Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!

Data: 2012-02-13 17:33:36
Autor: mkarwan
Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!

Użytkownik "Pohuk" <pohukiwacz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhbdeg$nvb$1inews.gazeta.pl...
To prowokator! Nie dajcie się podpuścić! Działalnośc tego kolesia w mundurze
jest znana na portalu. Używa wielu nicków. Celowo podjudza by nastepnie
wyłapać tych, którzy przyłączą się nieświadomie do jego opinii. Opieram się na
tym do czego doszliśmy w gronie kolegów. Uważajcie i nie dajcie się sprowokować!

Na którym portalu?
Jakich nicków używa?

Data: 2012-02-13 16:54:07
Autor: Obserwator
Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Na którym portalu?
Jakich nicków używa?

ja uzywam jednego nicku i pisze tylko na tym portalu w przeciwienstwie do
ciebie mkarwan. Mam nad toba duza przewage, bo ja wiem pod jakimi ty piszezs
nickami, wyjatkowo zalosny antypolski prowokatorku:)

Data: 2012-02-13 18:30:37
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jhbf7f$2k$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie jest portal, ale grupa dyskusyjna.  http://sjp.pwn.pl/szukaj/portal
Powinieneś od razu podać linki na potwierdzenie tego co napisałeś.
Linków nie podasz bo wiesz, że kłamiesz na mój temat.
Możesz kłamać raz, dwa kilka razy, później jednak większość się zorientuje, ze kłamiesz.
Straciłeś wiarygodność, nie wiem kto wierzy w to co piszesz.
Popełniasz podstawowy błąd, za wszelką cenę chcesz udowodnić swoją rację.
Nawet za cenę kłamstwa.
Gdy ktoś ma odmienne zdanie zachowujesz się po chamsku.
Naucz się przekonywać argumentami, a nie kłamstwem i chamstwem.

Data: 2012-02-13 17:48:17
Autor: Obserwator
Uwaga na kolesia o ksywce Obserwator!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Gdy ktoś ma odmienne zdanie zachowujesz się po chamsku.
Naucz się przekonywać argumentami, a nie kłamstwem i chamstwem.

o czym ty piszesz wielbicielu Putina i sowieckiego patrioty jaruzelskiego?

Twoim argumentem jest wlasnie dezinformacja, kretactwo  i klamstwo - vide
archiwum grup usenetowych.

Ile lat to juz robisz w polskiej sieci pod roznymi nickami, udajac Polaka?

Spadaj na drzewo ciemnoto prosowiecka.

Data: 2012-02-13 21:24:30
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jhbid1$9si$1inews.gazeta.pl...
[...]

Potwierdziłeś tylko to co napisałem.
Brak argumentów pokrywasz chamstwem i kłamstwem.
Gdzie są linki potwierdzające to co napisałeś?
Powinny być już w tym poście, a ich nie ma.
Nie ma bo kłamiesz i to kłamiesz w żywe oczy.
Zachowujesz się jak żałosny dureń i cham.
Robisz z siebie durnia, sam z siebie.

Data: 2012-02-13 21:29:09
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Tu macie je podane:

http://www.grupy.banzaj.pl/17,02,2010,spamowali,psp,23,1340990,2010_02.html

Kto to jest "kałecki" ? --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-13 21:54:11
Autor: u2
W dniu 2012-02-13 21:24, mkarwan pisze:
Gdzie są linki potwierdzające to co napisałeś?

Skoro popierasz jeruzela, a jeruzela przyjmuje z honorami puta to
zrozumiale, ze jestes wielbicielem zeruzela i puty :)

Data: 2012-02-14 09:22:37
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f397874$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-13 21:24, mkarwan pisze:
Gdzie są linki potwierdzające to co napisałeś?

Skoro popierasz jeruzela, a jeruzela przyjmuje z honorami puta to
zrozumiale, ze jestes wielbicielem zeruzela i puty :)

Masz coś do powiedzenia? Jeżeli nie to nie zaśmiecaj grupy.

BBR

Data: 2012-02-13 18:34:43
Autor: u2
W dniu 2012-02-13 18:30, mkarwan pisze:
To nie jest portal, ale grupa dyskusyjna.

Nie do konca, to jest portal, bo mnostwo pojawia sie tutaj linkow.
Czestokroc arcyciekawych n.p. wysylanych przez muto.

Data: 2012-02-13 18:46:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f3949b4$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-13 18:30, mkarwan pisze:
To nie jest portal, ale grupa dyskusyjna.

Nie do konca, to jest portal, bo mnostwo pojawia sie tutaj linkow.
Czestokroc arcyciekawych n.p. wysylanych przez muto.

Link został podany po to, abyś ty także nauczył się co oznacza polskie słowo "portal".

Data: 2012-02-13 18:54:18
Autor: u2
W dniu 2012-02-13 18:46, mkarwan pisze:
Link został podany po to, abyś ty także nauczył się co oznacza polskie
słowo "portal".

Portal jest wyrazem obcojezycznym, prosze sie podciagnac.

Data: 2012-02-13 19:45:57
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

To że jakieś słowo jest używane w polszczyźnie nie oznacza od razu że to
polskie słowo.

http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/3960712/portal.html

Data: 2012-02-14 07:08:37
Autor: stevep
Dnia 13-02-2012 o 18:34:43 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-02-13 18:30, mkarwan pisze:
To nie jest portal, ale grupa dyskusyjna.

Nie do konca, to jest portal, bo mnostwo pojawia sie tutaj linkow.
Czestokroc arcyciekawych n.p. wysylanych przez muto.

I pewnie dlatego myta nikt nie czyta, nie mówiąc już o dyskusji.
--
stevep

Data: 2012-02-13 19:41:35
Autor: Grzegorz Z.

[...]