Temat | Autor | Data | Odpowiedzi | ||
---|---|---|---|---|---|
21 | Po odmowie Pietruczuka padł rozkaz z Warszawy | lady mutant | 2010-10-13 11:22:50 |
0 | |
22 | Samolot lecacy do Pragi zawrócil. | pioneerpteWYTNIJTO | 2010-10-13 11:11:40 |
1 | |
23 | Noc w Instytucie Lotnictwa | Szuwaks | 2010-10-13 09:45:24 |
2 | |
24 | Redukcja oporu indukowanego - metoda Junkersa? | Lukas | 2010-10-12 16:47:16 |
0 | |
25 | Czy to prawda, że kopalnia może wessać helikopter? | Kudłaty Konservateesta | 2010-10-11 19:59:18 |
2 | |
26 | Zbiornik paliwa | Akwarella | 2010-10-10 22:02:34 |
2 | |
27 | kupiłam dziś czesie | malgosia | 2010-10-10 17:09:56 |
2 | |
28 | wyściek przyczyną kastastrofy | malgosia | 2010-10-08 20:18:57 |
2 | |
29 | Samolot bez klap.... | sp9mrn | 2010-10-06 15:09:09 |
1 | |
30 | Montreal z internetem | Maciek23i | 2010-10-05 20:34:46 |
1 | |
31 | UFO nad pasem lotniska: 8 incydentów w 3 mies. | hss | 2010-10-05 19:32:15 |
1 | |
32 | Dlaczego nie ma duĹźych sterowcĂłw??? | Tomasz WĂłjtowicz | 2010-10-05 16:47:43 |
9 | |
Dlaczego nie ma dużych sterowców??? | heja | 2010-10-05 08:05:02 |
1 | ||
Dlaczego nie ma dużych sterowców??? | Jarosław Sokołowski | 2010-10-05 16:20:01 |
1 | ||
Dlaczego nie ma dużych sterowców??? | hss | 2010-10-05 20:11:37 |
2 | ||
Dlaczego nie ma dużych sterowców??? | PMG | 2010-10-05 23:03:41 |
0 | ||
Dlaczego nie ma dużych sterowców??? | lady mutant | 2010-10-06 08:44:27 |
0 | ||
Dlaczego nie ma duĹźych sterowcĂłw??? | Maciek Antecki | 2010-10-06 11:42:02 |
1 | ||
Dlaczego nie ma duĹźych sterowcĂłw??? | J.F. | 2010-10-11 17:22:44 |
0 | ||
Dlaczego nie ma duĹźych sterowcĂłw??? | Adam Przybyla | 2010-10-26 10:18:53 |
1 | ||
Dlaczego nie ma dużych sterowców??? | 2010-11-07 22:18:05 |
0 | |||
33 | Jaka piękna katastrofa;-) | PLCEDI | 2010-10-05 05:03:07 |
1 | |
34 | Xineo PilotLogBook | Alakdae | 2010-10-04 17:01:13 |
0 | |
35 | studenckie warsztaty lotnicze w Bezmiechowej | Piotr Jaskowski | 2010-10-02 12:04:14 |
1 | |
36 | Szpaki | Jan Werbiński | 2010-10-01 23:31:31 |
5 | |
« poprzednia 1 2 |