Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!

Data: 2012-02-13 16:23:44
Autor: Pohuk
Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!
To prowokator! Nie dajcie się podpuścić! Działalnośc tego kolesia w mundurze
jest znana na portalu. Używa wielu nicków. Celowo podjudza by nastepnie
wyłapać tych, którzy przyłączą się nieświadomie do jego opinii. Opieram się na
tym do czego doszliśmy w gronie kolegów. Uważajcie i nie dajcie się sprowokować! --

Data: 2012-02-13 16:58:09
Autor: Obserwator
Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!
Pohuk <pohukiwacz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): (...)
 zmieniles znowu nick, a nawet serwer panie hrabio Bobrowski, poszukiwany
przez polska policje oszuscie?

Data: 2012-02-13 17:00:58
Autor: Obserwator
: Uwaga , oto ksywki sowieckiej agentury , dezinformatorow

...i prowokatoorow w polskiej sieci. Nie dotyczy ta uwaga tylko u2.

Data: 2012-02-13 21:49:03
Autor: u2
W dniu 2012-02-13 18:00,  Obserwator pisze:
..i prowokatoorow w polskiej sieci. Nie dotyczy ta uwaga tylko u2.

dzieki ;)

Data: 2012-02-13 20:51:44
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-13 18:00,  Obserwator pisze:
> ..i prowokatoorow w polskiej sieci. Nie dotyczy ta uwaga tylko u2.

dzieki ;)

============

Łodstomp mu komzem s kinola wpodziemce !!

MH

Data: 2012-02-14 07:10:03
Autor: stevep
Dnia 13-02-2012 o 21:49:03 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-02-13 18:00,  Obserwator pisze:
..i prowokatoorow w polskiej sieci. Nie dotyczy ta uwaga tylko u2.

dzieki ;)

Też dzięki, co za pouczająca dyskusja pisowskich oszołomów.

--
stevep

Data: 2012-02-14 09:23:30
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f397741$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-13 18:00,  Obserwator pisze:
..i prowokatoorow w polskiej sieci. Nie dotyczy ta uwaga tylko u2.

dzieki ;)

Posiusiałeś się ze szczęscia? Obserwator cię kocha! ;)

BBR

Data: 2012-02-13 17:28:15
Autor: u2
Uwaga GWno

Data: 2012-02-13 18:11:50
Autor: Krzys'
Uwaga GWno

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f393a20$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

Facet pisze konkretnie opierając się na wiedzy historycznej i dokumentach, nie używa języka kloacznego, jak znakomita większość tutaj - więc dlaczego go nie poczytac? Nie rozumiem.

Data: 2012-02-13 18:29:19
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 18:11, Krzys' pisze:
Facet pisze konkretnie opieraj¹c siê na wiedzy historycznej i dokumentach, nie u¿ywa jêzyka kloacznego, jak znakomita wiêkszoœÌ tutaj - wiêc dlaczego go nie poczytac? Nie rozumiem.

Uzywa merdialnej sciemy typowej dla gwna :)

Data: 2012-02-13 17:43:24
Autor: Obserwator
Uwaga GWno
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Uzywa merdialnej sciemy typowej dla gwna :)

co ty znowu tu wypisujesz? To jednak solidaryzujesz sie z tymi prowokatorami
prosowieckimi ktorzy tu pisza pod roznymi nickami?

Okresl w koncu jednoznacznie.

Data: 2012-02-13 18:53:02
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 18:43,  Obserwator pisze:
Uzywa merdialnej sciemy typowej dla gwna :)
co ty znowu tu wypisujesz? To jednak solidaryzujesz sie z tymi prowokatorami
prosowieckimi ktorzy tu pisza pod roznymi nickami?

Okresl w koncu jednoznacznie.

Poki co ty starasz sie byc w miare niezalezny od portalu z ktorego
nadajesz, ale n.p. trojga imion wg mnie ewidentnie trzyma ich linie
redakcyjna.

Ale to nic dziwnego jak jest sie kremlowskim agenciakiem :)

Data: 2012-02-13 18:09:00
Autor: Obserwator
Uwaga GWno
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

juz ci chyba kilka razy tlumaczylem, ze portal z ktorego wysyla sie teksty nie
ma absolutnie zadnego znaczenia. Wazny jest ogolny przekaz, jego rzetelnosc i
mozliwosc zweryfikowania.

