rząd i namawiających swych przyjaciół zza granicy
do wsparcia ich walki z kaczyzmem &#8211; macierewizmem. Tyle, że tam jest orbanizm,
reszta jest tak samo.

I właśnie oto czytam, jak to Orban &#8222;zniszczył Węgry&#8221;. Znaczy, przedtem
kwitnące i pachnące lawendą. A on wziął i zniszczył.

A jaka dla nas nauka? Otóż, gdyby ostatnie wybory wygrał PiS i Jarosław Kaczyński, to dziś, najdalej
po dwóch tygodniach od wyborów, czytalibyśmy we wszystkich gazetach i
słyszelibyśmy we wszystkich telewizjach, że Jarosław Kaczyński zniszczył
Polską gospodarkę i finanse, że rozgrzebał i spieprzył przygotowania do Euro
2012, że zupełnie zdezorganizował koleje, że rozkopał drogi, że paliwo tak
strasznie za jego rządów zdrożało, podobnie, jak prąd , woda, żywność, oraz
wszystko inne. Sześciu żołnierzy zginęło pod rządami kaczyzmu. No i milion
ludzi wyemigrowało. Nie to, co za Tuska.*

http://niezalezna.pl/20870-jak-orban-zniszczyl-wegry

Data: 2011-12-27 15:16:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Upadek cesarza?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdchbj$e27$1inews.gazeta.pl...
[...]

Odziedziczył w ruinie gospodarczej i sprawił, że te byłe ruiny wydają się być niczym raj, w porównaniu z tym, co teraz mają Węgry.

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 14:19:09 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Orban już cieniutko przędzie. Żły to przykład kariery politycznej.

 przyklad wegier byl nifortuny. problemem jest sam kaczynski.
 zamordyzm w pis tylko szkodzi tej partii. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 13:27:44
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:15:51 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

I dlatego przegrał wybory sześć razy pod rząd. I już więcej nie wygra. Pójdzie w zapomnienie jak wielu innych miernych polityków.

 obsrywatorku, jeseli nie jestes lajza i tchorzem przedstw sie  z imienia i nazwiska. masz tyle odwagi? jezeli boisz sie podac
 je na forum mozesz ujawnic sie na bigbrednie@interia.pl  obiecuje 100% dyskrecje. to jak bedzie papierowy tygrysie?  pokaz ze masz jaja a nie tylko przerosnieta lechtaczke.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 12:36:57
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?
<He?Sk> <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[...]

kto to jest obsrywatorek, degeneracie i klamco, Hieniu Skalimowski,
zmieniajacy adresy jak rekawiczki?

A twoj szef w TPSA w Bialymstoku, wie w jaki sposob wykorzystujesz swoje
stanowisko sluzbowe w godzinach pracy?

Data: 2011-12-27 14:01:40
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 12:36:57 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

<He?Sk> <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a): >  obsrywatorku, jeseli nie jestes lajza i tchorzem przedstw sie >  z imienia i nazwiska. masz tyle odwagi? jezeli boisz sie podac
> [...]

zmieniajacy adresy jak rekawiczki?

A twoj szef w TPSA w Bialymstoku, wie w jaki sposob wykorzystujesz swoje

poniewaz korzystam goscinie z komputera i sieci wiec uwolnilem kf.
dzis wyjatkowo znize sie do twego poziomu i odpowiem

 1. ty jestes obsrywatorek. patrz:
    http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

2. degeneratow i klamcow szukaj w swojej rodzinie
3. od wielu wielu lat nie zmienilem aliasu ani adresu e-mail
4. tak sie sklada, ze jestem od kilku lat mundurowym emerytem
5. tak sie sklada, ze dzis sobie swietujemy 3 dzien swiat 6. to jak bedzie z twoim imieniem i nazwiskiem? ujawnisz sie?
7. czekam na info na bigbrednie@interia.pl
8. buziaczki z jesiennej warszawy, jaka masz pogode w toronto?
9. pan jezus tez cie kocha.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 13:17:09
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?
<He?Sk> <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
3. od wielu wielu lat nie zmienilem aliasu ani adresu e-mail

mkarwan jest innego zdania:

Czasami różnią się od siebie tylko pojedynczą literą, znakiem czy nawet
spacją.
Podobnie różnią się adresy email.
Ciekawe co jest przyczyną tak częstej zmiany nicków?