Wybiorcza ma dobry serwis  i dalatego z niego korzystam, ale ja zdaje sobie
sprawez tego, ze pewnie dla nich takie moje postepowanie jest duzym
udogodnieniem do zweryfikowania kto i skad wysyla tresci ktore sa generalnie
niekorzystne dla tej wladzy.

Ale i na to sa sposoby i ja z nich potrafie korzystac, jednoczesnie uzywajc
ich portalu.

Kto pisze w tym watku, to przeciez widac jak na dloni, a ja dodatkowo wiem wiecej na ten temat.

Nadal sie nie okresliles, wiec tracisz coraz bardziej wiarygodnosc.

To juz kolejna twoja wpadka na tej grupie.

Data: 2012-02-13 19:10:52
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 19:09,  Obserwator pisze:
Nadal sie nie okresliles, wiec tracisz coraz bardziej wiarygodnosc.

To juz kolejna twoja wpadka na tej grupie.

Ale odnosnie czego mam sie okreslac ? :)

Data: 2012-02-13 18:16:33
Autor: Obserwator
Uwaga GWno
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ale odnosnie czego mam sie okreslac ? :)

czy jestes normalnym grupowiczem, czy zlosliwym trollem bez wlasnego zdania.

Data: 2012-02-13 19:22:29
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 19:16,  Obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ale odnosnie czego mam sie okreslac ? :)

czy jestes normalnym grupowiczem, czy zlosliwym trollem bez wlasnego zdania.

A co wg ciebie to norma i normalny user ?

Data: 2012-02-13 18:36:04
Autor: Obserwator
Uwaga GWno
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A co wg ciebie to norma i normalny user ?

normalny user potrafi dyskutowac na argumenty merytoryczne i bronic swoich
pogladow w sposob uczciwy, a nie podstepny i pokretny.

Kieruje sie kryterium uczciwosci, potrafi rozrozniac prawde od klamstwa i broni interesow Polski.

Na tej grupie tacy dyskutanci sa w zdecydowanej mniejszosci. Wiekszosc opuscila te grupe nie widzac sensu w udzilaniu sie na niej, chociaz
to jest bardzo wazna grupa i opiniotworcza oraz nie jakas niszowa.

Poniewaz grupa jest wazna, dlatego okupuja ja glownie dezinformatorzy
antypolscy oraz pozyteczni idioci.

W twoim przypadku to niestety nie jest nadal dla mnie do konca jasne i mam duze watpliwosci co do twojej uczciwosci i przyzwoitosci.

Data: 2012-02-13 19:40:43
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 19:36,  Obserwator pisze:
W twoim przypadku to niestety nie jest nadal dla mnie do konca jasne i mam duze watpliwosci co do twojej uczciwosci i przyzwoitosci.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Wolna wola, masz prawo do swojej opinii, a ja bede bronic swojej.

Data: 2012-02-13 18:47:48
Autor: Obserwator
Uwaga GWno
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Wolna wola, masz prawo do swojej opinii, a ja bede bronic swojej.

ale ty nie masz swojej opinii. Te braki zastepujesz zliwoscia i pomawianiem,
mimo, ze ja traktuje cie zyczliwie, bo zakladma, ze jestes uczciwym
czlowiekiem, a nie kretaczem.
Jestes podejrzliwy, bo sam nie jestes byc moze w porzadku?

Ale to sie tez da sprawdzic:)

Data: 2012-02-13 20:27:36
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 19:47,  Obserwator pisze:
Jestes podejrzliwy, bo sam nie jestes byc moze w porzadku?

Ale to sie tez da sprawdzic:)

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Juz tlumaczylem kilka razy dlaczego mam awersje do gwna, choc nth
personal. Mozesz byc porzadnym zydem :)

Zaczelo sie od wstepniaka w GW pana Wajraka, podczas blokady budowy
obwodnicy Augustowa. We wstepniaku tym pan Wajrak stwierdzil, ze kazda
krytyka jego pogladow jest objawem antysemityzmu. Od tego czasu
przestalem kupowac GW :)

Data: 2012-02-13 19:44:24
Autor: Obserwator
Uwaga GWno
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Juz tlumaczylem kilka razy dlaczego mam awersje do gwna, choc nth
personal. Mozesz byc porzadnym zydem :)

a moze to ty jestes Zydem? Podobno Zydzi nakrecaja antysemityzm, tak tutaj
od lat twierdzi mkarwan, ktory pewnie sam jest Zydem.