"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>
"!heRsk!" <pis?bigbred...@interia.pl>
"" heRsk "" <ue?bigbred...@interia.pl>
""(heRsk)"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
"":heRsk:"" <globalne?bigbred...@interia.pl>
""@heRsk"" <soviet?bigbred...@interia.pl>
""[heRsk]"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
""\\eRsk"" <eu_bigbred...@interia.pl>
""<heRsk>"" <.?bigbred...@interia.pl>
"# heRsk #" <joke?bigbred...@interia.pl>
"#heRsk#" <same?bigbred...@interia.pl>
"$ heRsk" <ue?bigbred...@interia.pl>
"% heRsk %" <%eu_bigbred...@interia.pl>
"(heŽsk)" <:WC15?bigbred...@interia.pl>
"* heRsk *" <fulleuro?bigbred...@interia.pl>
"*.heRsk.*" <joker?bigbred...@interia.pl>
"*heRsk*" <syf?bigbred...@interia.pl>
"..heRsk.." <WC15?bigbred...@interia.pl>
".heRsk." <joker?bigbred...@interia.pl>
".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl>
".'heŽsk'" <','bigbred...@interia.pl>
"/heRsk/" </WC15?bigbred...@interia.pl>
":heŽsk:" <globalne?bigbred...@interia.pl>
 ":-P heRsk :-P" <'wc15_bigbred...@interia.pl>
"^heRsk^" <pis?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__" <__?bigbred...@interia.pl>
"_heRsk_" <joker?bigbred...@interia.pl>
"``heRsk''" <full?bigbred...@interia.pl>
"`heRsk`" <figifago?bigbred...@interia.pl>
"{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk" <#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~" <~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>" <<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk=" <ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl> A ja znam rowniez twoje inne nicki, ktorymi poslugujesz sie w sieci
internetowej aby oczerniac PiS i lidera tej partii oraz sp. prezydenta.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/2adb3c0c799e5a76/787a46fef198513f?lnk=gst&q=Hersk#787a46fef198513f

To ze jestes byly esbek, to nie zadna rewelacja. Popierasz bezkrytycznie
partie ktora zalozyly postkomunistyczne sluzby i ktora niszczy z cala premedytacja jedyna silna partie opozycyjna i antysystemowa.

Data: 2011-12-27 14:31:00
Autor: rAzor
Upadek cesarza?

""\\eRsk""<eu_bigbred...@interia.pl>
""<heRsk>""<.?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__"<__?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk"<#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~"<~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>"<<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk="<ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?"<?bigbred...@interia.pl>
"heRsk"<?bigbred...@interia.pl>
"heRsk"<?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk"<'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk"<-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'"<?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-"<fullue?bigbred...@interia.pl>

:-))))))

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:17:09 +0000 (UTC), " Obserwator"
[...]

 od ilu lat gromadzisz haki na mnie ? ;o)))))

 poczytaj sobie to:  "Mam swoje poglady i potrafie je obronic,bez uciekania sie do
wyzwisk.
Ale jak ktos probuje mi wbic noz w plecy i to z za wegla,to mu
przyloze tak,ze mnie popamieta do konca zycia. to ruski zadymiarz na tej grupie, ktory pisze przez serwer ulokowany w
Niemczech.

Jak ci przyloze, tak ze sie nie pozbierasz, to tez polecisz na skarge
do do stowarzyszen,ktorym bedziesz sie wyplakiwal jak to cie zli
ludzie bez powodu skrzywdzili, a ty byles bardzo grzeczniutki misiu?

Pisalem ci ze  nie jestes w sieci anonimowy, ale ty po prostu jestes
glupi,zacietrzewiony,umyslowo ograniczony fanatyk.

Ze to co napisalem, durny chamie i klamco.
Jednak jestes glupi. Sam podjales decyzje. Pamietaj nie miej potem
pretensji do nikogo,tylko do siebie.

spokojnie i z kultura, bo to polska grupa,a nie ruska.
Jak stad nie znikniesz, to cie wyciagne za osle uszy, baranie.

w wolnym kraju, kazdy moze stac gdzie chce na chodniku, a straznikowi
nic do tego. Ponial sowiecki palancie?

zwazaj na slownictwo, bo mozesz tego zalowac. Tutaj jest polska grupa
i morda w kubel, jak  nie chcesz miec ze mna do czynienia.

No i co z tego, ze ludzie glosno wyrazaja swoje poglady? Chcialbys im
zamknac usta, tumanie i ciemniaku totalitarny?
W demokratycznych panstwach to jest NORMALNE. Ponial ?

cierpisz na zanik pamieci? W archiwum jest wystarczajaca ilosc dowodow
zebys mial powazne problemy.

nareszcie psychopato z PO masz kumpla do dyskusji, psychola:))) *Po przeczytaniu tego czatu, po prostu oniemiałam. Nie jestem akurat
zwolenniczką PiS, ale uważam, że takie działania powinny być karalne.
Czy Państwo mogą nagłośnić procedury powstawania komentarzy na forach
internetowych?*

Ja takze uwazam, ze takie nieuczciwe procedury powinny byc karalne,
dlatego swiruc aka cyrrus, zennon-aka warzywny, robertbig aka cyc,
pestycyd, pluton, hersk, babel, jaddrys - mozecie miec problemy.

niech sie ciesza, ze ich nie powieszono za jaja. I stulic potulnie
czerwone mordy komunistyczne lajdactwo.

Osobnikom ktorzy sie popisywali w tym watku nienawistnymi tekstami,
oswiadczam, ze powinniscie mi byc wdzieczni, za to, ze was ostrzeglem
lojalnie i dalem szanse na zmiane zachowania. A moglem was nie
ostrzec. Nie skorzystaliscie z dobrej rady, tylko dalej zawziecie
kontynujecie swoja nienawistna robote na tej grupie.

Osobiscie nie mam zamiaru wiecej sie na tej grupie wypowiadac, bo
grupa jest opanowana przez lobuzow, ktorzy nie sa absolutnie
zainteresowani dyskusja, tylko szkalowaniem, sianiem nienawisci oraz
podzeganiem do kolejnego przestepstwa wobec opozycji, bo czuja sie
bezkarni i uwazaja ze sa anonimowi w sieci.  Niestety sa w bledzie. W
sieci nikt nie jest anionimowy."

Autor: "obserwator" widzisz ptaszku... jako byly esbek mam tez cos na ciebie ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 17:19:26
Autor: rAzor
Upadek cesarza?
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

To nie on, to google - srasz jak popadnie i kaĹźdy to widzi. IdĹş bezwstydny durniu do psychiatry. :-)

Data: 2011-12-28 09:10:19
Autor: stevep
Upadek cesarza?
Dnia 27-12-2011 o 17:19:26 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Ale różnym obsrywatorom, którzy robią to samo przyklaskujesz, Dupikowski.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:17:09 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

<He?Sk> <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a): > 3. od wielu wielu lat nie zmienilem aliasu ani adresu e-mail

mkarwan jest innego zdania:

 to jego problem. nie zajmujes sie statystyka.

Czasami różnią się od siebie tylko pojedynczą literą, znakiem czy nawet
spacją.

 rdzen pozostaje ten sam. unikam spamu na moje prawdziwe konto.
 twoje konto jest prawdziwe? no wlasnie...

Podobnie różnią się adresy email.
Ciekawe co jest przyczyną tak częstej zmiany nicków?

 jak wyzej.  a co z toba, wyslales juz na bigbrednie@interia.pl swoje  prawdziwe imie i nazwisko czy ma do ciebie przylgnac  okreslenie tchorz?

A ja znam rowniez twoje inne nicki, ktorymi poslugujesz sie w sieci

 to je podaj. nie boj sie. znany jestes z tego ze publikujesz cudze
 dane. swoich jakos unikasz. no co, podasz czy tchorzysz?

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

internetowej aby oczerniac PiS i lidera tej partii oraz sp. prezydenta.

 czy chodzi o te?
 http://manager.money.pl/strategie/grupy/pl-soc-polityka/co-dostal-kaszalot-pod-choinke-od-bobra-- -- 348134-p3.html

http://www.forum.pieniadz.pl/ciea,nad,warszawae,t14621.html

http://manager.money.pl/strategie/grupy/pl-soc-polityka/ile-ton-zlota-da-sie-zapakowac-na-wieloryba-367452-p2.html

http://www.grupy.banzaj.pl/Dunki,to,kaszaloty,23,1656767,2010_05.html

http://manager.money.pl/strategie/grupy/pl-soc-polityka/kaszaloty-- 227766.html

http://www.grupy.banzaj.pl/Ile,plynie,wieloryb,23,1738300,2010_12.html

http://www.grupy.banzaj.pl/Peklowanie,szynki,23,1738013,2010_12.html

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/a89ec60f4f1b95b3/cc08aa88da49288f?lnk=raot

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/2adb3c0c799e5a76/787a46fef198513f?lnk=gst&q=Hersk#787a46fef198513f

To ze jestes byly esbek,

 wciaz mam kontakty ktore pozwola wydobyc cie nawet z kanalu
 cieplowniczego ;o)))

to nie zadna rewelacja.

 rewelacja. otworz lodowke. siedza tam esbecy
 popatrz na ridzinne fotografie - sami esbecy.

Popierasz bezkrytycznie partie

 a tak konkretnie to ktora?

ktora zalozyly postkomunistyczne sluzby i ktora niszczy z cala premedytacja jedyna silna partie opozycyjna i antysystemowa.

masz na mysli pis czy sp? dyskutuj bez wyzwisk a moze cos z tego
bedzie. podaj tez swoje prawdziwe imie i nazwisko. grajmy uczciwie.
to jak bedzie. pochwalisz sie swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem
piszac na bigbrednie@interia.pl? nic nie ryzykujesz jureczku ;o))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 14:56:10
Autor: stevep
Upadek cesarza?
Dnia 27-12-2011 o 13:05:50  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

Kaczynski to najsilnieszy i najlepszy polski polityk (wg Wikilead - tak
uwazaja zarowno jankesi jak i Putin).