Gdybys byl Polakiem, to bys mnie nie atakowal ponizej pasa, szczegolnie po tym
co tu pisze od ponad roku.

[...]

..no i co z tego, ze przestales kupowac, skoro nadal dzialasz w sieci tak, jak
pasuje wlasnie wybiorczej.

Brak logiki czy dzialania celowe? Na sciepie pisza podobno Zydzi i jakos nikt
z nich nie wysyla postow z serwera GW.

Totalny cymbal, albo prowokator moze miec tylko tego typu skojarzenia, jakie
tobie sie zdarzaja. Ja rozumiem jak ktos pod jakims bzdurnym, klamliwym,
oszczerczym tekstem wypastowanym za wybiorcza (specjalista jest warzywny),
napisze: uwaga GW.

Ale stosowanie tego typu zarzutow pod adresem kogos kto nie cytuje postow z GW
jako prawdy objawionej, a wrecz udawadnia od ponad roku, czym ta gazeta jest,
to juz podlosc, glupota i bezpodstawne oszczerstwo.

Daje ci jeszcze malenki margines zaufania, bo chce sie upewnic, czy nie myle
sie w ocenie twojego dzialania w polskiej sieci.

Data: 2012-02-13 20:50:35
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 20:44,  Obserwator pisze:

[...]

Oczywiscie, tutaj sie zgadzam, jak przejrzysz sciepe to o rzekomym
antysemityzmie Polakow gadaja tylko i wylacznie zydzi.

Gdybys byl Polakiem, to bys mnie nie atakowal ponizej pasa, szczegolnie po tym
co tu pisze od ponad roku.

No coz, nie mam zaufania do nadajacych do gwna. I zeby byla jasna
jasnosc : nigdy nie bede ufal osobom nadajacym z gwna. :)

.no i co z tego, ze przestales kupowac, skoro nadal dzialasz w sieci tak, jak
pasuje wlasnie wybiorczej.

A co mnie obchodzi wybiorcza ? Naklady GW systematycznie spadaja,
podobnie jak ich zarobki z lemingow. To jest signum temporis w dobie
mediow elektronicznych i powszechnego dostepu do informacji z roznych
zrodel.

Data: 2012-02-13 20:02:30
Autor: Obserwator
Uwaga GWno
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): ...no dobra, a teraz lec na sciepe i wyzywaj ludzi od Zydow, a pozniej popieraj sowieckich prowokatorow  i trolli wielonikowych na tej grupie,
przeciwko Polakom.

Straciles totalnie tym postem wiarygodnosc.

Data: 2012-02-13 21:43:53
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 21:02,  Obserwator pisze:
Straciles totalnie tym postem wiarygodnosc.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Oj tam :)

Data: 2012-02-14 09:23:46
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Uwaga GWno

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f39760a$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-13 21:02,  Obserwator pisze:
Straciles totalnie tym postem wiarygodnosc.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Oj tam :)

Masz coś do powiedzenia? Jeżeli nie to nie zaśmiecaj grupy.

BBR

Data: 2012-02-13 20:35:31
Autor: A. Filip
Uwaga GWno
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Postanowiłeś twardo nie być wstanie skrytykować Wajraka? :-)

Data: 2012-02-13 20:42:07
Autor: u2
Uwaga GWno
W dniu 2012-02-13 20:35, A. Filip pisze:
[...]

Zebys mnie oglosil antysemitom ? :)

Data: 2012-02-13 17:33:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "Pohuk" <pohukiwacz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhbdeg$nvb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na którym portalu?
Jakich nicków używa?

Data: 2012-02-13 16:54:07
Autor: Obserwator
Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Na którym portalu?
Jakich nicków używa?

ja uzywam jednego nicku i pisze tylko na tym portalu w przeciwienstwie do
ciebie mkarwan. Mam nad toba duza przewage, bo ja wiem pod jakimi ty piszezs
nickami, wyjatkowo zalosny antypolski prowokatorku:)

Data: 2012-02-13 18:30:37
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jhbf7f$2k$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie jest portal, ale grupa dyskusyjna.  http://sjp.pwn.pl/szukaj/portal
Powinieneś od razu podać linki na potwierdzenie tego co napisałeś.
Linków nie podasz bo wiesz, że kłamiesz na mój temat.
Możesz kłamać raz, dwa kilka razy, później jednak większość się zorientuje, ze kłamiesz.
Straciłeś wiarygodność, nie wiem kto wierzy w to co piszesz.
Popełniasz podstawowy błąd, za wszelką cenę chcesz udowodnić swoją rację.
Nawet za cenę kłamstwa.
Gdy ktoś ma odmienne zdanie zachowujesz się po chamsku.
Naucz się przekonywać argumentami, a nie kłamstwem i chamstwem.