Takie Migalskie i Skalimowskie lajzy, moga mu najwyzej naskoczyc:)

Dokładnie, jest równie antypatyczny jak Putin.

--
stevep

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 14:56:10 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

> Takie Migalskie i Skalimowskie lajzy, moga mu najwyzej naskoczyc:)

Dokładnie, jest równie antypatyczny jak Putin.

 biedny czleczyna. wszedzie widzis esbekow ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 13:42:56
Autor: T.
Upadek cesarza?

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:k8bjf7hq77ja8u1gg7eq7fvsob2pipiipe4ax.com...

[...]

Tym, że źródłem jest Onet - część koncernu ITI.
T.

Data: 2011-12-27 14:01:40
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:42:56 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]
>
> jak wytlumaczyc taka sytuacje?

Tym, że źródłem jest Onet - część koncernu ITI.

 co ma koncern ITI do stringow?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 13:25:16
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?
<He?Sk> <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
> Tym, że źródłem jest Onet - część koncernu ITI.
> T.

 co ma koncern ITI do stringow?

nadal udajesz Skalimowski glupka i nie wiesz jak powstal, czym jest i do kogo
nalezy tuba propagandowa postkomuny, koncern ITI?

Pan Balcerak pisze dokument w seryjnych odcinakch na temat tego
postkomunistycznego molocha ktory non stop oglupia i indokrynuje Polakow od
tzw. transformacji ustrojowej:

+ Goodbye ITI + &#1055;&#1088;&#1086;&#1097;&#1072;&#1081; &#1048;&#1058;&#1048; +

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/45631,tvn-pod-francuska-flaga

Data: 2011-12-27 13:39:23
Autor: Obserwator
Upadek cesarza?

*...dług zaciągnięty przez ITI po wygranej PO jesienią 2007 na świetlisty
rozwój ITI w Krainie Miłości Tuska, poprzez platformę "n", więcej na*:
Tusk, blondynka i 320 milionow Euro

*Jesien 2007: Cztery dni po umorzeniu sledztwa TVN V Ds 343/06 w dniu objecia
przez Zbigniewa Cwiakalskiego funkcji Ministra Sprawiedliwosci, TVN zaprosila
na wizje Donalda Tuska i w podziekowaniu podsunela mu blondynke, ktora nie
jest dla kazdego.

"Nie jestem dla kazdego" oznajmila niedawno Doda w wywiadzie dla
www.kobieta.pl. Czyli logicznie wnioskujac, na Dode trzeba zasluzyc.  W drugiej polowie listopada 2007, tuz po wyborach ktore daly PO wladze i
zamienily Polske w Kraine Milosci, wybuchl niezwykle intensywny publiczny
romans pomiedzy klanem Donalda Tuska i TVN, z blondynka w tle,*

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/18384,tusk-blondynka-i-320-milionow-euro

Ps. teraz ITI cienko przedzie, bo z bezmyslnym zaciaganiem dlugow, bez
pokrycia w systemie niekomunistycznym, trudno sobie poradzic:)))

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:39:23 +0000 (UTC), " Obserwator"
[...]

 pytam co wspolnego z ITI maja stringi dziewczyny migdalskiego?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 17:00:18
Autor:
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 13:25:16 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

<He?Sk> <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał(a): > > Tym, że źródłem jest Onet - część koncernu ITI.
> [...]

nadal udajesz Skalimowski

 masz jakies imie i nazwisko czy ma do ciebie przylgnac okreslenie
TCHORZ?

glupka i nie wiesz jak powstal, czym jest i do kogo
nalezy tuba propagandowa postkomuny, koncern ITI?

 pytam co ma wspolnego ITI ze stringami dziewczyny migdalskiego?

[...]

 nowy ekran nie jest moja ulubiona lektora. to cos takiego jak "nie".

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 17:42:35
Autor: raff
Upadek cesarza?
On Tue, 27 Dec 2011 17:00:18 +0100, "<HeÂŽSk>"
<€uro.bigbrednie@interia.pl> wrote:

> [...]

nadal udajesz Skalimowski

masz jakies imie i nazwisko czy ma do ciebie przylgnac okreslenie

Jak toto Skalimowski probuje wydobyc informacje na temat nazwisk od
innych.

Bo sam wpadl jak ciul :)

Biedne zwierze :)

R.