Data: 2012-02-13 17:48:17
Autor: Obserwator
Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Gdy ktoś ma odmienne zdanie zachowujesz się po chamsku.
Naucz się przekonywać argumentami, a nie kłamstwem i chamstwem.

o czym ty piszesz wielbicielu Putina i sowieckiego patrioty jaruzelskiego?

Twoim argumentem jest wlasnie dezinformacja, kretactwo  i klamstwo - vide
archiwum grup usenetowych.

Ile lat to juz robisz w polskiej sieci pod roznymi nickami, udajac Polaka?

Spadaj na drzewo ciemnoto prosowiecka.

Data: 2012-02-13 21:24:30
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jhbid1$9si$1inews.gazeta.pl...
[...]

Potwierdziłeś tylko to co napisałem.
Brak argumentów pokrywasz chamstwem i kłamstwem.
Gdzie są linki potwierdzające to co napisałeś?
Powinny być już w tym poście, a ich nie ma.
Nie ma bo kłamiesz i to kłamiesz w żywe oczy.
Zachowujesz się jak żałosny dureń i cham.
Robisz z siebie durnia, sam z siebie.

Data: 2012-02-13 21:29:09
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Tu macie je podane:

http://www.grupy.banzaj.pl/17,02,2010,spamowali,psp,23,1340990,2010_02.html

Kto to jest "kałecki" ? --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-13 21:54:11
Autor: u2
W dniu 2012-02-13 21:24, mkarwan pisze:
Gdzie są linki potwierdzające to co napisałeś?

Skoro popierasz jeruzela, a jeruzela przyjmuje z honorami puta to
zrozumiale, ze jestes wielbicielem zeruzela i puty :)

Data: 2012-02-13 18:34:43
Autor: u2
W dniu 2012-02-13 18:30, mkarwan pisze:
To nie jest portal, ale grupa dyskusyjna.

Nie do konca, to jest portal, bo mnostwo pojawia sie tutaj linkow.
Czestokroc arcyciekawych n.p. wysylanych przez muto.

Data: 2012-02-13 18:46:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f3949b4$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-13 18:30, mkarwan pisze:
To nie jest portal, ale grupa dyskusyjna.

Nie do konca, to jest portal, bo mnostwo pojawia sie tutaj linkow.
Czestokroc arcyciekawych n.p. wysylanych przez muto.

Link został podany po to, abyś ty także nauczył się co oznacza polskie słowo "portal".

Data: 2012-02-13 18:54:18
Autor: u2
W dniu 2012-02-13 18:46, mkarwan pisze:
Link został podany po to, abyś ty także nauczył się co oznacza polskie
słowo "portal".

Portal jest wyrazem obcojezycznym, prosze sie podciagnac.

Data: 2012-02-13 19:45:57
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

To że jakieś słowo jest używane w polszczyźnie nie oznacza od razu że to
polskie słowo.

http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/3960712/portal.html

Data: 2012-02-14 07:08:37
Autor: stevep
Dnia 13-02-2012 o 18:34:43 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-02-13 18:30, mkarwan pisze:
To nie jest portal, ale grupa dyskusyjna.

Nie do konca, to jest portal, bo mnostwo pojawia sie tutaj linkow.
Czestokroc arcyciekawych n.p. wysylanych przez muto.

I pewnie dlatego myta nikt nie czyta, nie mówiąc już o dyskusji.
--
stevep

Data: 2012-02-13 19:41:35
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Portal niejedno ma imię, urwan.

Data: 2012-02-13 17:34:17
Autor: identifikator: 20040501
Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!
ale to żadna rewelacja, od wieków (od powstania świata) PO wyłapuje kumpli i obsadza nimi stanowiska...

Data: 2012-02-13 17:36:33
Autor: Rysiek
W dniu 13.02.2012 17:23, Pohuk pisze:
[...]

Wszystkie posty nadawane z http://www.gazeta.pl/usenet/ to prowokacja. Nikt porządny nie korzysta z tego serwisu.